Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 28 minuten geleden zei PJHoutman: Dumfries gaat er never nooit uit. Dan zie ik m nog eerder Frimpong op rechtsbuiten zetten. Prima wat mij betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Laten we het liever over Zirkzee hebben. Alles wat hij aanraakt verandert in goud dit seizoen bij Bologna. Maar ja dat is een competitie waar een bondscoach toch nooit naar kijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 7 uur geleden zei bas huijsmans: Laten we het liever over Zirkzee hebben. Alles wat hij aanraakt verandert in goud dit seizoen bij Bologna. Maar ja dat is een competitie waar een bondscoach toch nooit naar kijkt Als dat laatsts zo was, dan had Dumfries ook niet gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 43 minuten geleden zei 007mark: Als dat laatsts zo was, dan had Dumfries ook niet gespeeld Die zat er al bij toen die nog bij PSV zat, dan kent Koeman hem al he. Spelers die Koeman kent worden automatisch geselecteerd. Mochten er dan nog wat plekjes open zijn dan worden eerst alle Eredivisie spelers opgeroepen en als er dan nog plekken vrij zijn dan komt er misschien eens een 'verassing' in de selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 7 uur geleden zei bas huijsmans: Die zat er al bij toen die nog bij PSV zat, dan kent Koeman hem al he. Spelers die Koeman kent worden automatisch geselecteerd. Mochten er dan nog wat plekjes open zijn dan worden eerst alle Eredivisie spelers opgeroepen en als er dan nog plekken vrij zijn dan komt er misschien eens een 'verassing' in de selectie Ja, zoals Ian Maatsen of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Op 21-12-2023 om 08:04 zei 007mark: Als dat laatsts zo was, dan had Dumfries ook niet gespeeld Of De Roon. Of Reijnders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Of Koopmeiners Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 3 uur geleden zei Hwb: Of De Roon. Of Reijnders. 3 minuten geleden zei Chiemel: Of Koopmeiners De roon debuteerde onder Blind, Koopmeiners onder Van Gaal. Reijnders werd voor de zomer niet geselecteerd en na een transfers naar Milan, zonder een officiële (of weinig) wedstrijd zat hij er ineens wel bij en Maatsen werd denk ik alleen maar geselecteerd omdat wij bijna geen linksbacks hebben. Maar dat is dan ook weer echt een belachelijk oproep aangezien die niet eens speelt bij Chelsea... Of vinden jullie het selectiebeleid van Koeman wel te volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 6 uur geleden zei bas huijsmans: De roon debuteerde onder Blind, Koopmeiners onder Van Gaal. Reijnders werd voor de zomer niet geselecteerd en na een transfers naar Milan, zonder een officiële (of weinig) wedstrijd zat hij er ineens wel bij en Maatsen werd denk ik alleen maar geselecteerd omdat wij bijna geen linksbacks hebben. Maar dat is dan ook weer echt een belachelijk oproep aangezien die niet eens speelt bij Chelsea... Of vinden jullie het selectiebeleid van Koeman wel te volgen? Ik vind het selectiebeleid van Koeman best wel te volgen. Ben het lang niet altijd met hem eens en ook voor andere keuzes valt iets te zeggen, maar het is echt niet zo dat het nergens op slaat imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Wat Hwb zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zo. 2024. Het jaar van het EK in Duitsland. We weten allemaal hoe het vorige EK bij onze oosterburen verliep voor Oranje. Hopelijk gaan we weer zo'n mooie zomer tegemoet. Wat zijn jullie ideeën voor wat betreft de selectie voor het EK? Wie moet er absoluut bij zitten en wie mag er van jullie lekker thuis voor de tv zitten in de zomer? En hebben jullie al een opstelling in gedachten? Wordt het een traditionele 4-3-3 of gaan we voor meer zekerheid met een 5-3-2? Kortom, hopelijk kunnen we hier een leuke en respectvolle discussie over voeren om langzaam die welbekende Oranje koorts te krijgen. Ik opteer zelf voor een 5-3-2 opstelling op dit moment. Maar dan wel een met een lichte twist erin. Bosz heeft Schouten al eens als centrale verdediger geporteerd bij PSV. Ik denk dat dit ook ideaal kan uitpakken bij Oranje als 1 van de centrale verdedigers ik een vijfmans verdediging. Bij balbezit kan hij doorschuiven naar het middenveld en creëren we nog meer afspeelmogelijkheden om door te voetballen via het middenveld. DM: Bijlow LB: Hartman LCV: Ake CV: van Dijk RCV: Schouten RB: Dumfries LM: de Jong RM: Reijnders CAM: Simons SC: Gakpo SC: Depay In balbezit heb je dan op het middenveld twee spelers (de Jong en Schouten) die je kunt inspelen en die creatief genoeg zijn voor verdere voortzetting. Reijnders is een dynamische middenvelder die de voorste drie kan ondersteunen met zijn loopacties. En aan de zijkanten heb je voldoende longen (Dumfries en Hartman) om ook die in te schakelen in balbezit. Het enige puntje is wellicht dat we moeten oppassen dat niet beide backs tegelijk heel hoog gaan staan in balbezit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Schouten boven De Ligt, Geertruida, Van de Ven, Timber, Hato, Blind, ja? Zal er ongetwijfeld nog wel eentje vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Stefan de Vrij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zirkzee aankomende periode oproepen. Depay zal namelijk wel weer geblesseerd raken, kan die mooi met z'n vriendje Quincy gaan rappen deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 26 minuten geleden zei Thierryvane: Schouten boven De Ligt, Geertruida, Van de Ven, Timber, Hato, Blind, ja? Zal er ongetwijfeld nog wel eentje vergeten. De helft hiervan (van de Ven, de Ligt en Timber) ligt langere tijd in de lappenmand, Schouten zou ik zeker verkiezen boven Blind en Hato, waarschijnlijk op het moment ook boven Geertruida. Laatste keer dat ik De Vrij heb zien spelen was eind november tegen Juventus, toen vond ik 'm heel sterk. Daarna geblesseerd geraakt en minder gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Daarnaast stel je Schouten dan op voor zijn voetballende kwaliteiten en niet voor zijn verdedigende kwaliteiten. Dan houd je van dat lijstje alleen Blind nog over als mogelijk optie (niet dat de rest voetballend slecht is, maar imo niet in de buurt van Schouten) en die is vaak gewoon net te traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Maar willen jullie op dit positie niet juist iemand hebben staan die ook als rechtsback redelijk natuurlijk uit de voeten kan? Dumfries of Frimpong zal hoog staan waardoor in de opbouw en met de restverdediging toch meer met 4 verdedigers zal komen te spelen. De spelers die daar gespeeld hebben zijn denk ik ook vooral Timber, Geertruida en Teze (correct me if i'm wrong hoor). Weet niet of De Ligt er onder Koeman ook al gespeeld heeft of dat dit onder zijn voorgangers was, maar die was erg onwennig in die rol en werd ook vrij snel vervangen. Schouten werkt denk ik juist goed op CV als er een type als Teze naast staat op rechtsback die toch iets minder avontuurlijk is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Huijsen kiest voor Spanje ondanks wat die eerder zei. Ondanks zijn vroege vertrek uit Nederland droomt Huijsen ervan om uit te komen voor Oranje. "Ik ben een échte Nederlander. Thuis spreken we alleen maar Nederlands, ik heb ook Nederlandse vrienden en familie. Naast het spelen voor Juventus wil ik het Oranje-shirt dragen", vertelt Huijsen tegenover het Algemeen Dagblad. Wat zijn allergrootste droom is? "De wereldtitel met Nederland", reageert het toptalent stellig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari (bewerkt) 5 minuten geleden zei putdus: Huijsen kiest voor Spanje ondanks wat die eerder zei. Ondanks zijn vroege vertrek uit Nederland droomt Huijsen ervan om uit te komen voor Oranje. "Ik ben een échte Nederlander. Thuis spreken we alleen maar Nederlands, ik heb ook Nederlandse vrienden en familie. Naast het spelen voor Juventus wil ik het Oranje-shirt dragen", vertelt Huijsen tegenover het Algemeen Dagblad. Wat zijn allergrootste droom is? "De wereldtitel met Nederland", reageert het toptalent stellig. Wat een lul, paspoort afnemen en terugsturen naar Eritrea. overigens is dat jochie net 18, die heeft waarschijnlijk ook afgelopen 3 maanden tegen 12 chicks gezegd dat die van haar houdt. Laat hem lekker voetballen waar die wilt. Hoop wel dat Brobbey hem panna geeft op het EK. 20 februari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 7 minuten geleden zei La Pulga: Wat een lul, paspoort afnemen en terugsturen naar Eritrea. overigens is dat jochie net 18, die heeft waarschijnlijk ook afgelopen 3 maanden tegen 12 chicks gezegd dat die van haar houdt. Laat hem lekker voetballen waar die wilt. Hoop wel dat Brobbey hem panna geeft op het EK. Hij heeft in januari nog geneukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 10 minuten geleden zei putdus: Huijsen kiest voor Spanje ondanks wat die eerder zei. Ondanks zijn vroege vertrek uit Nederland droomt Huijsen ervan om uit te komen voor Oranje. "Ik ben een échte Nederlander. Thuis spreken we alleen maar Nederlands, ik heb ook Nederlandse vrienden en familie. Naast het spelen voor Juventus wil ik het Oranje-shirt dragen", vertelt Huijsen tegenover het Algemeen Dagblad. Wat zijn allergrootste droom is? "De wereldtitel met Nederland", reageert het toptalent stellig. Jochie loopt sowieso niet over van respect of intelligentie als je het mij vraagt. Dean Huijsen maakt geen vrienden na heerlijke goal en wordt gewisseld: ‘Hij zal hiervan leren, hij is nog erg jong’ | Buitenlands voetbal | AD.nl Snap zijn keuze overigens wel, een pagina terug werden het aantal centrale verdedigers nog opgesomd, de concurrentie is waarschijnlijk het grootst op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Op 2-1-2024 om 10:28 zei bas huijsmans: Maar willen jullie op dit positie niet juist iemand hebben staan die ook als rechtsback redelijk natuurlijk uit de voeten kan? Dumfries of Frimpong zal hoog staan waardoor in de opbouw en met de restverdediging toch meer met 4 verdedigers zal komen te spelen. De spelers die daar gespeeld hebben zijn denk ik ook vooral Timber, Geertruida en Teze (correct me if i'm wrong hoor). Weet niet of De Ligt er onder Koeman ook al gespeeld heeft of dat dit onder zijn voorgangers was, maar die was erg onwennig in die rol en werd ook vrij snel vervangen. Schouten werkt denk ik juist goed op CV als er een type als Teze naast staat op rechtsback die toch iets minder avontuurlijk is Met het WK als beste voorbeeld. De Ligt voelt zich absoluut niet comfortabel aan de rechterkant in een 3-mans verdediging. Dat liep voor geen meter. Op het EK onder de Boer stond hij in het midden van de drie bij afwezigheid van Virgil Het is heel jammer voor hem maar als we met 3 achterin spelen en Virgil is erbij zie ik De Ligt niet snel in de basis spelen bij Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 14 uur geleden zei Rykjvk1: Jochie loopt sowieso niet over van respect of intelligentie als je het mij vraagt. Dean Huijsen maakt geen vrienden na heerlijke goal en wordt gewisseld: ‘Hij zal hiervan leren, hij is nog erg jong’ | Buitenlands voetbal | AD.nl Snap zijn keuze overigens wel, een pagina terug werden het aantal centrale verdedigers nog opgesomd, de concurrentie is waarschijnlijk het grootst op die positie. Dit inderdaad. De enige van de CV's die er nu staan, die op leeftijd zijn, zijn van Dijk, de Vrij en Ake (29). Dan boks je daarnaast nog op tegen de Ligt, Van de Ven, Botman, Geertruida en dan zit daarachter ook nog best wat met bijvoorbeeld een Hato, maar ook een Beelen ( Vind ik echt ijzersterk spelen). Dus wat is dan je perspectief? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Huijsen klinkt ook gewoon lekker Spaans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Nog nooit van gehoord. Who The fuck is Dean Huijsen? Laat hem lekker voor Spanje kiezen, kans je daarvoor opgeroepen gaat worden, is factor 8-10x kleiner dan voor Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten