Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zojuist zei bas huijsmans:

Hoezo niet? 

Ben helemaal geen fan van het Nederlands elftal. Vind clubvoetbal sowieso veel leuker. Vind eindtoernooien wel leuk om te volgen, maar met name al die zogenaamde voetbalsupporters tijdens zo'n eindtoernooi is niet mijn ding.

Van mij mag Nederland ver komen hoor, maar ik wil vooral leuke wedstrijden zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

maar met name al die zogenaamde voetbalsupporters tijdens zo'n eindtoernooi is niet mijn ding.

Ja dit is inderdaad wel heel hinderlijk altijd. Mensen die niet weten of er zand of lucht in de bal die mee gaan praten over de opstelling en de tactiek....

Nederland is gewoon altijd weer een goede reden om de kroeg in te gaan dus laat ze maar ver komen he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik denk een van de beste lotingen die je had kunnen hebben. Als je tweede wordt krijg je tot de halve finale het makkelijkst mogelijke schema en je ontloopt Frankrijk daarna tot de finale. 

Zou typisch Nederland zijn om in speelronde 3 ineens tevreden te moeten zijn met een plek 3.

Verder op Frankrijk na gewoon hele goede loting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei timpy00:

Zou typisch Nederland zijn om in speelronde 3 ineens tevreden te moeten zijn met een plek 3.

Verder op Frankrijk na gewoon hele goede loting.

Met Oostenrijk heb je in ieder geval ook een vette kluif. Die waren best wel goed in onze kwalificatie groep. Zet daar waarschijnlijk Wales bij en het zullen hele moeilijke wedstrijden worden. Maar goed uiteindelijk moet je iedereen kunnen pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Met Oostenrijk heb je in ieder geval ook een vette kluif. Die waren best wel goed in onze kwalificatie groep. Zet daar waarschijnlijk Wales bij en het zullen hele moeilijke wedstrijden worden. Maar goed uiteindelijk moet je iedereen kunnen pakken.

Als je iets van de indruk wilt wekken en je speelt een EK en we zien Wales en Oostenrijk als lastig kunnen ze beter thuis blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Ik denk een van de beste lotingen die je had kunnen hebben. Als je tweede wordt krijg je tot de halve finale het makkelijkst mogelijke schema en je ontloopt Frankrijk daarna tot de finale. 

En waarop baseer je de uitspraak dat je als 2e in de volgende rondes het makkelijkste pad volgt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Aaron21:

En waarop baseer je de uitspraak dat je als 2e in de volgende rondes het makkelijkste pad volgt?

Nummer twee van poule België, dan nummer 1 poule Portugal/een nummer drie van een andere poule. Denk dat dat de twee zwakste opties zijn.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei PJHoutman:

Nummer twee van poule België, dan nummer 1 poule Portugal/een nummer drie van een andere poule. Denk dat dat de twee zwakste opties zijn.

Portugal is niet bepaald een zwak land, maar het kan slechter inderdaad. Zeker als België groepswinnaar wordt, waar we wel mogen vanuit gaan, dan tref je wel een makkelijke tegenstander in de 8e finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites