MisterX Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 Oh, moesten ze vandaag weer spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 Ach man al dat gezever. Kijk eens waar we vandaan komen. En vroeger verloren e gewoon van die kut potjes als deze week. Gewoon 6 punten gehaald EK is al bijna binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Winnen is gewoon het belangrijkst, het hoeft niet altijd maar met mooi voetbal. Die bal van Malen had er natuurlijk wel in gemoeten, 100% doelpunt normaal gesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 9 uur geleden zei Pino: Ach man al dat gezever. Kijk eens waar we vandaan komen. En vroeger verloren e gewoon van die kut potjes als deze week. Gewoon 6 punten gehaald EK is al bijna binnen Zo kun je natuurlijk alles wel kapot relativeren. In de geschiedenis heeft Nederland ook ooit wel eens 2 keer verloren van Luxemburg. Mogen we het dan nooit meer een schande vinden als we daar punten tegen laten liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 1 minuut geleden zei 007mark: Zo kun je natuurlijk alles wel kapot relativeren. In de geschiedenis heeft Nederland ook ooit wel eens 2 keer verloren van Luxemburg. Mogen we het dan nooit meer een schande vinden als we daar punten tegen laten liggen? Dat zeker niet, maar nu liggen we zelfs enorm te zeiken terwijl we 2 potjes winnen. Tegen ploegen waar wer het ALTIJD lastig tegen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Het is nooit zwart/wit in het echt. Maar in de media en de tendens onder veel supporters wel. Het was voor de kijker niet leuk, maar toch gewoon prima resultaten. Hebben geen team dat zomaar alles stuk speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik vind vooral de teamspirit erg mooi om te zien. Ik vond het echt bijzonder knap hoe ze zich terugvochten nadat Noord ierland 0-1 had gemaakt. Depay is ook echt compleet veranderd onder Koeman, ook in interviews en dat filmpje van hem gisteren op social media, dat had je hem 3 jaar geleden niet zien doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 50 minuten geleden zei Pino: Dat zeker niet, maar nu liggen we zelfs enorm te zeiken terwijl we 2 potjes winnen. Tegen ploegen waar wer het ALTIJD lastig tegen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: Bijna altijd dan. Zucht. Bovendien bedoel ik natuurlijk ook niet specifiek Wit Rusland of Noord Ierland, maar ploegen die zich zo ingraven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Je tweede correctie had ik al verwacht en daar kan ik me ook in vinden. Maar 'bijna altijd' slaat natuurlijk ook als een lul op een drumstel met een kutgeluid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 40 minuten geleden zei Pino: Ik vind vooral de teamspirit erg mooi om te zien. Ik vond het echt bijzonder knap hoe ze zich terugvochten nadat Noord ierland 0-1 had gemaakt. Depay is ook echt compleet veranderd onder Koeman, ook in interviews en dat filmpje van hem gisteren op social media, dat had je hem 3 jaar geleden niet zien doen. Welk filmpje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 5 minuten geleden zei cimbomcu: Welk filmpje? Dat hij tijdens het volkslied naast de tv staat en meezingt met het volkslied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ez likes zijn dat toch voor de Memph? Zet er een camera op en meneer doet alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Dat filmpje was toch lachwekkend. Beetje naast je tv gaan staan en het volkslied meegaan zingen. Dat is minstens zo erg als naar Wit Rusland afreizen met een wortel op je hoofd om het NL elftal te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Zojuist zei Regis: Dat filmpje was toch lachwekkend. Beetje naast je tv gaan staan en het volkslied meegaan zingen. Dat is minstens zo erg als naar Wit Rusland afreizen met een wortel op je hoofd om het NL elftal te zien. Tja, dat is jouw mening, en jij mag een mening hebben. Alleen vind ik die niet zo relevant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/901430/dest-hakt-knoop-door-geen-team-usa-maar-oranje-voor-ajax-back.html Niet verrassend en een terechte keuze. Jammer voor NL, maar we hebben in principe genoeg andere rechtsbacks. Veel kwalijkere zaak als spelers die ook in NL'se jeugdelftallen spelen niet voor NL kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) Ik geloof het pas als ik het van een fatsoenlijke site heb gezien. Ah, VI meldt het ook. @Rogier. kijk jij echt op voetbalprimeur? 7 minuten geleden zei Rogier.: maar we hebben in principe genoeg andere rechtsbacks. WIe dan? Veltman, Dumfries, Janmaat, Tete, Karsdorp zijn niet goed genoeg. Hateboer wil ik nog wel een kans geven, blijft verder weinig over 28 oktober 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 6 minuten geleden zei Pino: kijk jij echt op voetbalprimeur? Heerlijk toch, van dat sappige nieuws waarvan je weet dat 90% niet waar is en er ook nog eens allemaal mensen ontzettend gepikeerd reageren onder artikelen. Kan daar echt van genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Snap de keuze van Dest ook wel. Amerika veel meer zekerheid, zomaar 100+ interlands, WK grotere zekerheid dan met NL. Gewoon de keuze waar hij het meeste kan spelen + stukje gevoel gok ik en meerdere jeugdelftallen daar doorlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 28 minuten geleden zei Pino: Ik geloof het pas als ik het van een fatsoenlijke site heb gezien. Ah, VI meldt het ook. @Rogier. kijk jij echt op voetbalprimeur? WIe dan? Veltman, Dumfries, Janmaat, Tete, Karsdorp zijn niet goed genoeg. Hateboer wil ik nog wel een kans geven, blijft verder weinig over Dest loopt ook nog maar een kwart seizoen mee, eerst maar eens zien of hij dit kan doortrekken of de zoveelste van der Wiel/van Rhijn/Tete wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 44 minuten geleden zei Kavinos: Snap de keuze van Dest ook wel. Amerika veel meer zekerheid, zomaar 100+ interlands, WK grotere zekerheid dan met NL. Gewoon de keuze waar hij het meeste kan spelen + stukje gevoel gok ik en meerdere jeugdelftallen daar doorlopen. Wk grotere zekerheid als in de kans op plaatsing? Die is toch met dit oranje ook gewoon 95% zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Prima toch. Dest ga je echt niet missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 49 minuten geleden zei Elsjorro1990: Wk grotere zekerheid als in de kans op plaatsing? Die is toch met dit oranje ook gewoon 95% zeker? Plaatsing inderdaad. Dat is bij Oranje niet echt een zekerheid de laatste tijd? Bij Amerika de kans daarop veel groter. Tevens meer kans op prijzen met nationale ploeg met oa. de Gold Cup daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Ik vind het ook een mooie keuze. Daar waarschijnlijk zeker basisspeler, meerdere jeugdelftallen doorlopen en ook al 2 A interlands. Mooie keuze om voor je gevoel te gaan ipv carriere etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Los van het feit of je hem wel of niet gaat missen, dit jongetje heeft al A-interlands gespeeld voor een land. Voor mij is dat een morele grens, of het nou vriendschappelijk of een Wk finale is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten