Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Bogatyr:

Messi vs Van Gaal

@La Pulga

FB_IMG_1694160393378.jpg

Heel vervelend Arrogant mannetje geworden. Die zijn hele leven alleen maar gepleased is en naar zijn bek is geluld.

Zo wat elke wedstrijd met miami zie ik hem achter zijn hand ruzie zoeken en opmerkingen maken naar tegenstanders.

Man je speelt in je nadagen op niveau lik me vestje, dat heb je toch helemaal niet nodig zulk gedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MarF_RJC:

Snap sowieso niet dat Blind nog opgeroepen wordt, terwijl er veel betere vleugelverdedigers zijn.

Blind is echt een langzame slak die zijn jaren achter de rug heeft.

Tegen zwakkere tegenstanders die ingraven heb je toch juist aan Blind heel veel?

Verder eens dat hij zijn beste tijd heeft gehad, maar Blind heeft wel specifieke kwaliteiten waarin hij echt top is en wat in bepaalde situaties heel nuttig kan zijn.

Andere discussie is of hij wel of niet opgeroepen dient te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Cillesen werd jarenlang opgeroepen terwijl ie vrijwel nooit wedstrijdritme had bij zijn club.

Onder dat gegeven;

Hartman

Tyrel Mallacia

Owen Wijndal

Nathan Aké

Hato

Hartman kan, Malacia ook. Wijndal is niet beter. Aké heeft een basisplaats centraal. Hato is als linksback niet per se beter dan Blind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Hwb:

Hartman kan, Malacia ook. Wijndal is niet beter. Aké heeft een basisplaats centraal. Hato is als linksback niet per se beter dan Blind.

Dat is waar maar centraal heb je nog meer keuze natuurlijk met VVD, De Ligt, De Vrij, Van de Ven, Geertruida dus dan kan je Ake in mijn prima missen op centraal en op LB, voor de rest eens ja. Wijndal is helaas compleet kapot gemaakt door Ajax/totaal mislukt daar. Hopelijk pakt ie bij Antwerp zijn vorm terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Blind verdedigen die opweg is om record international te worden dat mag wel....:classic_ninja::-D

Lekker goedkoop scoren en zagen op 1 naam, terwijl ik er 5-6 noem, zucht.

Daarnaast zeg ik niet je hem NU AL moet oproepen maar dat hij kans kan maken als hij zijn vorm bij Antwerp weet te herpakken die duidelijk om zeep is geholpen door Ajax ;);)

Wijsneus

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Kyrill:

Daarnaast zeg ik niet je hem NU AL moet oproepen maar dat hij kans kan maken als hij zijn vorm bij Antwerp weet te herpakken die duidelijk om zeep is geholpen door Ajax ;);)

Wijsneus

Bij AZ was het al niets, heeft weinig met Ajax te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Maar Blind verdedigen die opweg is om record international te worden dat mag wel....:classic_ninja::-D

Lekker goedkoop scoren en zagen op 1 naam, terwijl ik er 5-6 noem, zucht.

Wijsneus

Hoezo heeft Ajax dat om zeep geholpen dan? Hij heeft toch gewoon vanaf dag 1 niet gepresteerd bij Ajax? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hoezo heeft Ajax dat om zeep geholpen dan? Hij heeft toch gewoon vanaf dag 1 niet gepresteerd bij Ajax? 

Ik rectificeer mijzelf, Ajax heeft dat niet gedaan, Owen Wijndal heeft veel meer gespeeld dan ik dacht voor Ajax (22 duels) ik hoop dat ik niet de nieuwe Pi-Air ben;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kyrill:

Dat is waar maar centraal heb je nog meer keuze natuurlijk met VVD, De Ligt, De Vrij, Van de Ven, Geertruida dus dan kan je Ake in mijn prima missen op centraal en op LB, voor de rest eens ja. Wijndal is helaas compleet kapot gemaakt door Ajax/totaal mislukt daar. Hopelijk pakt ie bij Antwerp zijn vorm terug.

En daarvan zou ik alleen Vd Ven op linkscentraal in een 3mansverdediging zetten. Dus al die andere opties heb je niets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blind kan tegen dit soort tegenstanders en dit systeem prima, zo is hij nooit de laatste man. Maar als je een beetje wilt voorbereiden op een EK of in ieder geval tegen serieuze tegenstanders zou je direct afscheid van hem moeten nemen, zelfde als De Roon en Weghorst. 

mijn voorkeur gaat uit naar Ake links en dan Van de Ven of Botman op de lcv. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites