Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Pino:

Ach man al dat gezever. Kijk eens waar we vandaan komen. En vroeger verloren e gewoon van die kut potjes als deze week. Gewoon 6 punten gehaald EK is al bijna binnen

Zo kun je natuurlijk alles wel kapot relativeren. In de geschiedenis heeft Nederland ook ooit wel eens 2 keer verloren van Luxemburg. Mogen we het dan nooit meer een schande vinden als we daar punten tegen laten liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Zo kun je natuurlijk alles wel kapot relativeren. In de geschiedenis heeft Nederland ook ooit wel eens 2 keer verloren van Luxemburg. Mogen we het dan nooit meer een schande vinden als we daar punten tegen laten liggen?

Dat zeker niet, maar nu liggen we zelfs enorm te zeiken terwijl we 2 potjes winnen. Tegen ploegen waar wer het ALTIJD lastig tegen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind vooral de teamspirit erg mooi om te zien. Ik vond het echt bijzonder knap hoe ze zich terugvochten nadat Noord ierland 0-1 had gemaakt. Depay is ook echt compleet veranderd onder Koeman, ook in interviews en dat filmpje van hem gisteren op social media, dat had je hem 3 jaar geleden niet zien doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Pino:

Ik vind vooral de teamspirit erg mooi om te zien. Ik vond het echt bijzonder knap hoe ze zich terugvochten nadat Noord ierland 0-1 had gemaakt. Depay is ook echt compleet veranderd onder Koeman, ook in interviews en dat filmpje van hem gisteren op social media, dat had je hem 3 jaar geleden niet zien doen.

Welk filmpje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Regis:

Dat filmpje was toch lachwekkend. Beetje naast je tv gaan staan en het volkslied meegaan zingen. Dat is minstens zo erg als naar Wit Rusland afreizen met een wortel op je hoofd om het NL elftal te zien.

Tja, dat is jouw mening, en jij mag een mening hebben. Alleen vind ik die niet zo relevant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/901430/dest-hakt-knoop-door-geen-team-usa-maar-oranje-voor-ajax-back.html

Niet verrassend en een terechte keuze. Jammer voor NL, maar we hebben in principe genoeg andere rechtsbacks. Veel kwalijkere zaak als spelers die ook in NL'se jeugdelftallen spelen niet voor NL kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof het pas als ik het van een fatsoenlijke site heb gezien.

Ah, VI meldt het ook.

@Rogier. kijk jij echt op voetbalprimeur?

7 minuten geleden zei Rogier.:

maar we hebben in principe genoeg andere rechtsbacks. 

WIe dan? Veltman, Dumfries, Janmaat, Tete, Karsdorp zijn niet goed genoeg.

Hateboer wil ik nog wel een kans geven, blijft verder weinig over

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Pino:

Ik geloof het pas als ik het van een fatsoenlijke site heb gezien.

Ah, VI meldt het ook.

@Rogier. kijk jij echt op voetbalprimeur?

WIe dan? Veltman, Dumfries, Janmaat, Tete, Karsdorp zijn niet goed genoeg.

Hateboer wil ik nog wel een kans geven, blijft verder weinig over

Dest loopt ook nog maar een kwart seizoen mee, eerst maar eens zien of hij dit kan doortrekken of de zoveelste van der Wiel/van Rhijn/Tete wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Kavinos:

Snap de keuze van Dest ook wel. Amerika veel meer zekerheid, zomaar 100+ interlands, WK grotere zekerheid dan met NL. Gewoon de keuze waar hij het meeste kan spelen + stukje gevoel gok ik en meerdere jeugdelftallen daar doorlopen.

Wk grotere zekerheid als in de kans op plaatsing? Die is toch met dit oranje ook gewoon 95% zeker? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Wk grotere zekerheid als in de kans op plaatsing? Die is toch met dit oranje ook gewoon 95% zeker? 

Plaatsing inderdaad. Dat is bij Oranje niet echt een zekerheid de laatste tijd? Bij Amerika de kans daarop veel groter. Tevens meer kans op prijzen met nationale ploeg met oa. de Gold Cup daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites