ROEMM Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Die scheids is ook wel lekker aan het fluiten moet ik zeggen. Een bodycheck van Veltman levert geel op, maar twee zagen waarmee hij zn enkelbanden af kan scheuren doet ie af met een vrije trap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Die scheids is ook wel lekker aan het fluiten moet ik zeggen. Een bodycheck van Veltman levert geel op, maar twee zagen waarmee hij zn enkelbanden af kan scheuren doet ie af met een vrije trap. Volgens mij kreeg Veltman meer geel voor z'n reactie daarna tegen de scheidsrechter toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Hoogtepunt deze wedstrijd voor de FMers. Invalbeurt van Gabriel Torje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Volgens mij kreeg Veltman meer geel voor z'n reactie daarna tegen de scheidsrechter toch? Kan niet liplezen, maar volgens mij viel z’n reactie wel mee. In ieder geval onzin om daar dan geel voor te geven, terwijl je die tackles zonder kaart of waarschuwing af doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Nou, al met al een prima overwinning. Als Luukinho al gaat scoren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 november 2017 Share Geplaatst 26 november 2017 Zoet Tete, Van Dijk, De Vrij, Hoedt, Zeegelaar Wijnaldum, Pröper, Strootman Quincy, Memphis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 november 2017 Share Geplaatst 26 november 2017 Blind ipv Strootman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Zou je niet wat (oud-)PSV'ers opstellen Soof? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 (bewerkt) Cillessen; Tete, Van Dijk, De Vrij, Aké; Blind, Wijnaldum, Pröpper; Promes, Babel, Depay. Jammer van de spits wel. Basje Dost doet het uiteraard uitstekend in Portugal, maar denk niet dat hij in dit team past. Dan maar Ryan Babel, meevoetballend wel degelijk en heeft een goed schot. Fysiek ook prima. 27 november 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 [quote name='PJHoutman']Zou je niet wat (oud-)PSV'ers opstellen Soof?[/QUOTE] Was een poging tot een "in vorm" opstelling. Alleen op het middenveld kon ik niemand die op een redelijk niveau speelt bedenken. Dan moet je al snel iemand uit de Eredivisie opstellen als Van de Beek of Van Ginkel. Blind ben ik fan van op het middenveld, al speelt hij niet in serieuze wedstrijden voor ManU. @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Zou Berghuis en Depay blijven opstellen na laatste potten. Gaven zowaar redelijk veel voor, dus zou je Dost evt kunnen inbrengen. Verder Blind, Propper en Strootman op het middenveld, omdat ik zeer vermoeid word van Wijnaldum in het Oranje shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Niet van Stroot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 november 2017 Share Geplaatst 28 november 2017 Niet van Stroot? Zolang die niet als VM staat, vind ik het nog meevallen. Bij Wijnaldum gaat het spel 10x trager, dat gevoel heb ik bij Stroot niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 december 2017 Share Geplaatst 14 december 2017 Hoe denken wij erover? Moeten we vasthouden aan 4-3-3 of moeten we kiezen voor een andere tactiek? Ik neig toch erg naar een 5-3-2 zoals onder Van Gaal op het WK in Brazilië. Het blijft wel heel moeilijk spelers kiezen hiervoor maar k probeer het toch: Cillesen Tete De Vrij Van Dijk Hoedt/Bruma Willems Wijnaldum Blind Pröpper Depay Promes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 december 2017 Share Geplaatst 14 december 2017 Hoe denken wij erover? Moeten we vasthouden aan 4-3-3 of moeten we kiezen voor een andere tactiek? Ik neig toch erg naar een 5-3-2 zoals onder Van Gaal op het WK in Brazilië. Het blijft wel heel moeilijk spelers kiezen hiervoor maar k probeer het toch: Cillesen Tete De Vrij Van Dijk Hoedt/Bruma Willems Wijnaldum Blind Pröpper Depay Promes Weinig die een doelpunt kunnen maken. Eerst maar eens een geschikte bondscoach vinden. Duurt wel lang om Koeman vast te leggen. Hem kennende zal het wel een 5-3-2 worden dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2017 Share Geplaatst 15 december 2017 Gaat toch meer om spel ideeën dan 4-3-3 of 5-3-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 december 2017 Share Geplaatst 15 december 2017 Wat is dit nou weer voor idioot gelul. Je kiest als bondscoach geen systeem om vervolgens je poppetjes in te vullen, neen, aan de hand van de beschikbare poppetjes kies je een systeem om ze te laten renderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 december 2017 Share Geplaatst 15 december 2017 Gaat toch meer om spel ideeën dan 4-3-3 of 5-3-2 Ja je past je opstelling toch aan je spelidee aan? Wat is dit nou weer voor idioot gelul. Je kiest als bondscoach geen systeem om vervolgens je poppetjes in te vullen, neen, aan de hand van de beschikbare poppetjes kies je een systeem om ze te laten renderen. Dit systeem is toch bepaald aan de hand van de beschikbare spelers? Ik speel ook liever 4-3-3, maar dat gaat momenteel niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 december 2017 Share Geplaatst 15 december 2017 Toentertijd door v Gaal ja. Maar vergeet niet dat we toen voorop v Persie en Robben hadden lopen. Janssen zou nu wel in dat systeem renderen. Laat de nieuwe bondscoach eerst maar een geloofwaardig team selecteren en droeftoeters als Locadia, Luuk de Jong etc. lekker thuis laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2017 Share Geplaatst 15 december 2017 Ja je past je opstelling toch aan je spelidee aan? Dit systeem is toch bepaald aan de hand van de beschikbare spelers? Ik speel ook liever 4-3-3, maar dat gaat momenteel niet. Het is toch aan de nieuwe bondscoach. Ik denk dat je met Koeman inderdaad een kans hebt op 5-3-2, terwijl je met een Rutten waarschijnlijk 4-3-3 speelt. Maar goed ik bedoel ook dat het mij vrij weinig boeit, al heb ik liever 4-3-3. Gaat mij dan toch meer om dat we aanvallend spelen, of dat nou in 5-3-2 is of 4-3-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 februari 2018 Share Geplaatst 6 februari 2018 Hebben de beste twee centrale verdedigers van Nederland van de afgelopen twee drie seizoenen eigenlijk wel eens samen in het centrum gestaan van Oranje? Onder Koeman weet je iig dat die twee spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 februari 2018 Share Geplaatst 6 februari 2018 Hebben de beste twee centrale verdedigers van Nederland van de afgelopen twee drie seizoenen eigenlijk wel eens samen in het centrum gestaan van Oranje? Onder Koeman weet je iig dat die twee spelen. De Vrij en Van Dijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 februari 2018 Share Geplaatst 6 februari 2018 Is dat een retorische vraag :huhu: Maar ja die bedoel ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 februari 2018 Share Geplaatst 6 februari 2018 Is dat een retorische vraag :huhu: Maar ja die bedoel ik Wellicht bedoelde je De Ligt en De Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 februari 2018 Share Geplaatst 6 februari 2018 Die vind ik te ligt en te jong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten