FlyD Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Ja, als er 7-9 slecht gaan, zal de 10e vast goed zijn Als we echt gaan beginnen tellen zijn 11 van zijn 14 passes aangekomen. Of een aangekomen pass een goede pass is en een niet aangekomen pass een slechte is natuurlijk weer een andere discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 2 minuten geleden zei FlyD: Als we echt gaan beginnen tellen zijn 11 van zijn 14 passes aangekomen. Of een aangekomen pass een goede pass is en een niet aangekomen pass een slechte is natuurlijk weer een andere discussie. En omgekeerd ook; ik vond deze laatste een heel mooie, maar geen goede pass. Weghorst kwam uit op een plek waar hij feitelijk niets meer kon doen. Doordribbelen was een betere optie geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 14 minuten geleden zei Bogatyr: Messi vs Van Gaal @La Pulga Dat kan/zal best maar ik kan me niet voorstellen Messi ook maar half zo'n goede coach/manager wordt als Van Gaal is/was maar laat me graag verrassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 24 minuten geleden zei Kyrill: Dat kan/zal best maar ik kan me niet voorstellen Messi ook maar half zo'n goede coach/manager wordt als Van Gaal is/was maar laat me graag verrassen Van Gaal wordt ook niet half de speler dat Messi is/was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 3 minuten geleden zei Keeza: Van Gaal wordt ook niet half de speler dat Messi is/was Meen je niet? Ik dacht echt dat van Gaal , nog jong genoeg was, om nog als wereldklasse voetballer te spelen met zijn eeuwige jongen gouden pik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Meen je niet? Ik dacht echt dat van Gaal , nog jong genoeg was, om nog als wereldklasse voetballer te spelen met zijn eeuwige jongen gouden pik Denk niet dat hij zou misstaan op de linksback positie van het NL elftal concurrentiestrijd zou moordend zijn met Blind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 Zojuist zei Keeza: Denk niet dat hij zou misstaan op de linksback positie van het NL elftal concurrentiestrijd zou moordend zijn met Blind /S of /R modus uit hahahah en even serieus. Wat een armoe dat Daley Blind serieus meer dan 100 Interlands voor Oranje heeft gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Kyrill: /S of /R modus uit hahahah en even serieus. Wat een armoe dat Daley Blind serieus meer dan 100 Interlands voor Oranje heeft gespeeld Ben ook geen Blind fan. Maar je kan het ook heel erg knap noemen. Vrijwel alle bondscoaches kiezen toch bijna altijd voor hem in verschillende rollen. Voor een voetballer die nergens echt in uitblinkt is dat best knap. Dat klinkt overigens veel negatiever dan ik het bedoel hoor. Het is meer dat hij geen linksback of 6 pur sang is. Je kan hem vrijwel overal goed gebruiken en dat is ook meteen zijn manco denk ik. 8 september 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 (bewerkt) Blind is gewoon een heel erg goede voetballer. Hij is alleen traag en wordt nu ondertussen misschien te traag voor het topvoetbal. Maar tot zo'n 3 jaar geleden was er echt helemaal niks mis met Blind. Het is ook niet zo dat we nu overlopen in de geweldige linksbacks. Hartman, Maatsen en Bakker is lood om oud ijzer, dus dan maar iemand met een leidersrol en ervaring. 8 september 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 De leken zien het niet. #BlindArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 14 minuten geleden zei PJHoutman: Blind is gewoon een heel erg goede voetballer. Hij is alleen traag en wordt nu ondertussen misschien te traag voor het topvoetbal. Maar tot zo'n 3 jaar geleden was er echt helemaal niks mis met Blind. Het is ook niet zo dat we nu overlopen in de geweldige linksbacks. Hartman, Maatsen en Bakker is lood om oud ijzer, dus dan maar iemand met een leidersrol en ervaring. Het valt me op dat op het moment dat een back aanvallende intenties heeft het al snel 'lood om oud ijzer' is bij jou, klopt dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 Nee, ik ben een groot fan van aanvallende backs. Maar dan moet het wel effectief zijn, en dat zie ik maar weinig terug. Bij veel backs is het vaak zo dat ze enorm veel meters maken en heel veel aanvallende rushes maken, maar dat daar dan weinig nuttigs uit komt. Pedersen is daar een uitstekend voorbeeld van. Een aanvallende back aan de buitenkant is steeds vaker een speler die zichzelf isoleert, omdat ploegen zich steeds beter wapenen. Het is niet voor niets dat we tegenwoordig op topniveau vaker backs door de binnenkant zien opkomen, zoals Geertruida, die in die rol ook veel beter is dan als hij aan de rechterkant erover komt. Hartman bijvoorbeeld, komt er heel vaak over en doet dat soms ook goed, maar hij is juist op zijn best als hij vanaf ongeveer de middelijn steekpasses kan geven. Je ziet ook dat hij dit seizoen veel minder de achterlijn opzoekt en veel meer blijft hangen, dus ik denk dat Slot die conclusie ondertussen ook heeft getrokken. Ironisch genoeg meer in de Blind-rol zoals hij in Oranje speelt. Even vanuit Feyenoord-oogpunt omdat ik die wedstrijden het meest zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Ben ook geen Blind fan. Maar je kan het ook heel erg knap noemen. Vrijwel alle bondscoaches kiezen toch bijna altijd voor hem in verschillende rollen. Voor een voetballer die nergens echt in uitblinkt is dat best knap. Dat klinkt overigens veel negatiever dan ik het bedoel hoor. Het is meer dat hij geen linksback of 6 pur sang is. Je kan hem vrijwel overal goed gebruiken en dat is ook meteen zijn manco denk ik. Blind is toch juist een voetballer die in een aantal punten extreem uitblinkt? Maar in andere ook weer een heel stuk minder is? Deel wel je mening dat wanneer zoveel trainers steeds jou kiezen, dat niet voor niks moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Messi vs Van Gaal @La Pulga Dit heeft Mesje allemaal niet nodig joh, al kan ik het ook wel begrijpen. Jarenlang zo onder druk gestaan vanwege het ontbreken van een WK, win je hem eens en dan krijg je dit soort geruchten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 24 minuten geleden zei La Pulga: Dit heeft Mesje allemaal niet nodig joh, al kan ik het ook wel begrijpen. Jarenlang zo onder druk gestaan vanwege het ontbreken van een WK, win je hem eens en dan krijg je dit soort geruchten. Die geruchten waren er toch al tijdens het WK. Of het nou waar is of niet dat zullen we nooit weten. Eén ding is wel zeker. Messi had nooit de halve finale mogen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 2 uur geleden zei PJHoutman: Blind is gewoon een heel erg goede voetballer. Hij is alleen traag en wordt nu ondertussen misschien te traag voor het topvoetbal. Maar tot zo'n 3 jaar geleden was er echt helemaal niks mis met Blind. Het is ook niet zo dat we nu overlopen in de geweldige linksbacks. Hartman, Maatsen en Bakker is lood om oud ijzer, dus dan maar iemand met een leidersrol en ervaring. Maar laten we wel afspreken dat Koeman dan na 2024 opstapt en Blind afzwaait. Je moet er toch niet aan denken dat Koeman nog tot 2026 door gaat en dan Blind blijft oproepen? Is Fucking Daley Blind straks je recordinternational.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 Of Koeman afzwaait zal waarschijnlijk van het EK afhangen. Dat dit voor Blind, De Vrij en Wijnaldum de laatste cyclus is lijkt me wel te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 7 uur geleden zei Elsjorro1990: Maar laten we wel afspreken dat Koeman dan na 2024 opstapt en Blind afzwaait. Je moet er toch niet aan denken dat Koeman nog tot 2026 door gaat en dan Blind blijft oproepen? Is Fucking Daley Blind straks je recordinternational.. Even hypothetisch. Wie moet Koeman dan na het EK opvolgen? Echt heel veel opties zie ik niet namelijk. Ten Hag vind ik een echte clubcoach. Een buitenlander zie ik ze bij de KNVB niet snel doen. Advocaat, Van Gaal etc. is klaar. Dan zit je al snel in de vijver Van Bronckhorst ofzo. Ik zou het zo echt niet weten namelijk. Koeman is niet heel vooruitstrevend, maar toch ook weer geen dramatisch uithangbord als bondscoach? Bedoel met deze lichting is een halve finale op een EK of WK al echt een wereldprestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 Van Bommel? Zou misschien wel een logische naam zijn op een lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 9 uur geleden zei PJHoutman: Blind is gewoon een heel erg goede voetballer. Hij is alleen traag en wordt nu ondertussen misschien te traag voor het topvoetbal. Maar tot zo'n 3 jaar geleden was er echt helemaal niks mis met Blind. Het is ook niet zo dat we nu overlopen in de geweldige linksbacks. Hartman, Maatsen en Bakker is lood om oud ijzer, dus dan maar iemand met een leidersrol en ervaring. Vergeet je Ake hier niet? Er weinig speelt, betekent niet dat hij niet kan. Hij doet dit seizoen bij City ook veel beter op LB of WBL dan als CV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 6 minuten geleden zei Michaelinho*: Even hypothetisch. Wie moet Koeman dan na het EK opvolgen? Echt heel veel opties zie ik niet namelijk. Ten Hag vind ik een echte clubcoach. Een buitenlander zie ik ze bij de KNVB niet snel doen. Advocaat, Van Gaal etc. is klaar. Dan zit je al snel in de vijver Van Bronckhorst ofzo. Ik zou het zo echt niet weten namelijk. Koeman is niet heel vooruitstrevend, maar toch ook weer geen dramatisch uithangbord als bondscoach? Bedoel met deze lichting is een halve finale op een EK of WK al echt een wereldprestatie. Mij lijkt Gio wel een leuke bondscoach, tactisch meh maar kan wel een teampie maken waar ze voor willen vechten. Bosz lijkt me het leukst om naar te kijken, maar hoop dat die gewoon clubtrainer blijft. Ten Hag ligt er misschien over half jaartje wel uit, zou ik ook zeker open houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 39 minuten geleden zei Kyrill: Vergeet je Ake hier niet? Er weinig speelt, betekent niet dat hij niet kan. Hij doet dit seizoen bij City ook veel beter op LB of WBL dan als CV Die staat in de basis op CV dus niet zo heel relevant hoe goed hij op de flank is. Je kunt 'm niet twee keer opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 12 minuten geleden zei PJHoutman: Die staat in de basis op CV dus niet zo heel relevant hoe goed hij op de flank is. Je kunt 'm niet twee keer opstellen. https://www.whoscored.com/Players/122945/Show/Nathan-Aké Meer goals als LB in veel minder duels (4 tov 13 als CV) en is en blijft natuurlijk Pep hé en seizoen is nog lang, zal vast vaker nog LB spelen. Daarnaast acht ik hem sowieso onder welke omstandigheden al beter op LB dan tenminste Maatsen en Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 Lees mijn posts nou nog eens een keer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 3 uur geleden zei Michaelinho*: Even hypothetisch. Wie moet Koeman dan na het EK opvolgen? Echt heel veel opties zie ik niet namelijk. Ten Hag vind ik een echte clubcoach. Een buitenlander zie ik ze bij de KNVB niet snel doen. Advocaat, Van Gaal etc. is klaar. Dan zit je al snel in de vijver Van Bronckhorst ofzo. Ik zou het zo echt niet weten namelijk. Koeman is niet heel vooruitstrevend, maar toch ook weer geen dramatisch uithangbord als bondscoach? Bedoel met deze lichting is een halve finale op een EK of WK al echt een wereldprestatie. Oh nee, mijn opmerking was meer semi sarcastisch mbt blind, niet zo zeer om de kwaliteiten van koeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten