timpy00 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 15 minuten geleden zei Thierryvane: Als we snel naar huis willen zeker. Nou zou ik dat persoonlijk niet erg vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Zojuist zei timpy00: Nou zou ik dat persoonlijk niet erg vinden. Hoezo niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Zojuist zei bas huijsmans: Hoezo niet? Ben helemaal geen fan van het Nederlands elftal. Vind clubvoetbal sowieso veel leuker. Vind eindtoernooien wel leuk om te volgen, maar met name al die zogenaamde voetbalsupporters tijdens zo'n eindtoernooi is niet mijn ding. Van mij mag Nederland ver komen hoor, maar ik wil vooral leuke wedstrijden zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 3 minuten geleden zei timpy00: maar met name al die zogenaamde voetbalsupporters tijdens zo'n eindtoernooi is niet mijn ding. Ja dit is inderdaad wel heel hinderlijk altijd. Mensen die niet weten of er zand of lucht in de bal die mee gaan praten over de opstelling en de tactiek.... Nederland is gewoon altijd weer een goede reden om de kroeg in te gaan dus laat ze maar ver komen he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 12 uur geleden zei Djurovski: Dallinga na Robben en van Dijk weer een Groninger in Oranje Je schrijft Na Weghorst weer een Emmenaar in Oranje verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Ik wil eigenlijk bij Duitsland in de poule, omdat dit jaar de kans is om ze te vernederen en in de groepsfase uit te schakelen in eigen land. Hoewel het ook misschien nog wel kan gebeuren door Luxemburg of Kazachstan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 14 uur geleden zei joostmakaay: Poeh denk je tijdens het debat de grootste hoop onzin van de avond gehoord te hebben; Pi-Air moeten we Off the Air halen Ik kan het zelfs niet meer aanzien/horen en ik kijk maar amper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 4 uur geleden zei Elsjorro1990: Je schrijft Na Weghorst weer een Emmenaar in Oranje verkeerd. Nee hoor is een Groninger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Opstellingen zijn bekend, letsgo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 36 minuten geleden zei La Pulga: Opstellingen zijn bekend, letsgo! 0-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Heb de laatste 35 minuten gekeken. Maar wat Nederland heeft laten zien in die tijd heeft echt niks met voetbal te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 We gaan zo loten voor het EK https://www.uefa.com/euro2024/draws/2024/2001079/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Dat het mogelijk is dat je weer tegen een ploeg komt uit de kwalificatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Weer Frankrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Je kunt ze maar gehad hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Ik denk een van de beste lotingen die je had kunnen hebben. Als je tweede wordt krijg je tot de halve finale het makkelijkst mogelijke schema en je ontloopt Frankrijk daarna tot de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 15 minuten geleden zei PJHoutman: Ik denk een van de beste lotingen die je had kunnen hebben. Als je tweede wordt krijg je tot de halve finale het makkelijkst mogelijke schema en je ontloopt Frankrijk daarna tot de finale. Zou typisch Nederland zijn om in speelronde 3 ineens tevreden te moeten zijn met een plek 3. Verder op Frankrijk na gewoon hele goede loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 4 minuten geleden zei timpy00: Zou typisch Nederland zijn om in speelronde 3 ineens tevreden te moeten zijn met een plek 3. Verder op Frankrijk na gewoon hele goede loting. Met Oostenrijk heb je in ieder geval ook een vette kluif. Die waren best wel goed in onze kwalificatie groep. Zet daar waarschijnlijk Wales bij en het zullen hele moeilijke wedstrijden worden. Maar goed uiteindelijk moet je iedereen kunnen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Met Oostenrijk heb je in ieder geval ook een vette kluif. Die waren best wel goed in onze kwalificatie groep. Zet daar waarschijnlijk Wales bij en het zullen hele moeilijke wedstrijden worden. Maar goed uiteindelijk moet je iedereen kunnen pakken. Als je iets van de indruk wilt wekken en je speelt een EK en we zien Wales en Oostenrijk als lastig kunnen ze beter thuis blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik denk een van de beste lotingen die je had kunnen hebben. Als je tweede wordt krijg je tot de halve finale het makkelijkst mogelijke schema en je ontloopt Frankrijk daarna tot de finale. En waarop baseer je de uitspraak dat je als 2e in de volgende rondes het makkelijkste pad volgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Aaron21: En waarop baseer je de uitspraak dat je als 2e in de volgende rondes het makkelijkste pad volgt? Nummer twee van poule België, dan nummer 1 poule Portugal/een nummer drie van een andere poule. Denk dat dat de twee zwakste opties zijn. 2 december 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 10 minuten geleden zei PJHoutman: Nummer twee van poule België, dan nummer 1 poule Portugal/een nummer drie van een andere poule. Denk dat dat de twee zwakste opties zijn. Portugal is niet bepaald een zwak land, maar het kan slechter inderdaad. Zeker als België groepswinnaar wordt, waar we wel mogen vanuit gaan, dan tref je wel een makkelijke tegenstander in de 8e finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Mocht iemand een ticket kunnen fixen voor in Hamburg, hou ik me aanbevolen. Dzieki! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Ik vraag me af hoelang je nog kan vasthouden aan Dumfries, ja hij is in erg goede vorm voor Oranje iig.... Maar Frimpong nu al voor Leverkusen 7 goals en 9 assistst, daar kan je als Ronnie Cowman, niet meer omheen hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Dumfries gaat er never nooit uit. Dan zie ik m nog eerder Frimpong op rechtsbuiten zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten