Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Op 19-10-2022 om 14:51 zei Jotew:

Frimpong hoort er op basis van zijn prestaties bij Leverkusen natuurlijk gewoon bij te zitten. Maar Van Gaal kennende zal er ongetwijfeld geen verassing uit de hoge hoed komen. Ook wel benieuwd wie straks uiteindelijk de keeper gaat worden. Beide zitten er niet helemaal lekker in momenteel ;e Heb hoe dan ook het geval dat het vliegtuigje vanaf Qatar snel weer retour gaat richting Nederland met de spelers erin, maar wie ben ik..

Hoop dat hij er bij zit anders kiest 'ie voor Ghana. Weer een talentvolle rechtsback die we mislopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rensch wel, Geertruida/Karsdorp niet, juist ja. Met die 55 mogelijke namen had die o.a. er best bij mogen zetten. 

Edit: Zie net dat Karsdorp weinig speelt, dus valt nog wel iets voor te zegen dan. Schouten had er bijna moet staan trouwens.

bewerkt door aron24
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ElMarcos:

Karsdorp is volgens mij geblesseerd en niet fit voor het WK, dus niet een hele gekke keuze toch?

Klopt. Daarnaast is Karsdorp sowieso ook al een tijdje gewoon weer pure middelmaat, dus die call snap ik niet zo. Noem dan eerder Hateboer. Krijg je dat gelul over dat 'ie bij Oranje niet zo imponerend was onder De Boer en al, maar die doet het eigenlijk steevast beter en is stabieler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElMarcos:

Gelet op zijn grote aantal minuten bij United en verpletterende indruk snap ik dat wel ja :classic_tongue:

Nu ja, Donny zonder ritme is nog steeds >> Til en Klaassen.

Maar hij is in de eerste plaats al lang met een blessure aan het sukkelen dit seizoen. Staat pas net weer op het trainingsveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bogatyr:

Clasie. Die was ik al helemaal vergeten. Is die zo goed bezig?

Aardig voor AZ. Maar vooral een favorietje van Louis. Net als BMI en De Vrij dat ook zijn.

Eigenlijk nog schandaliger als je bedenkt dat Clasie erbij zit en Schouten niet. Laat ze van club wisselen en Clasie zit binnen no time aan de zuurstof en daarna op de bank en Schouten domineert elke wedstrijd gemakkelijk en speelt al gauw bij Ajax.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites