bas huijsmans Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 9 minuten geleden zei delichris: Ja voor Frenkie was het duidelijk. Ze wisten toen nog niets omtrent Teun. Maar nu dus inmiddels wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Als Koeman een speler wil oproepen is dat voor 3 uur vanmiddag nog geregeld als ze dat willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 1 uur geleden zei Titan: Zonde voor Teuntje, was benieuwd hoe hij het zou doen. Nog minder concurrentie voor Wijnaldum en Simons. Mijn gevoel zegt dat je hem meer gaat missen dan De Jong. Hoe dan ook: sinds tijden weer zin in een eindtoernooi! Poeh, hij kan ook echt niet meer op die positie. Vond het ook jammer dat hij er gisteren voor koos Simons weer als rechtsbuiten op te stellen. Zet die daar maar eens neer, zeker nu de alternatieven gering zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 11 minuten geleden zei Elsjorro1990: Poeh, hij kan ook echt niet meer op die positie. Vond het ook jammer dat hij er gisteren voor koos Simons weer als rechtsbuiten op te stellen. Zet die daar maar eens neer, zeker nu de alternatieven gering zijn. Zou ik ook liever zien inderdaad en dan Frimpong als rechtsbuiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Gelukkig Maatsen erbij, dat geeft wel wat meer opties. De Jong en Koopmeiners gaan beide gemist worden, maar een kwalitatieve vervanger was op die positie ook niet echt te halen, want die zijn ook geblesseerd. Had er een aanvaller (bijvoorbeeld Kluivert, die sowieso al beter is dan Bergwijn) bij gepakt. Maar goed, met 25 man hebben we ook echt wel genoeg spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 1 uur geleden zei aron24: bijvoorbeeld Kluivert Die is ook nog veelzijdig dat hij op 10 kan spelen zoals die ook bij Bournemouth doet. Dynamisch, technisch en doelgericht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni WE WORDEN GODVERDOMME EUROPEES KAMPIOEN!!!!!! Van welk ander kutlandje hebben wij wat te duchten dan komende weken? Wij hebben het totaalvoetbal uitgevonden. Oranjekoorts!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 14 uur geleden zei Beppu: WE WORDEN GODVERDOMME EUROPEES KAMPIOEN!!!!!! Van welk ander kutlandje hebben wij wat te duchten dan komende weken? Wij hebben het totaalvoetbal uitgevonden. Oranjekoorts!!!!! En toch heb ik er best wel een aardig gevoel over. We hebben best een leuke selectie, waarvan toch aardig wat jongens dit jaar aardig in vorm waren. Ik heb het idee dat dit veel meer een gebalanceerde selectie is, dan bijvoorbeeld in 2010. Al had je daar wel echt meer toppers. Maar persoonlijk vond ik die verdediging echt drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 20 minuten geleden zei Elsjorro1990: En toch heb ik er best wel een aardig gevoel over. We hebben best een leuke selectie, waarvan toch aardig wat jongens dit jaar aardig in vorm waren. Ik heb het idee dat dit veel meer een gebalanceerde selectie is, dan bijvoorbeeld in 2010. Al had je daar wel echt meer toppers. Maar persoonlijk vond ik die verdediging echt drama. We hebben een hele sterke verdediging. In de aanval is er heel veel creativiteit en dat is wel fijn. Ik moet zeggen dat ik ook wel echt zin in het EK heb. Het middenveld is misschien niet het beste wat we hebben, maar ook daar heb ik wel vertrouwen in. Hopelijk gaat hij spelen met Schouten/Veerman en Reijnders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 3 uur geleden zei Elsjorro1990: En toch heb ik er best wel een aardig gevoel over. We hebben best een leuke selectie, waarvan toch aardig wat jongens dit jaar aardig in vorm waren. Ik heb het idee dat dit veel meer een gebalanceerde selectie is, dan bijvoorbeeld in 2010. Al had je daar wel echt meer toppers. Maar persoonlijk vond ik die verdediging echt drama. Zit hier met eenzelfde gevoel. Is overigens voor 't eerst dat ik denk dat we mee kunnen doen. In de KO's zouden we best gunstig uit kunnen komen ook, wellicht dat dat meespeelt. Hoogstwaarschijnlijk tref je daar een Turkije/Tsjechië of Oekraïne en daarna Portugal of België. Ik denk dat we die ploegen op het moment allemaal kunnen hebben, en dan sta je maar zo in de halve finale. Daarna is alles mogelijk. De bal is en blijft rond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Citaat Brobbey naar binnen bij training Nog meer lichamelijk ongemak in de Oranje-selectie? Brian Brobbey haakt vroegtijdig af bij de training en gaat naar binnen met wat begeleiders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Dat is ook niets voor Brobbey Is Zirkzee inmiddels wel weer fit dan? Ben ook een beetje bang dat er voor een nieuwe afvaller dan ook geen vervanger komt omdat iedereen al met vakantie is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 48 minuten geleden zei bas huijsmans: Dat is ook niets voor Brobbey Is Zirkzee inmiddels wel weer fit dan? Ben ook een beetje bang dat er voor een nieuwe afvaller dan ook geen vervanger komt omdat iedereen al met vakantie is Is toch geblesseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Vallen bij elk land wel neer he. Overal blessures, pijntjes etc.. Misschien stoppen met steeds maar weer meer wedstrijden in een seizoen pushen. Geen return-pot bij een FA-wedstrijd wat al decennia gedaan wordt, maar wel extra potjes in de CL en vriendschappelijke wedstrijden in Australië na een slopend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 51 minuten geleden zei bas huijsmans: Dat is ook niets voor Brobbey Is Zirkzee inmiddels wel weer fit dan? Ben ook een beetje bang dat er voor een nieuwe afvaller dan ook geen vervanger komt omdat iedereen al met vakantie is Ach na 3 wedstrijdjes kunnen ze dan weer op vakantie, maakt niet zoveel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 1 minuut geleden zei Zawisza: vriendschappelijke wedstrijden in Australië na een slopend seizoen. Vooral dit is echt te bizar voor woorden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Zojuist zei bas huijsmans: Vooral dit is echt te bizar voor woorden En dan straks na het EK mogen ze weer. Naar de states enz vliegen om tegen elkaar van die kutwedstrijdjes te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Volgend jaar na het seizoen nog lekker een WK voor clubteams met 32 ploegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Vooral dit is echt te bizar voor woorden Het is een dikke middelvinger naar de fans (van kleinere clubs). Dan speel je als Yeovil gelijk tegen Tottenham in de FA-cup, en ga je opeens naar verlengingen ipv een mooie awayday in Londen zoals het normaal geregeld was. Paar maanden later speelt Tottenham de zandbaktrofee in ZuidOost-Timboektoestan voor een paar toeristen. AMF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 4 minuten geleden zei rich ruzzian: En dan straks na het EK mogen ze weer. Naar de states enz vliegen om tegen elkaar van die kutwedstrijdjes te spelen. Daar heb ik iets minder moeite mee. In de voorbereiding spelen ze toch oefenwedstrijden. Of ze dat dan in Amerika of Azië doen of in Europa maakt qua aantal wedstrijden niet per sé uit. Als het een extra trip is, dan is het inderdaad weer echt zo onnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Gewoon Luuk bellen. Nood is hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Luuk had je sowieso moeten meenemen. Imo als eerste spits. Misschien had hij dat met die toezegging nog wel willen doen. voor een reserverol zou ik ook niet terug komen van mijn besluit. Dallinga of Zirkzee mee. Eerstgenoemde lijkt me een prima spits om erbij te hebben en is qua mentaliteit top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Niks geks te zien op de MRI van Brobbey dus het was vooral voorbarige paniek en we worden - niet dankzij maar wél met Brobbey - dus gewoon Europees kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 5 uur geleden zei Zawisza: Vallen bij elk land wel neer he. Overal blessures, pijntjes etc.. Misschien stoppen met steeds maar weer meer wedstrijden in een seizoen pushen. Geen return-pot bij een FA-wedstrijd wat al decennia gedaan wordt, maar wel extra potjes in de CL en vriendschappelijke wedstrijden in Australië na een slopend seizoen. Hier toevallig een overzicht van? Wel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Daar zal je Zirkie al hebben. Nog steeds wel een aardig elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten