Arezo Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Klein beetje conservatief is hij wel die rooie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Het is weer zo ver. We gaan ons weer druk maken over een voorselectie. En als hij geselecteerd mocht worden, over de nummer 18 in de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 2 uur geleden zei Hwb: Het is weer zo ver. We gaan ons weer druk maken over een voorselectie. En als hij geselecteerd mocht worden, over de nummer 18 in de selectie. Druk maken is een groot woord, je mag toch daar best verbaasd over zijn dat er een speler wordt opgeroepen dat nu al 3 jaar niets heeft gepresteerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Ik maak me vooral druk dat we weer zo'n hinderlijke interlandbreak aan komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 35 minuten geleden zei timpy00: Ik maak me vooral druk dat we weer zo'n hinderlijke interlandbreak aan komt. Hinderlijk voor wie? Van t Schip traint liever niet dan wel. In dat opzicht verandert er dan weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 1 uur geleden zei The Saint: Hinderlijk voor wie? Van t Schip traint liever niet dan wel. In dat opzicht verandert er dan weinig. Voor mezelf. Want kijk liever clubvoetbal. Interlands brengt het meest hypocriete in supporters naar boven of erger nog brengt het ergste soort voetbal'supporters' naar de voorgrond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 1 minuut geleden zei timpy00: Voor mezelf. Want kijk liever clubvoetbal. Interlands brengt het meest hypocriete in supporters naar boven of erger nog brengt het ergste soort voetbal'supporters' naar de voorgrond. Dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 2 uur geleden zei La Pulga: Druk maken is een groot woord, je mag toch daar best verbaasd over zijn dat er een speler wordt opgeroepen dat nu al 3 jaar niets heeft gepresteerd? In tegenstelling tot (bijna) iedereen hier heeft Koeman hem wel recent zien spelen. En ja, verbaasd mag je best zijn. Maar elke voorselectie gaat het weer zo, dat verbaast mij dan weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Ik heb even geen zin om het zelf te gaan verzinnen. Maar welke namen vallen nu buiten de selectie doordat Wijnaldum er bij zit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 23 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik heb even geen zin om het zelf te gaan verzinnen. Maar welke namen vallen nu buiten de selectie doordat Wijnaldum er bij zit? Ik denk niemand. Noa Lang en Stengs zijn bijvoorbeeld geblesseerd. Zullen er misschien wel meer zijn die vanwege een blessure er niet bij zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 39 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik heb even geen zin om het zelf te gaan verzinnen. Maar welke namen vallen nu buiten de selectie doordat Wijnaldum er bij zit? Taylor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 18 minuten geleden zei neva: Taylor. Gustavo Hamer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 1 uur geleden zei bas huijsmans: Ik heb even geen zin om het zelf te gaan verzinnen. Maar welke namen vallen nu buiten de selectie doordat Wijnaldum er bij zit? Dit dus. Kan me niemand voorstellen die er bij moet ipv Wijnaldum, zeker als je die bijvoorbeeld met het oog op ervaring/leiderschap mee zou willen naar het EK. Dat kan ik me nog best voorstellen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 1 uur geleden zei neva: Taylor. Dan hoop ik, hij vaker Wijnaldum oproept Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Op 2-3-2024 om 14:34 zei bas huijsmans: Ik heb even geen zin om het zelf te gaan verzinnen. Maar welke namen vallen nu buiten de selectie doordat Wijnaldum er bij zit? Guusje Til Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Wijnaldum en weghorst, je verwacht het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 15 minuten geleden zei Vitesse88: Wijnaldum en weghorst, je verwacht het niet Wie moet ie dan meenemen? Mark Diemers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Ik loef 'm maatje siiiiiiiiiiii! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Mooi shirt hoor, maar €100 voor een replicaversie van een voetbalshirt is echt van de zotten. En dan lijkt het qua textuur niet eens op de officiële versie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 20 minuten geleden zei Urbeto: Mooi shirt hoor, maar €100 voor een replicaversie van een voetbalshirt is echt van de zotten. En dan lijkt het qua textuur niet eens op de officiële versie Je zou bijna zeggen dat dit een fout is, maar zal wel weer een debiele marketeer achter zitten. En nog debielere mensen die het kopen. Hoe duur is een echt shirt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 5 minuten geleden zei Chiemel: Je zou bijna zeggen dat dit een fout is, maar zal wel weer een debiele marketeer achter zitten. En nog debielere mensen die het kopen. Hoe duur is een echt shirt? Het is onderdeel van de verschuiving die een aantal jaar geleden is ingezet, waarbij leveranciers/clubs twee shirts op de markt brengen: een spelersversie en een replica. Een replica was echter nooit zo duur als nu. Het verschil met de authentieke versie zit hem vooral in de 'technologie' van het shirt, zoals je qua textuur goed kan zien op de afbeeldingen hierboven. Het authentieke shirt kost naar alle waarschijnlijkheid €149,99. Voor dat bedrag staat die versie van het uitshirt er in ieder geval op. Ik ben benieuwd wat een compleet tenue in dat geval gaat kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Niet lullig bedoeld maar wie koopt er uberhaupt bij zulke sites? En voor die prijzen? We hebben toch niet voor niks al jarenlang, zo'n topic met voetbal verkopende shirts websites , voor betaalbaardere prijzen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Niet lullig bedoeld maar wie koopt er uberhaupt bij zulke sites? En voor die prijzen? We hebben toch niet voor niks al jarenlang, zo'n topic met voetbal verkopende shirts websites , voor betaalbaardere prijzen? Omdat deze shirts echt van Nike zijn en de sites waar jij naar refereert goedkope namaak produceren. Het gros van de mensen loopt liever in de echte shirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten