Bolderbast Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 8 minuten geleden zei Geppiej: Zie je in dat filmpje opeens Barry Opdam rondhuppelen in Oranje Die had vandaag ook wel kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Deze pizzabakkers uit Gibraltar moeten dus ook nog uit naar Frankrijk hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 #Cowmanout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Dat baltempo is toch om gek van te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Wordt gewoon nog 5-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Ruuuuuuud met 2-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 GOAAALL LEKKER BOYS!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Wieffer eruit graag, kunnen we niet missen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Oei smerige wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Op 24-3-2023 om 22:31 zei 007mark: Godverdegodverdomme. x2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 22 minuten geleden zei D.J.: Hij heeft wel eens in de spits gespeeld bij Groningen met Erik Nevland, ging best goed. 5-1 tegen Ado alleen die penaltys.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Mooi moment om 2-1-4-3 te gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Zojuist zei Djurovski: 5-1 tegen Ado alleen die penaltys.... Yep. Ik was in het stadion. Ik zei trouwens met Nevland maar nu denk ik het was Matavz. Ik herinner me dat hij zijn penalty op de lat knalde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 235 met een rechts en links binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 WAAAAAROM nu Daley Blind? Waarom? Noem me 1 reden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Altijd zo lullig dat Berghuis vaak de Sjaak is en niet bijvoorbeeld een Simons, die een stuk minder bracht dan Berghuis, die met zijn lange ballen en voorzetten in elk geval voor ietwat dreiging zorgde.. Simons wil alleen maar die fuik in en voegt zelf niet bijster veel toe tot dusver.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Heb je goals nodig, laat je Blind invallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Zojuist zei Lazy: Altijd zo lullig dat Berghuis vaak de Sjaak is en niet bijvoorbeeld een Simons, die een stuk minder bracht dan Berghuis, die met zijn lange ballen en voorzetten in elk geval voor ietwat dreiging zorgde.. Simons wil alleen maar die fuik in en voegt zelf niet bijster veel toe tot dusver.. Volgens mij was Berghuis zelfs de gevaarlijkste man in de eerste helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 3 minuten geleden zei D.J.: Yep. Ik was in het stadion. Ik zei trouwens met Nevland maar nu denk ik het was Matavz. Ik herinner me dat hij zijn penalty op de lat knalde. Ik herinner dat ik door het dolle heen was bij de 5-1. En alle vertrouwen in de penaltys had. Wat een trauma was dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 1 minuut geleden zei Thomassje123: Heb je goals nodig, laat je Blind invallen Echt onbegrijpelijk, net zoals zijn invalbeurt vrijdag. Laat hem dan vanavond starten en z’n 100e maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Weghorst wel echt één van de betere verdedigers van Gibraltar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Weghorst is eigenlijk ook gewoon een lantaarnpaal met vingers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Zal die Taylor nog in laten vallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Toch mooi, mogen het Nederlands elftal gebruiken om wedstrijdritme op te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 1 minuut geleden zei Lazy: Zal die Taylor nog in laten vallen? Straks voor Weghorst ongetwijfeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten