The Saint Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Woensdag naar Dortmund met paar maten Hotel in Essen geboekt, scheelt honderden euro’s. Van daar uit naar Dortmund met de trein, wat nog geen half uur is. Trein gaat ook gewoon de hele nacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 53 minuten geleden zei cimbomcu: Gefeliciteerd heren. Ik denk Turkije de grootste kansen, Nederland het betere spel/betere voetballers. Ergens onverdiend. Zeker omdat er zo bizar weinig ophef is over de gemiste rode kaart van Simons, roder vind je ze niet. Maar goed no time for excuses. Ik ben ontzettend trots op deze ploeg, gevochten als leeuwen, maar ook gewoon heel goed gevoetbald en goed verdedigd. Dat heeft Montella toch verrekt goed voor elkaar gekregen. Vergeet niet dat we dit toernooi in zijn gegaan zonder onze vaste CV duo. Stel je voor dat Nederland naar het EK zou gaan zonder Van Dijk en De Vrij. We zijn weg gezet als een soort Roemenië of Schotland, maar volgens mij hebben we bewezen dat we eerder richting niveau NL gaan dan richting Roemenië. Ren je rot en dom voetbal zou het zijn, niks is minder waar. We gaan een goede toekomst tegemoet met Arda Guler (19), Kenan Yildiz (19), Baris Alper (24), Ferdi Kadioglu (24), Ozan Kabak (24), Orkun Kokcu (23), Semih Kilicsoy (19), Can Uzun (18) Wat vind jij? @Acquafresca en blijft Montella? Trots is wat er overheerst. Nu hopen op Nederland! Niemand heeft het daar over, omdat het geen rode kaart is. Snap dan dat onverdiende ook niet zo, je bent als Turkije zijnde 85 minuten aan het tegenhouden geweest, pas die laatste 10 minuten krijg je ineens de geest. Dat noemen we dan " heel goed gevoetbald". Nee, je hebt goed verdedigd. Het was niet om aan te gluren. Je bent idd een beetje niveau Roemenië, Tsjechië. Dat soort landen. Niks mis mee ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 21 minuten geleden zei Elsjorro1990: Niemand heeft het daar over, omdat het geen rode kaart is. Snap dan dat onverdiende ook niet zo, je bent als Turkije zijnde 85 minuten aan het tegenhouden geweest, pas die laatste 10 minuten krijg je ineens de geest. Dat noemen we dan " heel goed gevoetbald". Nee, je hebt goed verdedigd. Het was niet om aan te gluren. Je bent idd een beetje niveau Roemenië, Tsjechië. Dat soort landen. Niks mis mee ook. Mwuah, hier doe je Turkije wel echt tekort vind ik. Als ik zie met wat voor lef en gif de Turken gisteravond voor de dag kwamen, dan ben ik van mening dat dat echt wel een niveautje hoger is dan wat de Roemenen lieten zien. Vond het zelfs jaloersmakend, die bezieling mis ik in het Nederlandse voetbal. Niet om aan te gluren zijn dan ook jouw woorden, ik kon er wel van genieten. Voetbal draait, naast aanvallen, juist ook om verdedigen, weten wanneer en hoe je druk moet zetten en de momenten waarop je gevaar kan stichten kiezen en op waarde schatten. Dat had Turkije gisteren, zeker de eerste helft, verdomd goed voor elkaar. Met een neutrale blik was een verlenging in mijn beleving verdiend geweest. Nederland is efficiënt geweest met de kansen die het kreeg, maar aanvallend vond ik het per saldo echt niet beter dan Turkije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Haha Sjorro. Zeker met je eens. Die vdVen was Var waardig wmb. Lichting is zeer goed. Zal me verbazen als we de Wk niet halen. Meestal als we het wel halen, dan gaat het stukken beter. Hopelijk kan Calhanoglu zijn laatste toernooi spelen. En ja, Montella moet zeker blijven, moet alleen wat eerder gaan wisselen. Doodzonde dat je Yildiz zolang erin houdt terwijl Akturkoglu een vermoeide Dumfries pijn kon doen. Zag ook een statistiek waar Yildiz in 350 minuten 1 key pass had gegeven, terwijl Akturkoglu er 5 in 110 minuten had. @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli (bewerkt) Heerlijke dag in Berlijn gehad zeg. Mooi weer, drankjes, een enorm indrukwekkende Oranje-mars en een mooie ervaring op de fanzone. Eerste helft tussen de Turkse fans gestaan. Fanatiek, enthousiast maar niet objectief 2e helft op een andere plek, maar beter ook want na de goals escaleerde het toch wel even. Ook vrij snel gesust en na de pot was ook gemoedelijk. Eerste 20 minuten ging best prima, had je toch wel een goal moeten maken. 1-0 wel wat lelijk, Denzel staat compleet verkeerd. 2e helft, tja voetballen tegen 2 muren. Tempo was te laat maar het inbrengen van Wout was een juiste zet. En van de Ven, die moet toch gewoon in de basis. Trots op de ommekeer. Halve finale is een uitstekend resultaat met deze selectie. Na het EK wordt het echt tijd voor een doorselectie zeg. Wordt alleen al zo moe van Memphis. Snap de gil om een rode kaart voor Xavi niet zo. Ja hij kwam op de bovenvoet terecht, maar z’n intentie was er overduidelijk niet. 7 juli bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 18 minuten geleden zei Grote Ree: Mwuah, hier doe je Turkije wel echt tekort vind ik. Als ik zie met wat voor lef en gif de Turken gisteravond voor de dag kwamen, dan ben ik van mening dat dat echt wel een niveautje hoger is dan wat de Roemenen lieten zien. Vond het zelfs jaloersmakend, die bezieling mis ik in het Nederlandse voetbal. Niet om aan te gluren zijn dan ook jouw woorden, ik kon er wel van genieten. Voetbal draait, naast aanvallen, juist ook om verdedigen, weten wanneer en hoe je druk moet zetten en de momenten waarop je gevaar kan stichten kiezen en op waarde schatten. Dat had Turkije gisteren, zeker de eerste helft, verdomd goed voor elkaar. Met een neutrale blik was een verlenging in mijn beleving verdiend geweest. Nederland is efficiënt geweest met de kansen die het kreeg, maar aanvallend vond ik het per saldo echt niet beter dan Turkije. Dat is dan ook een persoonlijke mening hè: ik hou er gewoon niet zo heel erg van, met 11 man op je eigen helft hangen. Zeker niet als dan die laatste 10-15 minuten blijkt dat je blijkbaar aanvallend best wat kan. Ik zou dat niet zo gauw onder " goed voetbal" scharen. Ik zeg ook niet dat Nederland goed was, absoluut niet ook. Die eerste helft heeft Turkije toch helemaal niet zo veel gecreeerd? Ze stonden verdedigend goed, maar dat was het dan toch ook wel? Ach ja, weer een wedstrijdje genieten van depay. Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Woutje die de cup omhoog houdt volgende week zondag na zijn winnende in de 88e minuut. Dit is mijn droom. Lekker een cameraatje uitzoeken en heel theatraal doch oprecht in tranen uitbarsten voor het oog van heel Europa. Een maand later gewoon weer de tering inschelden als hij een Ajax shirt draagt en loopt te bloedhonden in de Kuip uiteraard. Dan betekend die winnende goal niks meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli (bewerkt) 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Niemand heeft het daar over, omdat het geen rode kaart is. Snap dan dat onverdiende ook niet zo, je bent als Turkije zijnde 85 minuten aan het tegenhouden geweest, pas die laatste 10 minuten krijg je ineens de geest. Dat noemen we dan " heel goed gevoetbald". Nee, je hebt goed verdedigd. Het was niet om aan te gluren. Je bent idd een beetje niveau Roemenië, Tsjechië. Dat soort landen. Niks mis mee ook. Turkije heeft meer doelpogingen en een hogere expected goal dan Nederland. Turkije heeft ook gewoon kwalitatief een stuk mindere selectie dan Nederland en ook dus de nodige spelers die gemist worden. Best knap als je zogenaamd alleen maar verdedigt. Het is gewoon logisch dat als je voor staat, en je voetbalt tegen een betere tegenstander dat je dan naar achteren wordt gedrukt. Dus ben benieuwd wat je nog meer verwacht De vergelijking met Roemenië is totale onzin. De sterspelers van Roemenië spelen bij Empoli en Parma, die van Turkije bij Real Madrid en Inter. Nederland wint easy met 3-0 van de Roemenen, winnen nu met redelijk wat geluk van Turkije. Turkije won dan weer van Oostenrijk, de ploeg waar Nederland van verloor. Daarnaast won Turkije nog niet zo lang geleden van Duitsland en van Kroatië. Volgens mij heb je dan als voetbalnatie veel meer in je mars dan Roemenië. Behalve of het je smaak is, of wat dan ook. Is het ook gewoon pertinent niet waar wat je beweert. Zeker na zo'n wedstrijd als gisteren waarin Turkije wel 4 100% kansen heeft gemist vind ik het gek dat je dat niet in ziet. @situatie Simons Intentie wordt in zulke situaties nooit erbij gehaald. HIj plant z'n noppen boven op het been van Muldur, vaak is dit een rode kaart. Sowieso in de Eredivisie bijna altijd. 7 juli bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Zeggen dat Nederland met geluk van Turkije won is ook onzin. Turkije kwam nog op het eind goed weg toen Gakpo alleen op de keeper kwam en de bal tegen hem aan schoot. Oja en Nederland miste ook hun centrale middenveld met de Jong en Koopmeiners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli (bewerkt) 2 minuten geleden zei delichris: Zeggen dat Nederland met geluk van Turkije won is ook onzin. Turkije kwam nog op het eind goed weg toen Gakpo alleen op de keeper kwam en de bal tegen hem aan schoot. Oja en Nederland miste ook hun centrale middenveld met de Jong en Koopmeiners. Turkije meer kansen en meer XG. Volgens mij een belangrijke statistiek die laatste. Dat Gakpo dan alleen op de keeper afgaat wanneer er alles of niets wordt gespeeld, is juist een stuk minder relevant. De kansen waar Weghorst en Vd Ven verdedigen zijn gewoon 2 100% kansen, je hebt nog op de paal geschoten, Verbruggen nog met 2 uitstekende reddingen. En tuurlijk mist Nederland ook spelers, maar dat is juist wat ik probeer aan te geven. Nederland is kwalitatief natuurlijk een stuk beter, en zeker in de breedte veel beter. Bij Turkije stond er nu 1 in uit de Griekse competitie bijvoorbeeld, tja dat is nogal een downgrade. 7 juli bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Spijtig dat Turkije het EK moet verlaten. strijd en passie kon je hun nooit verwijten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Ook gewoon een hele leuke smaakmaker geweest dit toernooi. Kan me zelf niet zo storen aan wat er buiten het veld gebeurd wat betreft het fluiten enzo. In het veld altijd spektakel. Gister ook weer met die geblondeerde spits, die twee jonge jongens van Juve en Real, Kadioglu en een paar gasten met zeer goede koppen achterin. Heb er wel van genoten. Merk dat weinig deze mening delen vanwege de spanningen die er ineens komen met de Turkse gemeenschap in Nederland als we een potje tegen elkaar voetballen. Men maakt zich zo druk ineens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 50 minuten geleden zei cimbomcu: Turkije heeft meer doelpogingen en een hogere expected goal dan Nederland. Turkije heeft ook gewoon kwalitatief een stuk mindere selectie dan Nederland en ook dus de nodige spelers die gemist worden. Best knap als je zogenaamd alleen maar verdedigt. Het is gewoon logisch dat als je voor staat, en je voetbalt tegen een betere tegenstander dat je dan naar achteren wordt gedrukt. Dus ben benieuwd wat je nog meer verwacht De vergelijking met Roemenië is totale onzin. De sterspelers van Roemenië spelen bij Empoli en Parma, die van Turkije bij Real Madrid en Inter. Nederland wint easy met 3-0 van de Roemenen, winnen nu met redelijk wat geluk van Turkije. Turkije won dan weer van Oostenrijk, de ploeg waar Nederland van verloor. Daarnaast won Turkije nog niet zo lang geleden van Duitsland en van Kroatië. Volgens mij heb je dan als voetbalnatie veel meer in je mars dan Roemenië. Behalve of het je smaak is, of wat dan ook. Is het ook gewoon pertinent niet waar wat je beweert. Zeker na zo'n wedstrijd als gisteren waarin Turkije wel 4 100% kansen heeft gemist vind ik het gek dat je dat niet in ziet. @situatie Simons Intentie wordt in zulke situaties nooit erbij gehaald. HIj plant z'n noppen boven op het been van Muldur, vaak is dit een rode kaart. Sowieso in de Eredivisie bijna altijd. 4 100% kansen. Sluit maar af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli (bewerkt) 53 minuten geleden zei cimbomcu: @situatie Simons Intentie wordt in zulke situaties nooit erbij gehaald. HIj plant z'n noppen boven op het been van Muldur, vaak is dit een rode kaart. Sowieso in de Eredivisie bijna altijd. Intentie is het enige dat is de regels staat. Zie: onvoorzichtig, onbesuisd of buitensporig 7 juli bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli (bewerkt) 29 minuten geleden zei Beppu: Ook gewoon een hele leuke smaakmaker geweest dit toernooi. Kan me zelf niet zo storen aan wat er buiten het veld gebeurd wat betreft het fluiten enzo. In het veld altijd spektakel. Gister ook weer met die geblondeerde spits, die twee jonge jongens van Juve en Real, Kadioglu en een paar gasten met zeer goede koppen achterin. Heb er wel van genoten. Merk dat weinig deze mening delen vanwege de spanningen die er ineens komen met de Turkse gemeenschap in Nederland als we een potje tegen elkaar voetballen. Men maakt zich zo druk ineens. Het leuke is dat die eigenlijk geen spits is. Speelt het liefst op rechts en links is die ook zeer prima. Bij gebrek aan beter en vooral omdat die fysiek zo abnormaal is stond die als spits. Tegen Tsjechië zag je wel zijn kwaliteiten op rechts. Bij Galatasaray ook gewoon aardig wat wedstrijden op links en rechtsback gestaan. Echt een ideale speler voor elke manager denk ik. Let op; hier is die nog echt blond. De geblondeerde is Icardi haha Gisteren was zijn 70e wedstrijd in 365 dagen!! 7 juli bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: 4 100% kansen. Sluit maar af. 1: Minuut 64 bij een 1-0 stand: Weghorst die de bal weg haalt voordat de rebound erin getikt kan worden 2: Minuut 84 bij een 1-2 stand: Vd Ven die de bal van de lijn weg haalt 3: Minuut 84 bij een 1-2 stand: Akturkoglu die 1 op 1 kans heeft met Verbruggen, die Stefan de Vrij blokt 4: Minuut 91 bij een 1-2 stand: Tosun die binnen de 5 meter de bal in tikt, maar Verbruggen pareert hem Dan ook nog 2 goede vrijetrappen waarvan 1 door Verbruggen wordt geredt, en 1 op de paal terechtkomt. Hier kun even die kansen terugkijken Sjor: Bekijk de samenvatting van Nederland - Turkije (nos.nl) Zullen we afspreken dat jij zelf vandaag even afsluit en morgen terug komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 39 minuten geleden zei Beppu: Ook gewoon een hele leuke smaakmaker geweest dit toernooi. Kan me zelf niet zo storen aan wat er buiten het veld gebeurd wat betreft het fluiten enzo. In het veld altijd spektakel. Gister ook weer met die geblondeerde spits, die twee jonge jongens van Juve en Real, Kadioglu en een paar gasten met zeer goede koppen achterin. Heb er wel van genoten. Merk dat weinig deze mening delen vanwege de spanningen die er ineens komen met de Turkse gemeenschap in Nederland als we een potje tegen elkaar voetballen. Men maakt zich zo druk ineens. Amen Beppu. Heb ook gewoon genoten van Nederland en ook het toeteren van Nederland gisteren, is toch mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 13 minuten geleden zei cimbomcu: 1: Minuut 64 bij een 1-0 stand: Weghorst die de bal weg haalt voordat de rebound erin getikt kan worden 2: Minuut 84 bij een 1-2 stand: Vd Ven die de bal van de lijn weg haalt 3: Minuut 84 bij een 1-2 stand: Akturkoglu die 1 op 1 kans heeft met Verbruggen, die Stefan de Vrij blokt 4: Minuut 91 bij een 1-2 stand: Tosun die binnen de 5 meter de bal in tikt, maar Verbruggen pareert hem Dan ook nog 2 goede vrijetrappen waarvan 1 door Verbruggen wordt geredt, en 1 op de paal terechtkomt. Hier kun even die kansen terugkijken Sjor: Bekijk de samenvatting van Nederland - Turkije (nos.nl) Zullen we afspreken dat jij zelf vandaag even afsluit en morgen terug komt? Ah jij snapt de definitie van een 100% kans niet. Zeg dat dan gewoon. Dat scheelt een hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli (bewerkt) 38 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ah jij snapt de definitie van een 100% kans niet. Zeg dat dan gewoon. Dat scheelt een hoop. Haha wat laat jij je kennen Vergeet je niet op kruisje te drukken? 7 juli bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli (bewerkt) Laat gaan jongens. Richt je gezamenlijk lekker op de Belgen. Tegen wie moeten zij in de halve finale? @Acquafresca blijft hij bij Gala? wel een leuk spelertje om in de gaten te houden 7 juli bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 1 uur geleden zei cimbomcu: Haha wat laat jij je kennen Vergeet je niet op kruisje te drukken? Aldus cim " het was een 100% rode kaart" de alwetende. Vergeet jij niet een Kareltje te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Hebben we al een gewenste opstelling voor komende woensdag jongens? #TeamWeghorst Even het onderwerp veranderen hiero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Zojuist zei Fantasy: Hebben we al een gewenste opstelling voor komende woensdag jongens? #TeamWeghorst Even het onderwerp veranderen hiero Waar is dat halve finales topic dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 3 minuten geleden zei PJHoutman: Waar is dat halve finales topic dan https://manutd.nl/forum/topic/58878-halve-finales/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 10 minuten geleden zei Fantasy: Hebben we al een gewenste opstelling voor komende woensdag jongens? #TeamWeghorst Even het onderwerp veranderen hiero #TeamDepay, maar eigenlijk #TeamWeghorst alleen werkt dat niet vanaf de aftrap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten