cimbomcu Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Ik zal maar in mijn eigen kinderachtigheid maar niks over Geertruida bij de 3-0 neerzetten he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei cimbomcu: Ik zal maar in mijn eigen kinderachtigheid maar niks over Geertruida bij de 3-0 neerzetten he Ben wel benieuwd waarom je dat zou doen, want ik heb nog niemand horen roepen dat Geertruida erin hoort. Nou denk ik wel dat hij zelf niet zo heel veel verkeerd doet. Als hij vol op Mbappe duikt gaat Kolo Touré of hoe die ook heet gewoon op de goal af, die gast doet het vooral heel erg slim. Denk inderdaad ook dat Cillessen hier beter moet uitkomen, maar het is vooral een hele goede actie. 24 maart 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ik zal maar in mijn eigen kinderachtigheid maar niks over Geertruida bij de 3-0 neerzetten he Mag niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 5 minuten geleden zei Rogier.: Ik vraag me dus echt af of jullie écht Wieffer zouden willen zien. Die jongen heeft pas net een aantal wedstrijden op oké niveau achter de rug. En ik snap dat het lastig wordt als je een Schouten niet meeneemt, maar you get the point. Ik ben dus echt zo benieuwd naar een heat map van de middenvelders na de wedstrijd. Het is wel heel statisch bij balbezit centraal achterin. Nee joh. Ik ben blij dat die niet speelt. gun je niemand zo'n pot. Het is bij mij wel weer enorme verbazing als ik Taylor dan zie staan op het formulier. Heb het al vaker gezegd maar ik heb die man nog nooit op iets betrapt waarvan je denkt: topvoetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ben wel benieuwd waarom je dat zou doen, want ik heb nog niemand horen roepen dat Geertruida erin hoort. Nou denk ik wel dat hij zelf niet zo heel veel verkeerd doet. Als hij vol op Mbappe duikt gaat Kolo Touré of hoe die ook heet gewoon op de goal af, die gast doet het vooral heel erg slim. Denk inderdaad ook dat Cillessen hier beter moet uitkomen, maar het is vooral een hele goede actie. Omdat ik moe word van feyenoorders die 100 x Taylor roepen , ik denk echt als je zo'n hekel hebt aan NL elftal, waarom kijk je dan? Je speelt gewoon tegen een heel goed land en hebt zelf wat problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: Ik zal maar in mijn eigen kinderachtigheid maar niks over Geertruida bij de 3-0 neerzetten he Bij jou draait echt alles om Ajax vs Feyenoord het laatste half jaar hè? Probeer het een beetje los te laten joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Zojuist zei cimbomcu: Omdat ik moe word van feyenoorders die 100 x Taylor roepen , ik denk echt als je zo'n hekel hebt aan NL elftal, waarom kijk je dan? Je speelt gewoon tegen een heel goed land en hebt zelf wat problemen. Ja, goh, ik vind het altijd wel fijn als er goede voetballers in het Nederlands elftal staan. Maar misschien is dat een iets te vernieuwend concept hoor, dat is goed mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Haat > Liefde bij Cim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 10 minuten geleden zei Arezo: Simons speelt bij PSV toch geen linksbuiten? Heeft hij best veel gespeeld volgens mij. Meestal 10 gok ik, maar ook wel vanaf links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Ik denk dat ik ook mijn haar roze ga verven, staat wek lekker gezellig zo op het veld. Heel mooi tenue trouwens ook van die Fransen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Weghorst voor de rescue Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 De wissel die al na 5 minuten had moeten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Ik ben denk ik al een minuut of 5 alleen maar aan het grijnzen. Wat een fucking vermakelijke pot. Komt 'ie hoor, Woutje erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 3 minuten geleden zei Beppu: Bij jou draait echt alles om Ajax vs Feyenoord het laatste half jaar hè? Probeer het een beetje los te laten joh. Nee man, oprecht. Ik vind dat negatieve altijd zo irritant. Of het nou om Ajax gaat of NL elftal. Taylor wordt zo gewisseld, maar middenveld De Roon - Gini is net als Alvarez - Klaassen. Of terwijl 0 voetbal. Dan is Taylor de enige die een beetje voetbalt (ook betrokken bij de grote kans van NL) maar wordt die altijd geslachtofferd omdat het meer opvalt, terwijl die anderen verstoppertje aan het spelen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 1 minuut geleden zei cimbomcu: terwijl die anderen verstoppertje aan het spelen zijn. Met je eens dat er weinig voetbal in zit. Maar als je dan vanaf minuut 1 ziet dat Nederland het rustig aan doet, geen domme fouten wil maken, en dat die gozer drie keer op rij de boel verprutst, dan begrijp ik de kritiek en de wissel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 (bewerkt) Wijnaldum heeft natuurlijk allerlei beperkingen, ook als gevolg van zijn blessure, maar doen alsof Taylor beter kan voetballen dan Gini is wel grappig. -edit- Welk middenveld zit het meeste voetbal in? De Roon-Wijnaldum-Taylor of De Roon-Simons-Wijnaldum? 24 maart 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 3 minuten geleden zei Titan: Met je eens dat er weinig voetbal in zit. Maar als je dan vanaf minuut 1 ziet dat Nederland het rustig aan doet, geen domme fouten wil maken, en dat die gozer drie keer op rij de boel verprutst, dan begrijp ik de kritiek en de wissel. 2 minuten geleden zei Hwb: Wijnaldum heeft natuurlijk allerlei beperkingen, ook als gevolg van zijn blessure, maar doen alsof Taylor beter kan voetballen dan Gini is wel grappig. Willen jullie je Feyenoord-voorliefde even loslaten aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Hopelijk roept Koeman die De Roon nooit meer op. Wat een verschrikkelijke voetballer. De rest is óók kut (uiteraard). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Hwb: -edit- Welk middenveld zit het meeste voetbal in? De Roon-Wijnaldum-Taylor of De Roon-Simons-Wijnaldum? De Roon-Wijnaldum-Berghuis of misschien zelfs wel Wijnaldum-Berghuis-Simons. Al zou ik die laatste nu niet gelijk tegen Frankrijk uitproberen. 24 maart 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Ik zou Wieffer wel willen zien 2e helft. Ben benieuwd of hij zoals verwacht qua tempo nog iets te kort komt. Doe maar voor de Roon (die is opgeleid door Feyenoord voordat weer gesuggereerd wordt dat mijn clubvoorkeur ermee te maken heeft). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Hele pagina's over Taylor, De Roon en Wijnaldum, terwijl je gewoon klaar bent door te zeggen dat ze niet zo goed kunnen voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Niets gezien, maar blijkbaar al 3-0. Niets gemist dus ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Nooit gedacht dat MisterX de zinvolste post op een pagina zou hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 2 minuten geleden zei Bolderbast: Hele pagina's over Taylor, De Roon en Wijnaldum, terwijl je gewoon klaar bent door te zeggen dat ze niet zo goed kunnen voetballen. Nog meer Bolderbast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 2 minuten geleden zei Bolderbast: Hele pagina's over Taylor, De Roon en Wijnaldum, terwijl je gewoon klaar bent door te zeggen dat ze niet zo goed kunnen voetballen. Hele pagina's aan users die reageren, terwijl je gewoon klaar bent door te zeggen dat iedereen beter kan stoppen en uitloggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten