Thierryvane Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Op 19-10-2022 om 14:51 zei Jotew: Frimpong hoort er op basis van zijn prestaties bij Leverkusen natuurlijk gewoon bij te zitten. Maar Van Gaal kennende zal er ongetwijfeld geen verassing uit de hoge hoed komen. Ook wel benieuwd wie straks uiteindelijk de keeper gaat worden. Beide zitten er niet helemaal lekker in momenteel Heb hoe dan ook het geval dat het vliegtuigje vanaf Qatar snel weer retour gaat richting Nederland met de spelers erin, maar wie ben ik.. Hoop dat hij er bij zit anders kiest 'ie voor Ghana. Weer een talentvolle rechtsback die we mislopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Zou dat wel lachen vinden. Frimpong en Kudus. Kan Danjuma nog voor Nigeria gaan spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 First Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 @Socrates zojuist met Louis gebeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Geen Schouten, Karsdorp, euhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Mis dan eigenlijk wel Geertruida erbij. Zeker als je er 39 selecteert nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 (bewerkt) Rensch wel, Geertruida/Karsdorp niet, juist ja. Met die 55 mogelijke namen had die o.a. er best bij mogen zetten. Edit: Zie net dat Karsdorp weinig speelt, dus valt nog wel iets voor te zegen dan. Schouten had er bijna moet staan trouwens. 21 oktober 2022 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 De Grote Van Gaalshow is weer begonnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 16 minuten geleden zei Thierryvane: @Socrates zojuist met Louis gebeld? Wat dan? Schouten zou bij mij basis staan en Van Gaal is hem ineens helemaal vergeten na zelfs nog best aardige interlands. Dus heel blij ben ik er niet mee. Geen Geertruida vind ik ook vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Arezo: Geen Schouten, Karsdorp, euhh Karsdorp is volgens mij geblesseerd en niet fit voor het WK, dus in dat geval is het niet een hele gekke keuze toch? 21 oktober 2022 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Ik mis Donny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Belachelijk wel een Gravenberch die amper tot niet speelt en een Schouten helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Zojuist zei delichris: Belachelijk wel een Gravenberch die amper tot niet speelt en een Schouten helemaal niet. Oogappeltje(s) van Louis hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Zojuist zei Karlo: Ik mis Donny. Gelet op zijn grote aantal minuten bij United en verpletterende indruk snap ik dat wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Zojuist zei ElMarcos: Karsdorp is volgens mij geblesseerd en niet fit voor het WK, dus niet een hele gekke keuze toch? Klopt. Daarnaast is Karsdorp sowieso ook al een tijdje gewoon weer pure middelmaat, dus die call snap ik niet zo. Noem dan eerder Hateboer. Krijg je dat gelul over dat 'ie bij Oranje niet zo imponerend was onder De Boer en al, maar die doet het eigenlijk steevast beter en is stabieler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Zojuist zei ElMarcos: Gelet op zijn grote aantal minuten bij United en verpletterende indruk snap ik dat wel ja Donny had er wel opgemogen aangezien Gravenberch er ook op staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Zojuist zei delichris: Donny had er wel opgemogen aangezien Gravenberch er ook op staat. Neem aan dat Ryan ook niet mee gaat, tenzij er heel veel blessures ineens bij komen. Dus waarom zulke gasten benoemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Gelet op zijn grote aantal minuten bij United en verpletterende indruk snap ik dat wel ja Nu ja, Donny zonder ritme is nog steeds >> Til en Klaassen. Maar hij is in de eerste plaats al lang met een blessure aan het sukkelen dit seizoen. Staat pas net weer op het trainingsveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 En toch blijf ik erbij dat we ver gaan komen op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 1 minuut geleden zei Bolderbast: Goh. Hij zit weer klaar met z'n bitterballen en Hollandse vlag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Hij zit weer klaar met z'n bitterballen en Hollandse vlag. Nog niet hoor, maar wel bijna. Tegen de tijd dat het WK begint zijn de bitterballen koud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 (bewerkt) Clasie. Die was ik al helemaal vergeten. Is die zo goed bezig? 21 oktober 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Bogatyr: Clasie. Die was ik al helemaal vergeten. Is die zo goed bezig? Aardig voor AZ. Maar vooral een favorietje van Louis. Net als BMI en De Vrij dat ook zijn. Eigenlijk nog schandaliger als je bedenkt dat Clasie erbij zit en Schouten niet. Laat ze van club wisselen en Clasie zit binnen no time aan de zuurstof en daarna op de bank en Schouten domineert elke wedstrijd gemakkelijk en speelt al gauw bij Ajax. 21 oktober 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 31 minuten geleden zei delichris: En toch blijf ik erbij dat we ver gaan komen op het WK. Kwartfinale maximaal, dan komen we volgens mij Argentinië tegen. Voorselectie is leuk voor de bühne. De verrassingen zullen denk ik ook wel weer afvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten