Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 35 minuten geleden zei Aaron21: Ze hebben wel gelijk. Die engerd moet zich gewoon normaal gedragen. We hebben de voorzitter van de Wout Weghorst club, gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 40 minuten geleden zei Aaron21: Ze hebben wel gelijk. Die engerd moet zich gewoon normaal gedragen. Die engerd schiet ons wel naar het EK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 We gaan naar het EK toe zoals toen in 2021, zonder enig vorm van spelidee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Citaat In gesprek met Vahle vertelt Van Dijk meer over het feestje in de kleedkamer. Zo onthult de verdediger van Liverpool ook wie de muziek draait bij Oranje. “Dat is dj Veerman, mooi hè?” De PSV-middenvelder draaide onder meer het populaire nummer Engelbewaarder van Marco Schuitemaker en Viva Hollandia van Wolter Kroes. Wout Weghorst moest lachen om de opening van Vahle, die zijn stem erbovenuit hoorde in de feestvreugde. “Je hebt de deur niet dichtgedaan?”, grapt de spits met een collega-international in de mixed zone, om vervolgens met Vahle in gesprek te gaan. “Dat hebben jullie toch niet allemaal gehoord? Nee, ja. Een klein feestje. Iedereen was al weg, dus ik was alleen onder de douche.” Hier gaan mijn nekharen van overeind staan Veerman met zijn boerenmuziek, Weghorst met zijn overacting en de rest heeft een bijbelclubje, het zou een zware straf zijn om met deze mannen op pad te moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Misschien leuk om al in een vroeg stadium te gissen naar de selectie voor het EK? Ook omdat Koeman benadrukt dat hij keuzes gaat maken? De selectie kan uit maximaal 26 spelers bestaan, waarvan 3 keepers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Ik had het graag aan Rinus willen vragen, maar helaas... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 (bewerkt) Ik vermoed dat Schouten en De Ligt buiten de boot gaan vallen. Wellicht heb ik te veel verdedigers, maar dit is ook met het idee dat er twee systemen gespeeld kunnen worden. Keepers (3) Verbruggen (K) Bijlow (K) Flekken (K) Verdedigers (9) Dumfries Frimpong Geertruida Van Dijk Van de Ven Ake Blind De Vrij Hartman Middenvelders (6) De Jong Veerman Reijnders Koopmeiners Wieffer De Roon Aanvallers (8) Weghorst Gakpo Malen Simons Noa Lang Depay Brobbey Bergwijn 20 november 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Wat een saaie opstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Laat Dallinga gewoon debuteren man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 (bewerkt) Op 19-11-2023 om 13:46 zei cimbomcu: We gaan naar het EK toe zoals toen in 2021, zonder enig vorm van spelidee. Dat was technisch het EK van 2020 , werd gespeeld in 2021 EDIT ik snap vertrouwen niet in Ver Brugge ik kijk wel eens Brighton vind hem echt niet goed doen scoort volgens whoscored in de PL ook maar 6,25 gemiddelde, en daar ben ik het dubbel en dwars mee eens. Plus die goal van Frankrijk, deed ie ook bepaald niet goed. 21 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Is het al 0-5? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Het moet weer van de Feyenoorders komen in Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Leuk voor Stengs en Wieffer. Hopelijk na rust Hato. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Dallinga na Robben en van Dijk weer een Groninger in Oranje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Speler van he. Niet geboren in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Kees Kwakman heeft ook bij Groningen gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Hiddink heeft ook bij FC Groningen gespeeld. Weet niet wat dat zegt, want het is Karel Hiddink. Voor de rest: tien, tien, tien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Poeh denk je tijdens het debat de grootste hoop onzin van de avond gehoord te hebben; Citaat Van Hooijdonk zou graag experimenten zien. “Als je dan toch 4-3-3 speelt, dan had ik bijvoorbeeld graag een keer Cody Gakpo als rechtsback gezien. Iemand die toch alleen maar aan aanvallen toekomt. Gewoon een keer totaal iets anders doen”, aldus de analist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Wat is dit elftal onder Koeman een troosteloze bende zeg. Werkelijk waar geen enkele 'schwung' in het spel. Niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 43 minuten geleden zei Joery: Wat is dit elftal onder Koeman een troosteloze bende zeg. Werkelijk waar geen enkele 'schwung' in het spel. Niet om aan te gluren. Wat verwacht je dan met 24 goede verdedigers, Dallinga en Weghorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Blijkbaar Italië nog gezakt naar Pot 4 door het gelijke spel tegen Oekraine. Zou dus een herhaling kunnen worden van Euro 2008. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 29 minuten geleden zei himan: Wat verwacht je dan met 24 goede verdedigers, Dallinga en Weghorst. Uiteraard snap ik dat het voorin niet veel soeps is, maar het is net alsof dit elftal met de rem er op speelt. De enige die je nog eens een bevlieginkje ziet maken is Xavi, maar dat komt er ook nog niet bepaald uit. Ik mis gewoon het plezier zoals ik altijd naar NL keek. Jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 11 minuten geleden zei Joery: Uiteraard snap ik dat het voorin niet veel soeps is, maar het is net alsof dit elftal met de rem er op speelt. De enige die je nog eens een bevlieginkje ziet maken is Xavi, maar dat komt er ook nog niet bepaald uit. Ik mis gewoon het plezier zoals ik altijd naar NL keek. Jammer! Ik denk dat we ons moeten beseffen dat we alleen het EK kunnen winnen met toevalstreffers tegen de grote landen zonder al te veel tegentreffers en dan krijg je in het algemeen dit soort voetbal. Tegen Gibraltar kun je overigens sowieso niets verwachten, dat is namelijk nooit goed(behalve misschien bij 14-0) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Frankrijk, Denemarken, Nederland en Italië zou een leuke poule zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 32 minuten geleden zei timpy00: Frankrijk, Denemarken, Nederland en Italië zou een leuke poule zijn. Als we snel naar huis willen zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten