Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zonde zeg, laatste fase was het eerder wachten op een Nederlandse goal/kans, zeker geen Engelse. En dan is het in een moment over. 

Goede invalbeurt van Veerman, knap mentaal hersteld na die vroege wissel. Daarna Saka nauwelijks meer echt gevaarlijk geweest. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ik zeg het net nog.. Nederland verdiend een goal. Dus Engeland maakt hem in de 90e ;e

Nee hoor, Nederland heeft alleen maar vrije trappen en corners gehad. Beide ploegen verdienden niets vandaag.

Vervelend dat je eruit ligt, maar goed in elk geval geen nieuw Spanje-trauma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Dat is ook wel makkelijk roepen in de emotie nu.

Ik roep dat het hele toernooi al, dus wat dat betreft niks nieuws. 

Ik vind het bijvoorbeeld onbegrijpelijk dat.je Dumfries niet wisselt voor frimpong. Alle ruimte lag daar de 2e helft. 

Gewoon het onvermogen van Koeman dit hele toernooi al. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Zonde zeg, laatste fase was het wachten op een Nederlandse goal, zeker geen Engelse. En dan is het in een moment over. 

Goede invalbeurt van Veerman, knap mentaal hersteld na die vroege wissel. Daarna Saka nauwelijks meer echt gevaarlijk geweest. 

1 minuut geleden zei aron24:

Nee hoor, Nederland heeft alleen maar vrije trappen en corners gehad. Beide ploegen verdienden niets vandaag.

Vervelend dat je eruit ligt, maar goed in elk geval geen nieuw Spanje-trauma.

Wat MM zegt was ook mijn gevoel. Verder eens hoor. Dit was echt niks geworden tegen Spanje. 

Nu maar hopen dat Spanje die Engelsen alle hoeken van het veld laat zien. Wat een schijtbakken ploeg is dat. 

En die Zwayer echt nooit meer laten fluiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik roep dat het hele toernooi al, dus wat dat betreft niks nieuws. 

Ik vind het bijvoorbeeld onbegrijpelijk dat.je Dumfries niet wisselt voor frimpong. Alle ruimte lag daar de 2e helft. 

Gewoon het onvermogen van Koeman dit hele toernooi al. 

Je noemde Zirkzee en Brobbey, maar die hadden toch niet echt in deze wedstrijd erin gekund. Daarom reageerde ik. Als je ze niet brengt na de 1-2, dan is het ook raar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misselijkmakende arbitrage zeg. Op voorhand al een discutabele aanstelling en dat is bewezen. Tyfus Duitser. 

Discutabele pingel, alles eraan gedaan om Engeland maar niet te bestraffen. Walker op Gakpo, Stones die meerdere malen als eerste de overtreding maakte. 

De goal ansich was gewoon prima van Watkins maar op basis van de 2e helft had er echt meer ingezeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel je voelde dat een overwinning er vandaag misschien wel in zat, denk ik dat je met deze bondscoach en hetgeen Nederland dit toernooi heeft laten zien, ook enorm in je handjes mag knijpen met die halve finale. Zullen veel opportunisten nu niet direct aan denken, maar maximale bijna wat hiermee haalbaar is.

Je zou zelfs kunnen stellen dat Nederland matige resultaten heeft geboekt, als je kijkt wat er van verwacht wordt. Alleen winst tegen Polen, Roemenie en Turkije. Die je toch ook wel mag verwachten voor zo'n voetballand als de onze. Gelijk tegen Frankrijk en verlies tegen Oostenrijk en Engeland. Om over die 3e plek in de poule nog maar te zwijgen.

Kunnen we nog van Koeman af?

@Elsjorro1990 daarin ben ik dan wel weer met je eens. Vond punt over Zirkzee/Brobbey nú alleen niet zo sterk.

@Thierryvane hoezo een discutabele aanstelling eigenlijk? Heb ik wat gemist?

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dikke kudo's voor Veerman iig. Hoe hij zich na die klap heeft gemanifesteerd deze potten nog. Echt prima.

Verder tevreden met de 2e helft. Kwartje valt naar Engeland in een moment. Balen, maar niet ontgoochelt. Had het vooral de 10-20 jarigen erg gegund zo'n finale. Toch wel een belevenis om als oranje supporter zo erg te verheugen op een prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Hoewel je voelde dat een overwinning er vandaag misschien wel in zat, denk ik dat je met deze bondscoach en hetgeen Nederland dit toernooi heeft laten zien, ook enorm in je handjes mag knijpen met die halve finale. Zullen veel opportunisten nu niet direct aan denken, maar maximale bijna wat hiermee haalbaar is.

Je zou zelfs kunnen stellen dat Nederland matige resultaten heeft geboekt, als je kijkt wat er van verwacht wordt. Alleen winst tegen Polen, Roemenie en Turkije. Die je toch ook wel mag verwachten voor zo'n voetballand als de onze. Gelijk tegen Frankrijk en verlies tegen Oostenrijk en Engeland. Om over die 3e plek in de poule nog maar te zwijgen.

@Elsjorro1990 daarin ben ik dan wel weer met je eens. Vond punt over Zirkzee/Brobbey nú alleen niet zo sterk.

Zwayer is geloof ik veroordeeld geweest voor matchfixing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het ook een matig toernooi. Ben ook absoluut geen fan van Koeman. 

Dumfries kwam vandaag ook weer totaal niet aan zijn eigen spel toe. Hij stond er steeds te diep en heeft niet de kwaliteiten om iemand uit stilstand te passeren. Je zou toch zeggen dat een Koeman dan Dumfries bijstuurt of dat hij Frimpong inbrengt. Dat doet ie allemaal niet. Verder had ik een Van de Ven ook graag zien invallen. Tegen die buitenspelers van Engeland moet je verdedigend goed zijn, maar je moet ze ook dwingen om zelf mee te verdedigen. Dat gebeurde niet. 

Dan over de wedstrijd: het is zuur dat je er met zo'n late tegengoal uitvliegt. En het is ook zuur dat je zo'n onterechte penal tegen krijgt die ik al talloze keren in FIFA tegen heb gehad (met de nodige scheldkannonades als gevolg). Maar zelf heeft Oranje nauwelijks iets gecreëerd. Aanvallend was het zeer pover en moesten we het hebben van corners en vrije ballen. Had niet verwacht dit nog te zeggen dit EK, maar Engeland heeft ons voetballes gegeven. Scherper in de duels, meer creativiteit aan de bal en in de loopacties slimmer. 

Dat gezegd hebbende, hoop en verwacht ik dat Spanje er zondag overheen klapt. Dat is de enige ploeg die dit EK verdient te winnen. En ja, dit had ik ook gezegd als Nederland wel door was gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei 007mark:

Het punt wat ik bedoelde: je hebt 4 spitsen mee. Daar van hebben er 2 een goed tot heel goed seizoen gedraaid, en 2 hebben een dramatisch seizoen gedraaid. En welke laat je dan 6 wedstrijden voetballen? 

Idem met frimpong: wereld seizoen gehad. Dumfries speelt de hele 2e helft als een halve rechtsbuiten, dat is toch precies frimpong zijn pakkie aan? Ik vind Southgate ook een tactisch onbenul, maar die durft dus wel zijn vedettes eraf te halen als ze niet presteren. En zie het resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ElPrincipito:

Die krijgen toch gewoon met 4-0 op de broek maat?

Ik hoop het hoor. Maar gezien het geluk wat ze hebben.... Misschien is het nu op en krijgen we de uitslag die jij noemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites