Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Bepaalde invallers waren sterk, en dan heb ik het over Malen en Koopmeiners. Veel meer loopacties. Je ziet dan gewoon dat de kwaliteiten van Reijnders (die sowieso al goed speelde) en Veerman beter tot hun recht komen. Simons viel toch echt tegen. Ik vond Depay wel prima spelen overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei aron24:

Bepaalde invallers waren sterk, en dan heb ik het over Malen en Koopmeiners. Veel meer loopacties. Je ziet dan gewoon dat de kwaliteiten van Reijnders (die sowieso al goed speelde) en Veerman beter tot hun recht komen. Simons viel toch echt tegen. Ik vond Depay wel prima spelen overigens.

Depay had wel bij elk moment dat die de bal had dat die een bepaalde beweging moest doen, zag er beetje gekkig uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bolderbast:

Jawel hoor. Kan dit niveau gewoon niet aan.

Daar ben ik het niet mee eens. Wieffer speelde niet best maar dit is te wijten aan het gebrek aan systeem imo. 0 beweging en met Gini speel je gewoon met een man minder ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dansmeister:

En zonder Xavi. Die raakt nog geen knikker in een oranje shirt.

Ik vind wel dat de klasse ervan afspat als 'ie aan de bal komt. Wat ongelukkige keuzes en  geforceerd op zoek naar een goaltje, maar heb het idee dat als 'ie een keer scoort in het Nederlands elftal dat het wel gaat lopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Bolderbast:

Ik vind wel dat de klasse ervan afspat als 'ie aan de bal komt. Wat ongelukkige keuzes en  geforceerd op zoek naar een goaltje, maar heb het idee dat als 'ie een keer scoort in het Nederlands elftal dat het wel gaat lopen. 

Mja. Kijk niet heel veel Leipzig, maar hij heeft ook de pech dat hij met veel Nederlandse spelers speelt die de bal willen hebben. Gisteren moest hij het ook hebben van de diepgang Frimpong(speelde ongelukkig) en de diepgang van Gini. Denk met Depay en Gakpo niet de meest gelukkig combinatie voorin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Chiemel:

Wieffer geen EK dus

Ik zou hem denk ik ook niet meenemen. Niet zozeer dat ik denk dat hij het niveau niet aankan, want dat heeft hij wat mij betreft in Europese optredens tegen tegenstanders die ik (met alle respect naar Schotland) iets hoger aansla wel laten zien. Maar meer omdat ik binnen de middenveldinvulling van het middenveld van Oranje hem niet bij de 4 middenvelders voor zijn posities zie. Reijnders en De Jong zijn onomstreden en ik denk dat Veerman, Koopmeiners en qua type ook Timber meer complementair zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thierryvane:

Doe mijn zo'n vriend als Memphis.

Heb jij niet nodig. Jij hebt een heel forum achter je staan die jou uit die bajes halen. Is het niet met financiële middelen, dan is het wel met fysiek geweld. #MUknokploeg #FreeT #AnneFleurVakans

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites