Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

1 minuut geleden zei neva:

Ik denk Romano Denneboom, Ugur Yildirim en Romeo Castelen.

Geen Slory en Nelom???

Vanaf 2000 (toen ik het allemaal een beetje bewust meekreeg):

Robben

Van der Sar

Sneijder

Blind heeft het net niet gehaald

36 minuten geleden zei rich ruzzian:

Robben overschat noemen en dan Van Dijk in je top-3 zetten. Virgil is pas overschat

En Sneijder? Aantal goede wedstrijden dat die in Oranje heeft gespeeld valt echt flink tegen. Na WK2010 was het vaker wel kut dan niet. Robben veel langer echt goed geweest imo. 

2 uur geleden zei Keko:

Geen Slory en Nelom???

Vanaf 2000 (toen ik het allemaal een beetje bewust meekreeg):

Robben

Van der Sar

Sneijder

Blind heeft het net niet gehaald

En Joel Veltman?

6 uur geleden zei rich ruzzian:

Robben overschat noemen en dan Van Dijk in je top-3 zetten. Virgil is pas overschat

Virgil is jarenlang de rots in de branding geweest in Oranje. Ik heb Robben vaak overhyped gevonden, veel mensen vonden hem geweldig omdat hij spectaculair was. Maakte vaak imo vertragende en egoïstische beslissingen. Beste voorbeeld was tegen Brazilië in 2010. Iedereen vond hem geweldig, want veel acties. Zette vaak zo'n actie in, waarbij met passing een countermogelijkheid was ontstaan. De actie vertraagde de aanval, waardoor er meer Brazilianen terugkwamen. Sowieso vond ik hem het best op links. Daar kon hij excelleren in een meer dienende rol.

• 4 weeks later...

Hato al opgeroepen? Wat is die goed hé! En jong ook! Twee keer 90 minuten gemaakt, wordt wel tijd om hem erbij te pakken.

Wat wordt zo'n jonge jongen weer godsgruwelijk snel groot gemaakt zeg, ongekend.

24 minuten geleden zei Beppu:

Hato al opgeroepen? Wat is die goed hé! En jong ook! Twee keer 90 minuten gemaakt, wordt wel tijd om hem erbij te pakken.

Wat wordt zo'n jonge jongen weer godsgruwelijk snel groot gemaakt zeg, ongekend.

Zeg er dan ook bij, als ie keer "faalt" /slecht /kut doet bakken met stront over zich heen krijgt, juist van Ajax fans. Weken lang :classic_ninja:;c

49 minuten geleden zei Beppu:

Ik denk dat Hato zeker potentie heeft om basisspeler te worden in Oranje. Linksbenige J. Timber.

Al heeft hij niet de minste concurrentie uiteraard met onder andere Botman en Aké maar voor de linksachter maakt ie zeker kans. Hij zal nu alleen maar Malacia en Hartman voor zich hebben qua concurrentie.

23 minuten geleden zei PJHoutman:

Wat wil je nou bereiken met deze reactie? Dit is nu precies de houding waardoor dingen altijd escaleren. Kom op, doe wat beter je best. 

Begin alvast maar met een A4'tje te schrijven aan excuses. ;c

49 minuten geleden zei Kyrill:

Spreek ik Chinees? 

Snap oprecht niet wat je probeert te zeggen. Ik betwijfel sterk of jij Chinees spreekt, maar je pent soms wel dingen neer hier waarvan ik eerder denk dat het Chinees is dan dat het Nederlands is.

Gepost (edited)
20 minuten geleden zei Dansmeister:

Begin alvast maar met een A4'tje te schrijven aan excuses. ;c

Doe het lekker zelf clown;c

Ik heb laats ook geen excuses van jullie allemaal gehad van mijn gelijk, dus bekijk t maar lekker ;)

@Bolderbast jij snapt em(y)

Edited by Kyrill