rich ruzzian Gepost April 9 Share Gepost April 9 Robben overschat noemen en dan Van Dijk in je top-3 zetten. Virgil is pas overschat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 9 Share Gepost April 9 (edited) Ik denk Romano Denneboom, Ugur Yildirim en Romeo Castelen. Edited April 9 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost April 9 Share Gepost April 9 1 minuut geleden zei neva: Ik denk Romano Denneboom, Ugur Yildirim en Romeo Castelen. Geen Slory en Nelom??? Vanaf 2000 (toen ik het allemaal een beetje bewust meekreeg): Robben Van der Sar Sneijder Blind heeft het net niet gehaald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 9 Share Gepost April 9 36 minuten geleden zei rich ruzzian: Robben overschat noemen en dan Van Dijk in je top-3 zetten. Virgil is pas overschat En Sneijder? Aantal goede wedstrijden dat die in Oranje heeft gespeeld valt echt flink tegen. Na WK2010 was het vaker wel kut dan niet. Robben veel langer echt goed geweest imo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 9 Share Gepost April 9 2 uur geleden zei Keko: Geen Slory en Nelom??? Vanaf 2000 (toen ik het allemaal een beetje bewust meekreeg): Robben Van der Sar Sneijder Blind heeft het net niet gehaald En Joel Veltman? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 9 Share Gepost April 9 Zojuist zei Arezo: En Joel Veltman? Het gaat hier niet om de sportiviteitsprijs he. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost April 9 Share Gepost April 9 Ooit: Cruijff, van Hanegem, van Basten Zelf meegemaakt: Bergkamp, Rijkaard, Davids Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost April 9 Share Gepost April 9 Ooit: Cruijff, van Hanegem en van Basten Gezien: Bergkamp, Robben en Sneijder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost April 9 Share Gepost April 9 6 uur geleden zei rich ruzzian: Robben overschat noemen en dan Van Dijk in je top-3 zetten. Virgil is pas overschat Virgil is jarenlang de rots in de branding geweest in Oranje. Ik heb Robben vaak overhyped gevonden, veel mensen vonden hem geweldig omdat hij spectaculair was. Maakte vaak imo vertragende en egoïstische beslissingen. Beste voorbeeld was tegen Brazilië in 2010. Iedereen vond hem geweldig, want veel acties. Zette vaak zo'n actie in, waarbij met passing een countermogelijkheid was ontstaan. De actie vertraagde de aanval, waardoor er meer Brazilianen terugkwamen. Sowieso vond ik hem het best op links. Daar kon hij excelleren in een meer dienende rol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 9 Share Gepost April 9 Zelf zien spelen overigend: Bergkamp, van Persie en Robben denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost April 9 Share Gepost April 9 Fun fact: het enige eindtoernooi van Virgil was het WK22. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 11 Share Gepost April 11 Zelf zien spelen: Stam, Bergkamp en van der Sar. Ik durf Robben niet meer te noemen door @Hwb Ooit , en dan beperk ik me ook tot de weinige beelden die ik van deze mannen gezien heb: Cruijff, Gullit en van Basten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 9 Share Gepost May 9 Hato al opgeroepen? Wat is die goed hé! En jong ook! Twee keer 90 minuten gemaakt, wordt wel tijd om hem erbij te pakken. Wat wordt zo'n jonge jongen weer godsgruwelijk snel groot gemaakt zeg, ongekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 9 Share Gepost May 9 24 minuten geleden zei Beppu: Hato al opgeroepen? Wat is die goed hé! En jong ook! Twee keer 90 minuten gemaakt, wordt wel tijd om hem erbij te pakken. Wat wordt zo'n jonge jongen weer godsgruwelijk snel groot gemaakt zeg, ongekend. Zeg er dan ook bij, als ie keer "faalt" /slecht /kut doet bakken met stront over zich heen krijgt, juist van Ajax fans. Weken lang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 9 Share Gepost May 9 Zojuist zei Kyrill: Zeg er dan ook bij, als ie keer "faalt" /slecht /kut doet bakken met stront over zich heen krijgt, juist van Ajax fans. Weken lang Wat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 9 Share Gepost May 9 Zojuist zei Beppu: Wat? Spreek ik Chinees? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 9 Share Gepost May 9 16 minuten geleden zei Kyrill: Spreek ik Chinees? Wat wil je nou bereiken met deze reactie? Dit is nu precies de houding waardoor dingen altijd escaleren. Kom op, doe wat beter je best. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost May 9 Share Gepost May 9 49 minuten geleden zei Beppu: Hato al opgeroepen? Wat is die goed hé! En jong ook! Twee keer 90 minuten gemaakt, wordt wel tijd om hem erbij te pakken. Wat wordt zo'n jonge jongen weer godsgruwelijk snel groot gemaakt zeg, ongekend. Ik denk dat Hato zeker potentie heeft om basisspeler te worden in Oranje. Linksbenige J. Timber. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 9 Share Gepost May 9 Al heeft hij niet de minste concurrentie uiteraard met onder andere Botman en Aké maar voor de linksachter maakt ie zeker kans. Hij zal nu alleen maar Malacia en Hartman voor zich hebben qua concurrentie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost May 9 Share Gepost May 9 23 minuten geleden zei PJHoutman: Wat wil je nou bereiken met deze reactie? Dit is nu precies de houding waardoor dingen altijd escaleren. Kom op, doe wat beter je best. Begin alvast maar met een A4'tje te schrijven aan excuses. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 9 Share Gepost May 9 2 minuten geleden zei Dansmeister: Begin alvast maar met een A4'tje te schrijven aan excuses. Ik ben altijd bereikbaar voor tips natuurlijk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 9 Share Gepost May 9 49 minuten geleden zei Kyrill: Spreek ik Chinees? Snap oprecht niet wat je probeert te zeggen. Ik betwijfel sterk of jij Chinees spreekt, maar je pent soms wel dingen neer hier waarvan ik eerder denk dat het Chinees is dan dat het Nederlands is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost May 9 Share Gepost May 9 14 minuten geleden zei Dansmeister: Begin alvast maar met een A4'tje te schrijven aan excuses. Nou, overdrijven is ook een vak Gewoon een leuk grapje hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost May 9 Share Gepost May 9 21 minuten geleden zei Tim': Tijd om af te fluiten dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 9 Share Gepost May 9 (edited) 20 minuten geleden zei Dansmeister: Begin alvast maar met een A4'tje te schrijven aan excuses. Doe het lekker zelf clown Ik heb laats ook geen excuses van jullie allemaal gehad van mijn gelijk, dus bekijk t maar lekker @Bolderbast jij snapt em Edited May 9 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts