PJHoutman Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Die valt altijd erg tegen bij Nederland. Koopmeiners heeft nog nooit in die rol gespeeld bij Nederland. Dus van mij mag die het wel eens laten zien daar. Op 6/8 is Koopmeiners ook wel flink tegen gevallen altijd trouwens Vind dit echt een onzinframe hoor. Heb jij niet bedacht, weet ik ook wel, maar hij is nog steeds pas 21 en heeft nog geen 900 minuten in Oranje gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Zo zou ik t doen trouwens. Keepers is me om t even, mag je wat mij betreft ook Verbruggen invullen als je dat leuk vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 26 minuten geleden zei PJHoutman: Heb jij niet bedacht, weet ik ook wel, maar hij is nog steeds pas 21 en heeft nog geen 900 minuten in Oranje gespeeld? Dit is wel een goede manier om het ergens over te hebben/discussieren ja. Voor een ander invullen wat die denkt, met een vrij denigrerende opmerking Maar daar heb ik wel zeker over nagedacht. Met 10 wedstrijden qua minuten heeft hij toch nog niet heel veel laten zien? Daarom zou ik zeggen, laat hem nog even in de luwte ruiken aan het EK en gebruik hem als een 'crack' dit EK. Want de kwaliteiten heeft hij absoluut (ook voor de basis hoor). Een beetje de Elia rol van 2010 of de Depay rol van 2014. Simons kan een wedstrijd ineens openbreken en daarnaast kan je met hem zowel 5-3-2 en 4-3-3 spelen. Begin je in jouw formatie hierboven en je brengt Simons dan kan je hetzelfde blijven spelen, maar ook ineens 4-3-3 gaan spelen. Maar ik zou eigenlijk meer voor Koopmeiners op CAM kiezen zodat je met Reijnders, Frenkie en hem echt wel een dynamisch middenveld kan gaan creeeren. Simons zal toch meer op CAM blijven en wil de bal meer in de voeten. Het is meer daarom dat ik voor Koopmeiners zou kiezen in de eerste oefenwedstrijden tov van Simons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 14 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit is wel een goede manier om het ergens over te hebben/discussieren ja. Voor een ander invullen wat die denkt, met een vrij denigrerende opmerking Ik zou de zin nog een keer lezen want er staat niet wat je denkt dat er staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 26 minuten geleden zei PJHoutman: Ik zou de zin nog een keer lezen want er staat niet wat je denkt dat er staat. Dan vind ik het persoonlijk een rare zinsopbouw, maar denk nu wel te weten wat je zegt ja. Maar dat maakt dan verder ook niet uit voor het onderwerp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Zou dan toch Gakpo verkiezen boven Malen @PJHoutman, ook al speelt die een CL-finale. Meer een gevoel, maar ik vind Gakpo intrinsiek een betere speler. Verder wel eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei (bewerkt) 40 minuten geleden zei bas huijsmans: Dan vind ik het persoonlijk een rare zinsopbouw, maar denk nu wel te weten wat je zegt ja. Maar dat maakt dan verder ook niet uit voor het onderwerp Het ging mij erom dat het nu constant geroepen wordt, dat Simons nog niets heeft laten zien in het Nederlands elftal. Ik vind dat erg overtrokken gezien het aantal speelminuten. Opgezocht; nog geen 800, dus minder dan 9 volledige wedstrijden. Daar zaten dan nog eens twee wedstrijden (totaal 150 minuten) tegen Frankrijk bij waar heel Oranje kansloos was. Ik vind het veel te vroeg om een jongen die zo ontzettend goed is dan maar op de bank te zetten. Hij wacht nog op zijn eerste goal en assist, maar een jongen van dit niveau moet gewoon spelen. 38 minuten geleden zei 007mark: Zou dan toch Gakpo verkiezen boven Malen @PJHoutman, ook al speelt die een CL-finale. Meer een gevoel, maar ik vind Gakpo intrinsiek een betere speler. Verder wel eens. Malen is vooral veel doelgerichter en ik denk dat je dat in deze opstelling goed kan gebruiken. Nog meer creatieve spelers hebben we dan niet echt nodig. 30 mei bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 5 uur geleden zei Kelvin: Haha ja m'n comment schreeuwt Jan Mulder energy. Ook een vleugje oude witte mannen, al zouden die er juist zich er heel druk over maken bedenk ik nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Met hoeveel gaan we achterop spelen denken jullie? Ergens denk ik tegen Frankrijk met 5 en tegen de andere 2 met 4 achterop. Ik zou Koop ook eens op 10 willen zien, het is niet dat Simons potten heeft gebroken in z’n interlands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Wat een negativiteit zeg. Lijkt haast wel weer op de reacties op het WK 2014. Toen was er ook veel negativiteit en werd Oranje derde. Ik denk echt dat Oranje halve finale kan halen. Want ze zijn niet afhankelijk van één speler, maar het kan gewoon een team worden. Wat voor elkaar door het vuur gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Dat nummer met Armin van Buuren en Chef'Special. Wat tering kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 13 uur geleden zei delichris: Wat een negativiteit zeg. Lijkt haast wel weer op de reacties op het WK 2014. Toen was er ook veel negativiteit en werd Oranje derde. Ik denk echt dat Oranje halve finale kan halen. Want ze zijn niet afhankelijk van één speler, maar het kan gewoon een team worden. Wat voor elkaar door het vuur gaat. Overdreven positiviteit heeft ook wel eens tot teleurstelling geleid . Het is geen geweldig collectief gebleken nog en Koeman draagt daar ook niet aan bij. Maar ik zit een beetje in de @Sophomore hoek. Ik wacht de poulefase rustig af. Heb vooral zin in het toernooi in het algemeen. En als Nederland de poulefase zou weten door te komen dan kan het ook zo maar ver komen met een goede loting etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Koeman is een held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Maatsen: van Koeman naar boeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Op 31-5-2024 om 21:13 zei Michaelinho*: Overdreven positiviteit heeft ook wel eens tot teleurstelling geleid . Het is geen geweldig collectief gebleken nog en Koeman draagt daar ook niet aan bij. Maar ik zit een beetje in de @Sophomore hoek. Ik wacht de poulefase rustig af. Heb vooral zin in het toernooi in het algemeen. En als Nederland de poulefase zou weten door te komen dan kan het ook zo maar ver komen met een goede loting etc. En ook met een slechte loting en rode kaarten bij de tegenstanders bijvoorbeeld. Aan het eind van de dag kan er van alles gebeuren en is geluk gewoon een grote factor in enkele wedstrijden. Zeker bij nationale teams, waar alles maar net moet klikken, ik kan me zoveel rare wedstrijden en uitslagen herinneren op EK's en WK's en dat was echt niet alleen omdat een land beter was dan de andere. Het is wel een poule waar je er ook uit kan vliegen als je net iets minder speelt en bijvoorbeeld verliest van Frankrijk en twee keer gelijk speelt. Niet dat er een Georgië in de poule zit of zo, waardoor je een plekje bij de laatste 16 zo kan boeken. Qua elftal hoort dit Nederlands elftal zeker tot de top 8, qua verdediging bij de top 4 misschien zelfs nog wel beter. Dus dan weet je dat je eigenlijk alle grote wedstrijden smerig met 1-0 op zijn Portugees moet gaan winnen. Als iemand dat weet, dan is dat wel Ronald Koeman. Maar goed het is in Duitsland en die juichen altijd extra hard voor ons natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Verbruggen schuift vanmiddag naast Koeman aan voor de persconferentie en dus lijkt de keuze voor een eerste keeper gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 10 minuten geleden zei Urbeto: Verbruggen schuift vanmiddag naast Koeman aan voor de persconferentie en dus lijkt de keuze voor een eerste keeper gemaakt. Lijkt me prima om duidelijkheid te geven. Is ook gewoon een groot talent met Premier League ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 20 minuten geleden zei Urbeto: Verbruggen schuift vanmiddag naast Koeman aan voor de persconferentie en dus lijkt de keuze voor een eerste keeper gemaakt. Begrijpelijk, maar zonde voor Bijlow. Vind dat Verbruggen het in die paar interlands echt goed gedaan heeft en ik zie te weinig van hem in Engeland om er verder wat van te vinden, maar je krijgt toch wel een beetje een wrange smaak voor Bijlow. Die lijkt "gestraft" te worden voor zijn blessureleed. Zo voelt het wel in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 9 minuten geleden zei Elsjorro1990: Begrijpelijk, maar zonde voor Bijlow. Vind dat Verbruggen het in die paar interlands echt goed gedaan heeft en ik zie te weinig van hem in Engeland om er verder wat van te vinden, maar je krijgt toch wel een beetje een wrange smaak voor Bijlow. Die lijkt "gestraft" te worden voor zijn blessureleed. Zo voelt het wel in elk geval. Het is zeker wrang voor Bijlow, maar dit is wel topsport natuurlijk. Als je de trein te vaak mist dan raak je achterop. Daar weet Koeman als trainer natuurlijk alles van. Ik denk dat Bijlow en Verbruggen elkaar niet extreem veel ontlopen, al denk ik dat een echt fitte Bijlow nog altijd de beste keeper is die we hebben in Nederland. Maar dan moet hij wel fit zijn natuurlijk. De keuze voor Verbruggen is vooral een veilige keuze van Koeman maar dat kun je hem niet eens echt kwalijk nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 1 minuut geleden zei Urbeto: Het is zeker wrang voor Bijlow, maar dit is wel topsport natuurlijk. Als je de trein te vaak mist dan raak je achterop. Daar weet Koeman als trainer natuurlijk alles van. Ik denk dat Bijlow en Verbruggen elkaar niet extreem veel ontlopen, al denk ik dat een echt fitte Bijlow nog altijd de beste keeper is die we hebben in Nederland. Maar dan moet hij wel fit zijn natuurlijk. De keuze voor Verbruggen is vooral een veilige keuze van Koeman maar dat kun je hem niet eens echt kwalijk nemen. Eens inderdaad. Zonde voor het kereltje. Had toch al een interland of 20/30 meer te pakken kunnen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 9 minuten geleden zei Elsjorro1990: Eens inderdaad. Zonde voor het kereltje. Had toch al een interland of 20/30 meer te pakken kunnen hebben. In zijn loopbaan heeft hij volgens Transfermarkt al ruim 180 wedstrijden moeten laten lopen door blessures. Dat is natuurlijk absurd. Wat betreft Oranje speelde hij in de kwalificatie voor het WK van Qatar een aantal puike wedstrijden maar daarna raakte hij weer geblesseerd. Tijdens het WK zelf was hij fit maar moest het vooral de grote Louis van Gaal en Frans Hoek show worden. De keuze voor Noppert valt imo nog steeds niet anders uit te leggen. De interlandloopbaan van Bijlow wordt gekenmerkt door blessures maar in Qatar was hij wél fit en werd hij opzij gezet voor een derderangs keeper die toevallig een leuk seizoen keepte bij provincieclubs. Dat blijft voor mij echt onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 1 uur geleden zei Urbeto: In zijn loopbaan heeft hij volgens Transfermarkt al ruim 180 wedstrijden moeten laten lopen door blessures. Dat is natuurlijk absurd. Wat betreft Oranje speelde hij in de kwalificatie voor het WK van Qatar een aantal puike wedstrijden maar daarna raakte hij weer geblesseerd. Tijdens het WK zelf was hij fit maar moest het vooral de grote Louis van Gaal en Frans Hoek show worden. De keuze voor Noppert valt imo nog steeds niet anders uit te leggen. De interlandloopbaan van Bijlow wordt gekenmerkt door blessures maar in Qatar was hij wél fit en werd hij opzij gezet voor een derderangs keeper die toevallig een leuk seizoen keepte bij provincieclubs. Dat blijft voor mij echt onbegrijpelijk. Wederom eens inderdaad. Het feit dat Noppert erna ook geen fatsoenlijke wedstrijd meer gekeept heeft, zegt natuurlijk alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Bijlow had zijn eindtoernooi idd in Qatar moeten keepen. Een fitte Bijlow schat ik hoger in, maar Verbruggen zit daar wel dicht tegen aan hoor, gezien het feit dat Verbruggen nog zeer jong is en dat hij over het algemeen minder last van blessures heeft maakt het voor mij wel een logische keus, het zou de saamhorigheid ook niet ten goede komen als Bijlow halverwege het toernooi vervangen moet worden door een blessure, en wie weet dat er zelfs al wat pijntjes spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Bijlow is gewoon een matige keeper, heeft nog weinig gepresteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 8 minuten geleden zei Chiemel: Bijlow is gewoon een matige keeper, heeft nog weinig gepresteerd. Als keeper van Feyenoord beker en kampioenschap gewonnen, finale ConLeague. Wat moet ie precies meer presteren dan voor hij 'iets gepresteerd heeft'? Zeker in vergelijking met Bart Verbruggen, die de laatste maanden alleen maar de bal uit het netje heeft moeten plukken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten