Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Compleet vind ik wat overdreven, maar ze worden wel allebei voor dezelfde functie gebruikt: stormram. In dat opzicht is het wel een beetje vreemd.

Vind Weghorst nou niet de man om iets te forceren. Is qua duel koppen veel minder dan De Jong. Weghorst is gewoon een pure afmaker die altijd een goaltje kan maken. Als je echt een breekijzer nodig hebt om lange ballen op neer te leggen, is Weghorst daar niet echt de spits voor.

Edited by Jespresso

1 uur geleden zei Jespresso:

Vind Weghorst nou niet de man om iets te forceren. Is qua duel koppen veel minder dan De Jong. Weghorst is gewoon een pure afmaker die altijd een goaltje kan maken. Als je echt een breekijzer nodig hebt om lange ballen op neer te leggen, is Weghorst daar niet echt de spits voor.

Maar wat ik (en Sjorro ook, denk ik) bedoel, is dat ze allebei dezelfde functie in de selectie vervullen. LdJ als echte targetman, Weghorst meer om te fröbelen, maar wel beide alleen op t moment dat je per se een goal nodig hebt. 

Vind twee van deze spelers echt veel, zeker met Boadu er ook nog bij, die waarschijnlijk bij een ruime(re) voorsprong mag debuteren. 

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Maar wat ik (en Sjorro ook, denk ik) bedoel, is dat ze allebei dezelfde functie in de selectie vervullen. LdJ als echte targetman, Weghorst meer om te fröbelen, maar wel beide alleen op t moment dat je per se een goal nodig hebt. 

Vind twee van deze spelers echt veel, zeker met Boadu er ook nog bij, die waarschijnlijk bij een ruime(re) voorsprong mag debuteren. 

Dit inderdaad

Omdat het een snelle, technisch begaafde vleugelspeler is die past bij dit Oranje en ik hem momenteel niet minder als Berghuis en Babel zou vinden. Niet voor niets zingt zijn naam al voorzichtig rond bij Borussia Dortmund.

Verder heb ik het weer even opgezocht voor je en zit je er wederom feitelijk naast. In de laatste 7 wedstrijden van Hertha begon Dilrosun 6 keer in de basis. 

1 uur geleden zei Pino:

Waarom zou je Dilrosun selecteren dan? Die zit op de bank bij Hertha. 

Omdat hij er wel bij zat toen hij het minder deed. In dat opzicht wel vreemd. Al vond ik zijn nominatie voor Oranje toen sowieso te voorbarig. 

Ook 120 minuten in de beker vorige week. Sinds zijn terugkeer is het een zekerheidje. Lukebakio nam zijn plek tegen Hoffenheim in, maar volgens mij kun je die goed samen opstellen. Benieuwd of Klinsmann daadwerkelijk wordt aangesteld en wat de gevolgen voor Dilrosun zijn. 

Screenshot_20191109_030247.jpg

Edited by Sophomore

8 uur geleden zei Zeus:

Omdat het een snelle, technisch begaafde vleugelspeler is die past bij dit Oranje en ik hem momenteel niet minder als Berghuis en Babel zou vinden. Niet voor niets zingt zijn naam al voorzichtig rond bij Borussia Dortmund.

Verder heb ik het weer even opgezocht voor je en zit je er wederom feitelijk naast. In de laatste 7 wedstrijden van Hertha begon Dilrosun 6 keer in de basis. 

Begint wel pijnlijk te worden he die Pino.

Op 9-11-2019 om 13:10 zei Hwb:

Doe nou niet Cim. Is totaal niet nodig. Gaat alleen maar weer gezeik opleveren en eind van het liedje lopen jullie elkaar ervan te beschuldigen de ander te zoeken. Gewoon niet doen, is echt niet zo moeilijk.

Oh is dat de truc? Gewoon maandenlang doorgaan en dan is het daarna een leuk berichtje ipv een ban voor een week om helemaal niks. Even door de zure appel heen bijten dus, genoteerd.

Wel benieuwd naar Berghuis. Keepertje van Noord Ierland zal zich wel gedeisd moeten houden anders krijgt ie een paar corrigerende tikken van De Steef.

Edited by Magikarp

Cillessen; Veltman, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Van de Beek, F. De Jong; Berghuis, Babel, Promes

Koeman verwijt Noord-Ierland afbraakvoetbal... en dan komt hij met deze opstelling?  Voor de eerste helft en om geen bal tegen te krijgen. Hij kiest dus voor veel beweging voorin en hoopt op een tactische ingeving in de rust van Dwight Lodeweges. En het juiste briefje voor de tweede helft.

De Roon en Berghuis (ook al ben ik Feyenoord fan) zijn de zwakste schakels, dus die spelen maar een helft. Ben benieuwd wie er dan inkomt?  Einduitslag wordt 0 : 2.

correctie: ik zie dat er nu Veltman speelt ipv Dumfries. Dus nog meer zekerheid en dat is ook beter voor Berghuis. Je kunt beter Veltman achter je hebben dan Dumfries.

Edited by germandutch