Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

Ik Hatook wanneer het alleen maar offtopic is, dus wellicht dat we weer een beetje kunnen refereren naar het Nederlands elftal, voordat ik me rood en geel erger. 

5 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Kappen nu.

Ik Hato dit zo he. Niet te doen. 

Denk toch eens aan je Hartman, al kunnen we daar ook niet Blind op staren. En de reacties hierboven vind ik eigenlijk wel Botman, soms moeten jullie een beetje water bij de Wijndal doen. 

1 uur geleden zei Kyrill:

Doe het lekker zelf clown;c

Ik heb laats ook geen excuses van jullie allemaal gehad van mijn gelijk, dus bekijk t maar lekker ;)

Degenen die mij kennen, weten dat ik er nooit op uit ben om iemand te beledigen slecht te doen voelen. Dat dit toch gebeurd is, betreur ik enorm. @Kyrill Het spijt me van mijn opmerking. Deze was gericht op de discussie en niet op jou persoonlijk. Ik zie je absoluut niet als randdebiel en zou je ook nooit zo neerzetten of te kakken willen zetten. Zeker in dit geval had ik meer rekening moeten houden met je persoonlijke omstandigheden, want zoals ik ook in het SCC lees, zit je op dit moment niet op een fijne plek mentaal gezien. En door alle gebeurtenissen in je leven kan ik je dat ook zeker niet kwalijk nemen. Het minste wat ik kan doen is daar rekening mee houden en dat heb ik niet voldoende gedaan. Sorry daarvoor. Weet aub dat ik dat niet persoonlijk bedoeld heb tegen je, want zo ben ik niet en dat heb je vooral ook niet verdiend.

Geen idee of je nog op advies van mij zit te wachten, maar anders moet je hier maar stoppen met lezen. Belangrijk is dat je voor jezelf bepaalt waar je de meeste plezier uit haalt. Je bent fan van muziek luisteren en series kijken weet ik door je posts hier. Dus wanneer MU zorgt voor frustraties, klik rechtsboven op het kruisje en luister het nieuwe album van The National nog eens. Uiteindelijk moet je zelf de knoop doorhakken of je op MU wil blijven of niet - dat kan niemand beter bepalen dan jezelf - maar ik hoop niet dat je mijn post als aanleiding ziet om die beslissing te nemen.

9 minuten geleden zei Dansmeister:

Degenen die mij kennen, weten dat ik er nooit op uit ben om iemand te beledigen slecht te doen voelen. Dat dit toch gebeurd is, betreur ik enorm. @Kyrill Het spijt me van mijn opmerking. Deze was gericht op de discussie en niet op jou persoonlijk. Ik zie je absoluut niet als randdebiel en zou je ook nooit zo neerzetten of te kakken willen zetten. Zeker in dit geval had ik meer rekening moeten houden met je persoonlijke omstandigheden, want zoals ik ook in het SCC lees, zit je op dit moment niet op een fijne plek mentaal gezien. En door alle gebeurtenissen in je leven kan ik je dat ook zeker niet kwalijk nemen. Het minste wat ik kan doen is daar rekening mee houden en dat heb ik niet voldoende gedaan. Sorry daarvoor. Weet aub dat ik dat niet persoonlijk bedoeld heb tegen je, want zo ben ik niet en dat heb je vooral ook niet verdiend.

Geen idee of je nog op advies van mij zit te wachten, maar anders moet je hier maar stoppen met lezen. Belangrijk is dat je voor jezelf bepaalt waar je de meeste plezier uit haalt. Je bent fan van muziek luisteren en series kijken weet ik door je posts hier. Dus wanneer MU zorgt voor frustraties, klik rechtsboven op het kruisje en luister het nieuwe album van The National nog eens. Uiteindelijk moet je zelf de knoop doorhakken of je op MU wil blijven of niet - dat kan niemand beter bepalen dan jezelf - maar ik hoop niet dat je mijn post als aanleiding ziet om die beslissing te nemen.

Wat een fantastische post. Ik voel me direct schuldig hoe onaardig ik de laatste tijd naar jou was, spijt me.

En ik wil zeker wel graag advies van jou ja, ik houd enorm van muziek luisteren, The National, series kijken en films.

Ik ga deze post naar mezelf mailen zodat ik het als voorbeeld kan gebruiken hoe het wel moet, en niet zoals het niet moet, zoals ik helaas maar al te vaak doe. Het is moeilijk maar ik ga proberen te beperken tot subboarden die ik wel leuk vind en geen stress meer opleveren of iig veel minder. Dus ik denk voor nu beste is voetbal board zoveel mogelijk vermijd op wedstrijden van Arsenal na. Onwijs bedankt hiervoor, waardeer dit enorm.:classic_love:

Uiteraard 100% aanvaardt je excuses.

Gepost (edited)
36 minuten geleden zei Dansmeister:

Nobelprijs voor de Literatuur dit :classic_love:

Al weet ik trouwens niet of je die kan winnen met vermoedens van plagiaat...

Edited by Tim'

5 minuten geleden zei Bolderbast:

Je hoeft niet bij elke post iets grappigs te bedenken, want het is niet om te lachen. Ajacieden zitten hier met een serieus probleem.

Nou, overdrijven is ook een vak :cab: Gewoon een leuk grapje hoor.

21 minuten geleden zei Beppu:

Nou, overdrijven is ook een vak :cab: Gewoon een leuk grapje hoor.

Ik zeg niet zomaar dat ik veel van Hato weet, ik word ernaar gevraagd of ik het een beetje gevolgd heb en geef aan dat ik al jarenlang de scene in Nederland volg.

Keepers: Justin Bijlow (Feyenoord), Jasper Cillessen (NEC), Mark Flekken (SC Freiburg) en Bart Verbruggen (Anderlecht).
Verdedigers: Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Bayern München), Sven Botman (Newcastle United), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Internazionale), Lutsharel Geertruida (Feyenoord), Matthijs de Ligt (Bayern München), Tyrell Malacia (Manchester United), Jurriën Timber (Ajax), Kenny Tete (Fulham) en Stefan de Vrij (Internazionale).
Middenvelders: Steven Berghuis (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (Atalanta), Tijjani Reijnders (AZ), Marten de Roon (Atalanta), Joey Veerman (PSV), Mats Wieffer (Feyenoord) en Georginio Wijnaldum (AS Roma).
Aanvallers: Steven Bergwijn (Ajax), Brian Brobbey (Ajax), Memphis Depay (Atlético Madrid), Cody Gakpo (Liverpool), Noa Lang (Club Brugge), Donyell Malen (Borussia Dortmund), Xavi Simons (PSV) en Wout Weghorst (Manchester United).

Geen Frimpong, dus een belachelijke voorselectie ;c #koemanout

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Van mij mag Frimpong er zeker bij, maar hoeveel heb je aan hem als je toch niet gaat aanvallen? Want ik verwacht toch een vrij defensieve tactiek tegen Kroatië. 

Kan nog altijd voor Ghana kiezen.

39 minuten geleden zei PJHoutman:

Van mij mag Frimpong er zeker bij, maar hoeveel heb je aan hem als je toch niet gaat aanvallen? Want ik verwacht toch een vrij defensieve tactiek tegen Kroatië. 

Als je met 4 achterin gaat spelen heb je aan Frimpong volgens mij niet heel veel. Als echte back in een 4man verdediging niet heel sterk. Is toch meer een wingback die veel aanvalt.