Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Volgens mij kreeg Veltman meer geel voor z'n reactie daarna tegen de scheidsrechter toch?

Kan niet liplezen, maar volgens mij viel z’n reactie wel mee. In ieder geval onzin om daar dan geel voor te geven, terwijl je die tackles zonder kaart of waarschuwing af doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cillessen; Tete, Van Dijk, De Vrij, Aké; Blind, Wijnaldum, Pröpper; Promes, Babel, Depay.

Jammer van de spits wel. Basje Dost doet het uiteraard uitstekend in Portugal, maar denk niet dat hij in dit team past. Dan maar Ryan Babel, meevoetballend wel degelijk en heeft een goed schot. Fysiek ook prima.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='PJHoutman']Zou je niet wat (oud-)PSV'ers opstellen Soof?[/QUOTE] Was een poging tot een "in vorm" opstelling. Alleen op het middenveld kon ik niemand die op een redelijk niveau speelt bedenken. Dan moet je al snel iemand uit de Eredivisie opstellen als Van de Beek of Van Ginkel. Blind ben ik fan van op het middenveld, al speelt hij niet in serieuze wedstrijden voor ManU. @Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou Berghuis en Depay blijven opstellen na laatste potten. Gaven zowaar redelijk veel voor, dus zou je Dost evt kunnen inbrengen. Verder Blind, Propper en Strootman op het middenveld, omdat ik zeer vermoeid word van Wijnaldum in het Oranje shirt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe denken wij erover? Moeten we vasthouden aan 4-3-3 of moeten we kiezen voor een andere tactiek?

Ik neig toch erg naar een 5-3-2 zoals onder Van Gaal op het WK in Brazilië. Het blijft wel heel moeilijk spelers kiezen hiervoor maar k probeer het toch:

Cillesen

Tete

De Vrij

Van Dijk

Hoedt/Bruma

Willems

Wijnaldum

Blind

Pröpper

Depay

Promes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe denken wij erover? Moeten we vasthouden aan 4-3-3 of moeten we kiezen voor een andere tactiek?

Ik neig toch erg naar een 5-3-2 zoals onder Van Gaal op het WK in Brazilië. Het blijft wel heel moeilijk spelers kiezen hiervoor maar k probeer het toch:

Cillesen

Tete

De Vrij

Van Dijk

Hoedt/Bruma

Willems

Wijnaldum

Blind

Pröpper

Depay

Promes

Weinig die een doelpunt kunnen maken.

Eerst maar eens een geschikte bondscoach vinden. Duurt wel lang om Koeman vast te leggen. Hem kennende zal het wel een 5-3-2 worden dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat toch meer om spel ideeën dan 4-3-3 of 5-3-2

Ja je past je opstelling toch aan je spelidee aan?

Wat is dit nou weer voor idioot gelul. Je kiest als bondscoach geen systeem om vervolgens je poppetjes in te vullen, neen, aan de hand van de beschikbare poppetjes kies je een systeem om ze te laten renderen.

Dit systeem is toch bepaald aan de hand van de beschikbare spelers? Ik speel ook liever 4-3-3, maar dat gaat momenteel niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je past je opstelling toch aan je spelidee aan?

Dit systeem is toch bepaald aan de hand van de beschikbare spelers? Ik speel ook liever 4-3-3, maar dat gaat momenteel niet.

Het is toch aan de nieuwe bondscoach. Ik denk dat je met Koeman inderdaad een kans hebt op 5-3-2, terwijl je met een Rutten waarschijnlijk 4-3-3 speelt. Maar goed ik bedoel ook dat het mij vrij weinig boeit, al heb ik liever 4-3-3. Gaat mij dan toch meer om dat we aanvallend spelen, of dat nou in 5-3-2 is of 4-3-3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites