Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Sophomore:

De Vrij lijkt me toch de nummer drie (of twee) dit moment(?) 

Lijkt mij ook de duidelijke nummer 3.  Al kwam hij net wel goed weg dat Dybala net buitenspel stond. Liet een lekker gat vallen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 punten en snel vergeten. Gestreden en toch knap dat je het nog omdraait. Enorm leuk en knappe goal van Luuk. 

Lijkt me dat tegen wit Rusland Denzel, de Roon en Babel banken. Tergend slecht. Blind trouwens idemdito. Lekker donny erbij op het middenveld, blind doorschuiven naar het middenveld en Ake centraal achterin erbij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Vitesse88:

3 punten en snel vergeten. Gestreden en toch knap dat je het nog omdraait. Enorm leuk en knappe goal van Luuk. 

Lijkt me dat tegen wit Rusland Denzel, de Roon en Babel banken. Tergend slecht. Blind trouwens idemdito. Lekker donny erbij op het middenveld, blind doorschuiven naar het middenveld en Ake centraal achterin erbij. 

Je gaat toch niet je hele tactiek veranderen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de Roon vooral voor dit soort tegenstanders niet heel handig. Dat is toch meer een dubbel slot achter de deur tegen een tegenstander die toch niet wil voetballen. Dan wil je extra creativiteit op het middenveld en hoewel ik geen Ajacied ben, vind ik Donny van de Beek dan toch wel wat handiger. Zeker gezien de Jong en van De Beek jarenlang hebben samen gespeeld. Die verdediging zou ik wel zo laten staan denk ik. Die moet je gewoon vertrouwen geven op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Vitesse88:

Duitsland uit vergeten? 

Tot zover weer mijn tijd op MU. Gegroet ?????

Daar speelde we toch een geweldige 2e helft? En vergeet niet dat Duitsland een hele goede ploeg is. 

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dest eventueel als hij zich door blijft ontwikkelen. Karsdorp als hij echt fit zal worden en wat meer voetbal intelligentie krijgt en niet alleen maar naar voren rent.

Links maar hopen dat Wijndal zich zo blijft manifesteren. Hebben daar ook wel snel wat nodig. Blind een monster op VC. Linksback benauwend voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet meer waar ik het las, maar ik ben het er wel mee eens dat Blind op LCV voor dit soort wedstrijden echt een prima idee is. Dan gaat De Ligt maar bankie, maar er komt meteen zoveel meer voetbal bij. Van Aanholt op linksback en je hebt ook nog een tank naar voren. Druk op die verdediging houden, je zag al dat ze het niet meer aankonden toen er na die goal van NI heel veel druk kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites