Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Betere spelers eventueel ja. Maar een opstelling maken leert dat de ene natie beter is aanvallend, de ander weer verdedigend, de ander weer qua teamspirit en de ander weer conditioneel. Zal niet veel verschillen. Frankrijk vind ik wel een klasse apart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Hoop dat Frimpong op de rechtervleugel mag spelen aankomende interlands en dat hij zijn plek pakt. Dumfries kunnen we dan als een stormram gebruiken. 

Dit gaat uiteraard niet gebeuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei MetalMichael:

Logisch toch, als Koeman heeft aangegeven dat hij wil zien hoe hij nog in het team functioneert? 

Dat is toch wat niemand hier wil? Als er al zoveel kritiek, überhaupt op zijn oproepen was? Al helemaal gezien zijn domme uitspraken ;e

Is en blijft Schotland... Tierney, Robertson, Che Adams, McTominay, Billy Gilmour en meer, zijn echt geen koeken bakkers hé.... 

Als je wilt "zien hoe functioneert" kan dus ook optie zijn, na vanavond nog vaker speelt, moet je toch totaal niet willen.... Hebt Quinten Timber, Xavi Simons, Teun Koopmeiners, Mats Wieffer en Jerdy Schouten oa. Dus nee zit niet te wachten op Gini basis nee, totaal niet zelfs. En wanneer terug is van blessure natuurlijk Frenkie De Jong... 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Is en blijft Schotland... Tierney, Robertson, Che Adams, McTominay, Billy Gilmour en meer, zijn echt geen koeken bakkers hé.... 

Als je wilt "zien hoe functioneert" kan dus ook optie zijn, na vanavond nog vaker speelt, moet je toch totaal niet willen....

Als hij het vandaag goed doet en tegen dit soort spelers laat zien het tempo nog gewoon aan te kunnen, zou ik niet weten waarom je dat niet moet willen. Voetbaltechnisch gezien dan, wat hij naast het veld allemaal doet is een ander verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Kyrill:

Dat is toch wat niemand hier wil? Als er al zoveel kritiek, überhaupt op zijn oproepen was? Al helemaal gezien zijn domme uitspraken 

Als je wilt "zien hoe functioneert" kan dus ook optie zijn, na vanavond nog vaker speelt, moet je toch totaal niet willen.... Hebt Quinten Timber, Xavi Simons, Teun Koopmeiners, Mats Wieffer en Jerdy Schouten oa. Dus nee zit niet te wachten op Gini basis nee, totaal niet zelfs. En wanneer terug is van blessure natuurlijk Frenkie De Jong... 

Maar wij/jij gaan daar niet over en Koeman wel. Dus lekker boeiend wat wij willen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei PJHoutman:

Als hij het vandaag goed doet en tegen dit soort spelers laat zien het tempo nog gewoon aan te kunnen, zou ik niet weten waarom je dat niet moet willen. Voetbaltechnisch gezien dan, wat hij naast het veld allemaal doet is een ander verhaal.

27 minuten geleden zei MetalMichael:

Maar wij/jij gaan daar niet over en Koeman wel. Dus lekker boeiend wat wij willen. 

Ik neem het terug. Is twee friendly duels nu en as dinsdag. En erna zijn we van die ellende af, tot begin juni jeeej . @Vitesse88 @Beppu @bas huijsmans

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kyrill:

betere en jongere opties, die ik net noemde.

Gini mag nu dus laten zien dat hij beter is dan de andere spelers. Volgens mij zeg jij altijd dat je de Eredivisie totaal niet volgt en wij volgen allemaal Gini niet in SA. Niemand weet precies hoe goed hij nu is. Laat het hem vanavond lekker zien en dan kunnen we het de volgende wedstrijd over hebben of die er dan weer in moet staan of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bas huijsmans:

Gini mag nu dus laten zien dat hij beter is dan de andere spelers. Volgens mij zeg jij altijd dat je de Eredivisie totaal niet volgt en wij volgen allemaal Gini niet in SA. Niemand weet precies hoe goed hij nu is. Laat het hem vanavond lekker zien en dan kunnen we het de volgende wedstrijd over hebben of die er dan weer in moet staan of niet.

Totaal niet volgen is een groot woord, maar niet heel erg nee klopt. Ik neem al terug ik dacht dat nations league was, maar is friendly's. Nu en dinsdag tegen Duitsland. En erna twee maanden lang april en mei helemaal geen interland voetbal :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kyrill:

Dus iedereens kritiek hier zoals bv is irrelevant volgens jullie... Duidelijk. Waarom je niet zou moeten willen? Simpel betere en jongere opties, die ik net noemde. Blijkbaar zien jullie over the hill Vedette, in zandbak speelt, die al 33 is, liever basis in Oranje dan bv Feyenoorders als Wieffer of Quinten Timber. Edit Wieffer dus wel basis ook, mooizo. Hoogst eigenaardig en apart. 

Goed, ik ga het nog een keer op een rijtje zetten omdat je het wat moeilijk vindt.

1. Koeman heeft Wijnaldum opgeroepen omdat hij wil weten of hij een meerwaarde kan zijn op het EK (Koeman's eigen uitspraken)

2. Wijnaldum staat vanavond in de basis

3. Jij vindt dat raar, getuige je ":cab:" emoji. 

4. Michael en ik leggen uit waarom het niet raar is dat hij in de basis staat, vanwege punt 1.

5. Dat heeft er verder weinig mee te maken of Michael en ik Wijnaldum liever in de basis zien staan dan Wieffer of Timber, want wij redeneren beide vanuit de positie van Koeman ipv onze eigen voorkeur, die we allemaal niet hebben uitgesproken. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites