Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

Poeh denk je tijdens het debat de grootste hoop onzin van de avond gehoord te hebben;

Citaat

Van Hooijdonk zou graag experimenten zien. “Als je dan toch 4-3-3 speelt, dan had ik bijvoorbeeld graag een keer Cody Gakpo als rechtsback gezien. Iemand die toch alleen maar aan aanvallen toekomt. Gewoon een keer totaal iets anders doen”, aldus de analist.

29 minuten geleden zei himan:

Wat verwacht je dan met 24 goede verdedigers, Dallinga en Weghorst.:cab:

Uiteraard snap ik dat het voorin niet veel soeps is, maar het is net alsof dit elftal met de rem er op speelt. De enige die je nog eens een bevlieginkje ziet maken is Xavi, maar dat komt er ook nog niet bepaald uit. Ik mis gewoon het plezier zoals ik altijd naar NL keek. Jammer!

11 minuten geleden zei Joery:

Uiteraard snap ik dat het voorin niet veel soeps is, maar het is net alsof dit elftal met de rem er op speelt. De enige die je nog eens een bevlieginkje ziet maken is Xavi, maar dat komt er ook nog niet bepaald uit. Ik mis gewoon het plezier zoals ik altijd naar NL keek. Jammer!

Ik denk dat we ons moeten beseffen dat we alleen het EK kunnen winnen met toevalstreffers tegen de grote landen zonder al te veel tegentreffers en dan krijg je in het algemeen dit soort voetbal. Tegen Gibraltar kun je overigens sowieso niets verwachten, dat is namelijk nooit goed(behalve misschien bij 14-0)

Zojuist zei bas huijsmans:

Hoezo niet? 

Ben helemaal geen fan van het Nederlands elftal. Vind clubvoetbal sowieso veel leuker. Vind eindtoernooien wel leuk om te volgen, maar met name al die zogenaamde voetbalsupporters tijdens zo'n eindtoernooi is niet mijn ding.

Van mij mag Nederland ver komen hoor, maar ik wil vooral leuke wedstrijden zien.

3 minuten geleden zei timpy00:

maar met name al die zogenaamde voetbalsupporters tijdens zo'n eindtoernooi is niet mijn ding.

Ja dit is inderdaad wel heel hinderlijk altijd. Mensen die niet weten of er zand of lucht in de bal die mee gaan praten over de opstelling en de tactiek....

Nederland is gewoon altijd weer een goede reden om de kroeg in te gaan dus laat ze maar ver komen he

• 2 weeks later...