Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Citaat

In gesprek met Vahle vertelt Van Dijk meer over het feestje in de kleedkamer. Zo onthult de verdediger van Liverpool ook wie de muziek draait bij Oranje. “Dat is dj Veerman, mooi hè?” De PSV-middenvelder draaide onder meer het populaire nummer Engelbewaarder van Marco Schuitemaker en Viva Hollandia van Wolter Kroes.

Wout Weghorst moest lachen om de opening van Vahle, die zijn stem erbovenuit hoorde in de feestvreugde. “Je hebt de deur niet dichtgedaan?”, grapt de spits met een collega-international in de mixed zone, om vervolgens met Vahle in gesprek te gaan. “Dat hebben jullie toch niet allemaal gehoord? Nee, ja. Een klein feestje. Iedereen was al weg, dus ik was alleen onder de douche.”

Hier gaan mijn nekharen van overeind staan ;e Veerman met zijn boerenmuziek, Weghorst met zijn overacting en de rest heeft een bijbelclubje, het zou een zware straf zijn om met deze mannen op pad te moeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat Schouten en De Ligt buiten de boot gaan vallen. Wellicht heb ik te veel verdedigers, maar dit is ook met het idee dat er twee systemen gespeeld kunnen worden.

Keepers (3)

1. Verbruggen (K)
  2. Bijlow (K)
  3. Flekken (K)

Verdedigers (9)

1. Dumfries 
  2. Frimpong 
  3. Geertruida 
  4. Van Dijk 
  5. Van de Ven 
  6. Ake 
  7. Blind 
  8. De Vrij 
  9. Hartman 

Middenvelders (6)

1. De Jong 
  2. Veerman 
  3. Reijnders 
  4. Koopmeiners
  5. Wieffer
  6. De Roon

Aanvallers (8)

1. Weghorst 
  2. Gakpo 
  3. Malen 
  4. Simons 
  5. Noa Lang
  6. Depay
  7. Brobbey
  8. Bergwijn
bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-11-2023 om 13:46 zei cimbomcu:

We gaan naar het EK toe zoals toen in 2021, zonder enig vorm van spelidee.

Dat was technisch het EK van 2020 , werd gespeeld in 2021;c

EDIT ik snap vertrouwen niet in Ver Brugge ik kijk wel eens Brighton vind hem echt niet goed doen scoort volgens whoscored in de PL ook maar 6,25 gemiddelde, en daar ben ik het dubbel en dwars mee eens. Plus die goal van Frankrijk, deed ie ook bepaald niet goed.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh denk je tijdens het debat de grootste hoop onzin van de avond gehoord te hebben;

Citaat

Van Hooijdonk zou graag experimenten zien. “Als je dan toch 4-3-3 speelt, dan had ik bijvoorbeeld graag een keer Cody Gakpo als rechtsback gezien. Iemand die toch alleen maar aan aanvallen toekomt. Gewoon een keer totaal iets anders doen”, aldus de analist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Joery:

Wat is dit elftal onder Koeman een troosteloze bende zeg. Werkelijk waar geen enkele 'schwung' in het spel. Niet om aan te gluren.

Wat verwacht je dan met 24 goede verdedigers, Dallinga en Weghorst.:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei himan:

Wat verwacht je dan met 24 goede verdedigers, Dallinga en Weghorst.:cab:

Uiteraard snap ik dat het voorin niet veel soeps is, maar het is net alsof dit elftal met de rem er op speelt. De enige die je nog eens een bevlieginkje ziet maken is Xavi, maar dat komt er ook nog niet bepaald uit. Ik mis gewoon het plezier zoals ik altijd naar NL keek. Jammer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Joery:

Uiteraard snap ik dat het voorin niet veel soeps is, maar het is net alsof dit elftal met de rem er op speelt. De enige die je nog eens een bevlieginkje ziet maken is Xavi, maar dat komt er ook nog niet bepaald uit. Ik mis gewoon het plezier zoals ik altijd naar NL keek. Jammer!

Ik denk dat we ons moeten beseffen dat we alleen het EK kunnen winnen met toevalstreffers tegen de grote landen zonder al te veel tegentreffers en dan krijg je in het algemeen dit soort voetbal. Tegen Gibraltar kun je overigens sowieso niets verwachten, dat is namelijk nooit goed(behalve misschien bij 14-0)

Link naar opmerking
Deel via andere websites