The Saint Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Malen solliciteert hier even naar een basisplaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Op zich is er toch een brede selectie hoor. Als je dan een Frenkie erbij telt en hopende dat Simons wel zijn belofte in het Nederlands Elftal inlost... Dan is er oprecht veel mogelijk deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Wieffer geen EK dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Bepaalde invallers waren sterk, en dan heb ik het over Malen en Koopmeiners. Veel meer loopacties. Je ziet dan gewoon dat de kwaliteiten van Reijnders (die sowieso al goed speelde) en Veerman beter tot hun recht komen. Simons viel toch echt tegen. Ik vond Depay wel prima spelen overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Feyenoord heeft iig Oranje Interationals Jammer dat Bro-beast blessie is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 1 minuut geleden zei aron24: Bepaalde invallers waren sterk, en dan heb ik het over Malen en Koopmeiners. Veel meer loopacties. Je ziet dan gewoon dat de kwaliteiten van Reijnders (die sowieso al goed speelde) en Veerman beter tot hun recht komen. Simons viel toch echt tegen. Ik vond Depay wel prima spelen overigens. Depay had wel bij elk moment dat die de bal had dat die een bepaalde beweging moest doen, zag er beetje gekkig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 1 uur geleden zei MetalMichael: Spelers die het elkaar het liefst zo moeilijk mogelijk maken heb ik het idee. Weinig lijn of idee lijkt het. Frimpong doet me denken aan één van @PJHoutman's favorieten. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Zojuist zei PJHoutman: ? Gecombineerd met Minteh bedacht ik later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Nou goed, als je een slechte wedstrijd met 4-0 wint. Dan wil ik op het EK 7 goede wedstrijden zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 8 uur geleden zei Geppiej: En Wieffer. Maar dat mag je niet zeggen hier En zonder Xavi. Die raakt nog geen knikker in een oranje shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Reactie op Youtube: 'Rappers vs Schotland' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 27 minuten geleden zei Dansmeister: En zonder Xavi. Die raakt nog geen knikker in een oranje shirt. Jeetje, die was me toch een partij slecht. Moet wel oppassen dat dat geen Seedorf verhaal gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 9 uur geleden zei Bolderbast: Jawel hoor. Kan dit niveau gewoon niet aan. Daar ben ik het niet mee eens. Wieffer speelde niet best maar dit is te wijten aan het gebrek aan systeem imo. 0 beweging en met Gini speel je gewoon met een man minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 3 uur geleden zei Dansmeister: En zonder Xavi. Die raakt nog geen knikker in een oranje shirt. Ik vind wel dat de klasse ervan afspat als 'ie aan de bal komt. Wat ongelukkige keuzes en geforceerd op zoek naar een goaltje, maar heb het idee dat als 'ie een keer scoort in het Nederlands elftal dat het wel gaat lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 14 minuten geleden zei Bolderbast: Ik vind wel dat de klasse ervan afspat als 'ie aan de bal komt. Wat ongelukkige keuzes en geforceerd op zoek naar een goaltje, maar heb het idee dat als 'ie een keer scoort in het Nederlands elftal dat het wel gaat lopen. Mja. Kijk niet heel veel Leipzig, maar hij heeft ook de pech dat hij met veel Nederlandse spelers speelt die de bal willen hebben. Gisteren moest hij het ook hebben van de diepgang Frimpong(speelde ongelukkig) en de diepgang van Gini. Denk met Depay en Gakpo niet de meest gelukkig combinatie voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 13 uur geleden zei Chiemel: Wieffer geen EK dus Ik zou hem denk ik ook niet meenemen. Niet zozeer dat ik denk dat hij het niveau niet aankan, want dat heeft hij wat mij betreft in Europese optredens tegen tegenstanders die ik (met alle respect naar Schotland) iets hoger aansla wel laten zien. Maar meer omdat ik binnen de middenveldinvulling van het middenveld van Oranje hem niet bij de 4 middenvelders voor zijn posities zie. Reijnders en De Jong zijn onomstreden en ik denk dat Veerman, Koopmeiners en qua type ook Timber meer complementair zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Veerman heb je toch helemaal niets aan als je onder druk staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart God wat een pot zitten aanschouwen gister in de Arena. Werkelijk waar bedroevend was het, zó slordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Raatsie, Rensch, Flamingo, Hato, Meijer, Maatsen, Regeer, Taylor, Van Bommel, Ohio, Manhoef Niet echt een elftal, dat je denkt oh dat worden toppers voor het eerste van het NL elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Je mag toch ergens niet hopen dat dit waar is. Dit kan dan voor onrust gaan zorgen op een toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Mijn dochter blijft in ieder geval binnen de komende dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 1 uur geleden zei cimbomcu: Raatsie, Rensch, Flamingo, Hato, Meijer, Maatsen, Regeer, Taylor, Van Bommel, Ohio, Manhoef Niet echt een elftal, dat je denkt oh dat worden toppers voor het eerste van het NL elftal. @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Doe mijn zo'n vriend als Memphis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 4 minuten geleden zei Stefan.: @La Pulga Keek er ook naar, besloot mijn traantjes weg te vegen en het te negeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart (bewerkt) 8 minuten geleden zei Thierryvane: Doe mijn zo'n vriend als Memphis. Heb jij niet nodig. Jij hebt een heel forum achter je staan die jou uit die bajes halen. Is het niet met financiële middelen, dan is het wel met fysiek geweld. #MUknokploeg #FreeT #AnneFleurVakans 25 maart bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten