Jump to content
Baddoo

Nederlands Elftal

Recommended Posts

Je tweede correctie had ik al verwacht en daar kan ik me ook in vinden. Maar 'bijna altijd' slaat natuurlijk ook als een lul op een drumstel met een kutgeluid. 

40 minuten geleden zei Pino:

Ik vind vooral de teamspirit erg mooi om te zien. Ik vond het echt bijzonder knap hoe ze zich terugvochten nadat Noord ierland 0-1 had gemaakt. Depay is ook echt compleet veranderd onder Koeman, ook in interviews en dat filmpje van hem gisteren op social media, dat had je hem 3 jaar geleden niet zien doen.

Welk filmpje?

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Welk filmpje?

Dat hij tijdens het volkslied naast de tv staat en meezingt met het volkslied.

Ez likes zijn dat toch voor de Memph? Zet er een camera op en meneer doet alles.

Dat filmpje was toch lachwekkend. Beetje naast je tv gaan staan en het volkslied meegaan zingen. Dat is minstens zo erg als naar Wit Rusland afreizen met een wortel op je hoofd om het NL elftal te zien.

Zojuist zei Regis:

Dat filmpje was toch lachwekkend. Beetje naast je tv gaan staan en het volkslied meegaan zingen. Dat is minstens zo erg als naar Wit Rusland afreizen met een wortel op je hoofd om het NL elftal te zien.

Tja, dat is jouw mening, en jij mag een mening hebben. Alleen vind ik die niet zo relevant.

Ik geloof het pas als ik het van een fatsoenlijke site heb gezien.

Ah, VI meldt het ook.

@Rogier. kijk jij echt op voetbalprimeur?

7 minuten geleden zei Rogier.:

maar we hebben in principe genoeg andere rechtsbacks. 

WIe dan? Veltman, Dumfries, Janmaat, Tete, Karsdorp zijn niet goed genoeg.

Hateboer wil ik nog wel een kans geven, blijft verder weinig over

Edited by Pino

6 minuten geleden zei Pino:

kijk jij echt op voetbalprimeur?

Heerlijk toch, van dat sappige nieuws waarvan je weet dat 90% niet waar is en er ook nog eens allemaal mensen ontzettend gepikeerd reageren onder artikelen. Kan daar echt van genieten.

Snap de keuze van Dest ook wel. Amerika veel meer zekerheid, zomaar 100+ interlands, WK grotere zekerheid dan met NL. Gewoon de keuze waar hij het meeste kan spelen + stukje gevoel gok ik en meerdere jeugdelftallen daar doorlopen.

28 minuten geleden zei Pino:

Ik geloof het pas als ik het van een fatsoenlijke site heb gezien.

Ah, VI meldt het ook.

@Rogier. kijk jij echt op voetbalprimeur?

WIe dan? Veltman, Dumfries, Janmaat, Tete, Karsdorp zijn niet goed genoeg.

Hateboer wil ik nog wel een kans geven, blijft verder weinig over

Dest loopt ook nog maar een kwart seizoen mee, eerst maar eens zien of hij dit kan doortrekken of de zoveelste van der Wiel/van Rhijn/Tete wordt.

44 minuten geleden zei Kavinos:

Snap de keuze van Dest ook wel. Amerika veel meer zekerheid, zomaar 100+ interlands, WK grotere zekerheid dan met NL. Gewoon de keuze waar hij het meeste kan spelen + stukje gevoel gok ik en meerdere jeugdelftallen daar doorlopen.

Wk grotere zekerheid als in de kans op plaatsing? Die is toch met dit oranje ook gewoon 95% zeker? 

49 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Wk grotere zekerheid als in de kans op plaatsing? Die is toch met dit oranje ook gewoon 95% zeker? 

Plaatsing inderdaad. Dat is bij Oranje niet echt een zekerheid de laatste tijd? Bij Amerika de kans daarop veel groter. Tevens meer kans op prijzen met nationale ploeg met oa. de Gold Cup daar.

Ik vind het ook een mooie keuze. Daar waarschijnlijk zeker basisspeler, meerdere jeugdelftallen doorlopen en ook al 2 A interlands. Mooie keuze om voor je gevoel te gaan ipv carriere etc.

Los van het feit of je hem wel of niet gaat missen, dit jongetje heeft al A-interlands gespeeld voor een land. Voor mij is dat een morele grens, of het nou vriendschappelijk of een Wk finale is. 

Stengs zojuist opgeroepen voor (de voorlopige selectie van) het Nederlands elftal. Prima keuze van de bondscoach. Ik denk dat het een kwestie van tijd is alvorens hij ook z'n AZ-maatje Boadu op zal roepen. Op die positie is het niet verkeerd om een échte goalgetter te kunnen brengen. Iets waar NL toch al jaren verlegen om zit. 

Op 29-10-2019 om 03:08 zei Sophomore:

Los van het feit of je hem wel of niet gaat missen, dit jongetje heeft al A-interlands gespeeld voor een land. Voor mij is dat een morele grens, of het nou vriendschappelijk of een Wk finale is. 

Zou het op zich niet verkeerd vinden als iemand nog van land zou mogen ruilen, met bijvoorbeeld als regel dat je minstens 2 (of 3) jaar geen interlands gespeeld moet hebben. Voorkom je dat iemand 1 of 2 keer wordt opgeroepen om hem 'binnen te halen' en vervolgens niet meer aan de bak komt.

Een Yildrimscenario

Edited by Pino

4 uur geleden zei Hwb:

Zou het op zich niet verkeerd vinden als iemand nog van land zou mogen ruilen, met bijvoorbeeld als regel dat je minstens 2 (of 3) jaar geen interlands gespeeld moet hebben. Voorkom je dat iemand 1 of 2 keer wordt opgeroepen om hem 'binnen te halen' en vervolgens niet meer aan de bak komt.

Geen heel gek idee op zich, al heb ik er nog niet zo goed over nagedacht. 

@Pino dat vind ik toch een beetje een fabeltje. Carrière ging zo downhill, dat een oproeo voor Turkije niet waarschijnlijk was toch. 

Zojuist zei Sophomore:

@Pino dat vind ik toch een beetje een fabeltje. Carrière ging zo downhill, dat een oproeo voor Turkije niet waarschijnlijk was toch. 

There have you got a point.

3 minuten geleden zei Sophomore:

Maar ok, dat maakt je punt niet minder valide natuurlijk. 

Ik had geen punt, Hwb had het punt :sorry:

1 uur geleden zei Chiemel:

Ihattaren kiest voor NL, mooi. Nu hopen dat ie niet meegaat in de malaise bij PSV. 

Die gaat geheid nog een terugval krijgen, hij is nog steeds 17 (!). Bizar talent, Afellay 2.0 en dan nog een jaar jonger ook. Goed nieuws in ieder geval dit, zonder blessures o.i.d. zal hij wel een basisspeler worden over een jaartje of 5.