Socrates Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 3 minuten geleden zei Aaron21: Wat een domme ploeg, de VS. Jup, dit is wel de kern van de wedstrijd. Naïef. Had niet gehoeven. En dan Nederland met 3 normale aanvallen en 2 doelpunten. Extreem effectief. Mensen haten hier weleens op Portugal enzo, maar ik heb Portugal in recente jaren nog nooit zo extreem defensief gezien als dit Nederland. Dus stop voortaan ook maar met dat gelul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Dit is zijn 3e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Zojuist zei Titan: Zijn we in ieder geval allebei knotsknettergek dat we toch naar dit WK kijken. Niet dat ik me hoef te verantwoorden, maar het is vrij lastig om op een sportredactie de collegas te overtuigen om het Nederlands Elftal niet aan te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Hoe staan we hier voor. Wat een grap. Typisch Dest-momentje die goal van Blind trouwens. Afgetroefd worden door een trage opa terwijl je zelf zo explosief kunt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Dest, dat is toch een beetje de Noa Lang onder de rechtsbacks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 1 minuut geleden zei Rogier.: Hoe staan we hier voor. Wat een grap. Typisch Dest-momentje die goal van Blind trouwens. Afgetroefd worden door een trage opa terwijl je zelf zo explosief kunt zijn. Ik weet echt weer niet waar we zitten te kijken. Zou Frenkie al inwendig huilen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 2 wissels van Louis. 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 3 minuten geleden zei Titan: Dest, dat is toch een beetje de Noa Lang onder de rechtsbacks. Speelt anders wel een goed WK. En nog geen Berghuis trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Vrij logische wissels. De Roon houdt geen 90 minuten vol met die verkoudheid van hem (en je hebt toch een beetje zo'n type nodig), Klaassen duurde me zelfs te lang voor die wissel kwam. Edit: oh, ik dacht Berghuis erin. Blijkt het de wijnvariant te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Cody op 10 nu, toch wel zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 22 minuten geleden zei PJHoutman: Niet dat ik me hoef te verantwoorden, maar het is vrij lastig om op een sportredactie de collegas te overtuigen om het Nederlands Elftal niet aan te zetten. Geld is belangrijker dan principes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Ik ben niet voor niets voor een UBI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 2 minuten geleden zei Djurovski: Geld is belangrijker dan principes. Nee, dat noemen ze links lullen, rechts vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Wat een goal . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Wat een lul die Memphis, gewoon niet meeverdedigen ook. Probéér in ieder geval die voorzet eruit te halen ook al lukt het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Die Wright is een verschrikkelijk spits zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 EINDELIJK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Dit is verdomme een goede voorzet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 2 assists en 1 doelpunt wow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Ik heb mijn tweede schoen er ook maar bijgepakt. Smakelijk jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Wat een bal van Blind. Kan niet anders zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Heerlijk verdedigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 #WingbacksArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Wie op Facebook Fc de Rebellen volgt check mijn post daar. Hopelijk krijg ik gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Blind mag er nooit meer uit Wat een verschil in de 2e helft zeg. Backs eindelijk hoog en een die 10 die aanspeelbaar is met een actie naar voren. Veldbezettig is vele malen beter. We missen nog steeds kwaliteit, maar dat terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten