Michaelinho* Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 24 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind dit echt een putdus discussie, is niet eens (leed) vermakelijk. Vanavond 20:45 tegen de Gyros Grieken. Mijn pronostiek 3-1 voor Oranje Ik denk 1-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 13 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik denk 1-1 Ik hoop het, kans groter Cowman ontslagen wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Hiermee moeten we die Grieken toch wel kunnen verslaan? De meeste zijn ook niet eens prima in vorm. Vermoedelijke opstelling Oranje: Flekken; Dumfries, De Ligt, Van Dijk en Aké; Wieffer, Simons en De Jong; Malen, Gakpo, Lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Reijnders voor Wieffer en we zijn er. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Hebben van Dijk en De Ligt überhaupt een draaicirkel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Je zou ook makkelijk moeten kunnen winnen, maar laatste interlands waren fucking matig. Ik hou het dus op een benauwde 2-1. Goals van Malen, Lang en De Ligt (ed). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Nederland wint met 3-1. Man van de match Simons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 5-1, zegt het voort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 2-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 3-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Bijzondere opstelling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Opstelling Nederland: Flekken; Dumfries, Geertruida, Van Dijk (C), Aké, Blind; De Roon, F. De Jong; Gakpo, Weghorst, Simons. Wissels: Noppert, Verbruggen, Hartman, Berghuis, Koopmeiners, Lang, De Ligt, Malen, Reijnders, Veerman, De Vrij en Wieffer. Sterkte aan degenen die wel gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Hahaha deze opstelling ook weer . Blind en Weghorst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Blind en Wout Gelukkig moet ik zelf sporten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Koeman is officieel een randdebiel. Wat een kut opstelling. Die De Roon weet ook dingen over hem die niemand te weten mag komen. 100 procent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 De Roon 🙄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Wat een grap zeg Die Koeman is het compleet kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 1-2, dit slaat nergens op. Zou hij ontslagen willen worden ofzo? Blind kan al 3 jaar niet meer. Van Roon en Weghorst is geen Oranje materiaal. En ineens weer 532 ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Och dit gaat toch even genieten worden alsnog moet je dit soort wedstrijden wel gewoon winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Beter ‘ff Pavlidis twee keer. #KoemanOut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 26 minuten geleden zei Arezo: 1-2, dit slaat nergens op. Zou hij ontslagen willen worden ofzo? Blind kan al 3 jaar niet meer. Van Roon en Weghorst is geen Oranje materiaal. En ineens weer 532 ook. Precies mijn gedachte, Ronald wil niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Hup Griekenland! #koemanout #freefrimpong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 10 minuten geleden zei Elsjorro1990: Precies mijn gedachte, Ronald wil niet meer. En heeft een fikse ontslagvergoeding waarschijnlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Wat een ellende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Volgens mij had je 20 verschillende opstellingen kunnen maken die allemaal beter dan dit zal zijn Weghorst is ook beetje camerageil hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten