Socrates Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 1 uur geleden zei Pino: Blind is toch wel beter momenteel? Vind ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 De Vrij lijkt me toch de nummer drie (of twee) dit moment(?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 16 minuten geleden zei Sophomore: De Vrij lijkt me toch de nummer drie (of twee) dit moment(?) Lijkt mij ook de duidelijke nummer 3. Al kwam hij net wel goed weg dat Dybala net buitenspel stond. Liet een lekker gat vallen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Aké is echt heel goed bij Bournemouth. Niet voor niks dat de Engelse topclubs hem wilde inlijven van de zomer. De Vrij is ook degelijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 23 uur geleden zei cimbomcu: Waarom? Speelt echt slecht. Oneens, creëert samen met Ihattaren zo'n beetje elke aanval. Alleen in de laatste fase voor de goal lukte het hem nog niet dit seizoen (tot laatste 2 weken dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 Nou het is weer genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 Absolute wereldspits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 Standbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 Nou, weer goed weggekomen. Dumfries en De Ligt speelden bijzonder matig. En bij zulke wedstrijden serieus overwegen om Blind op CV te zetten, zodat ie met zijn inspeelpass nog wat kan forceren. Dat zie ik van Dijk en De Ligt niet doen bij NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 3 punten en snel vergeten. Gestreden en toch knap dat je het nog omdraait. Enorm leuk en knappe goal van Luuk. Lijkt me dat tegen wit Rusland Denzel, de Roon en Babel banken. Tergend slecht. Blind trouwens idemdito. Lekker donny erbij op het middenveld, blind doorschuiven naar het middenveld en Ake centraal achterin erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 9 minuten geleden zei Vitesse88: 3 punten en snel vergeten. Gestreden en toch knap dat je het nog omdraait. Enorm leuk en knappe goal van Luuk. Lijkt me dat tegen wit Rusland Denzel, de Roon en Babel banken. Tergend slecht. Blind trouwens idemdito. Lekker donny erbij op het middenveld, blind doorschuiven naar het middenveld en Ake centraal achterin erbij. Je gaat toch niet je hele tactiek veranderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 4 minuten geleden zei Pino: Je gaat toch niet je hele tactiek veranderen? Waarom niet? Deze jongens zijn weer door de mand gevallen, moet je die blijven belonen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 Ik vind de Roon vooral voor dit soort tegenstanders niet heel handig. Dat is toch meer een dubbel slot achter de deur tegen een tegenstander die toch niet wil voetballen. Dan wil je extra creativiteit op het middenveld en hoewel ik geen Ajacied ben, vind ik Donny van de Beek dan toch wel wat handiger. Zeker gezien de Jong en van De Beek jarenlang hebben samen gespeeld. Die verdediging zou ik wel zo laten staan denk ik. Die moet je gewoon vertrouwen geven op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 25 minuten geleden zei Vitesse88: Waarom niet? Deze jongens zijn weer door de mand gevallen, moet je die blijven belonen dan? Weer door de mand gevallen? Dit is toch pas de eerste keer? Gewoon vd Beek voor De Roon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Pino: Weer door de mand gevallen? Dit is toch pas de eerste keer? Gewoon vd Beek voor De Roon. Duitsland uit vergeten? Tot zover weer mijn tijd op MU. Gegroet ????? 10 oktober 2019 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 Hebben we geen alternatief als rechtsback? Die Dumfries heeft volgens mij nog nooit goed gespeeld in Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 49 minuten geleden zei MisterX: Hebben we geen alternatief als rechtsback? Die Dumfries heeft volgens mij nog nooit goed gespeeld in Oranje. Veltman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 Karsdorp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 (bewerkt) 9 uur geleden zei Vitesse88: Duitsland uit vergeten? Tot zover weer mijn tijd op MU. Gegroet ????? Daar speelde we toch een geweldige 2e helft? En vergeet niet dat Duitsland een hele goede ploeg is. 11 oktober 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 Dest eventueel als hij zich door blijft ontwikkelen. Karsdorp als hij echt fit zal worden en wat meer voetbal intelligentie krijgt en niet alleen maar naar voren rent. Links maar hopen dat Wijndal zich zo blijft manifesteren. Hebben daar ook wel snel wat nodig. Blind een monster op VC. Linksback benauwend voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 Weet niet meer waar ik het las, maar ik ben het er wel mee eens dat Blind op LCV voor dit soort wedstrijden echt een prima idee is. Dan gaat De Ligt maar bankie, maar er komt meteen zoveel meer voetbal bij. Van Aanholt op linksback en je hebt ook nog een tank naar voren. Druk op die verdediging houden, je zag al dat ze het niet meer aankonden toen er na die goal van NI heel veel druk kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 Van Aanholt zie ik eerlijk gezegd hele wedstrijden spelen. Maar zou hem graag eens zien. Iig geen fan van Ake op de back zetten. Dan krijg je een zelfde soort spel als Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 Dumfries maakt met de bal aan de voet vaak verkeerde keuzes maar het is nog steeds de beste optie. Verdedigend gaat hij niet vaak in de fout en zijn drang naar voren is een ongelooflijk wapen. Zou ook graag van Aanholt op links zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 De Ligt is niet echt in vorm he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten