007mark Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Zoveel meer voetbal met Ryan i.p.v. De Roon. Ben nu wel benieuwd wat #FrankBall gaat doen in die laatste pot tegen Noord-Macedonië. Nieuwe namen of dezelfde elf. Het lijkt me toch vrij logisch om een stuk of 6/7 wissels erin te zetten. Boeit ook werkelijk geen ene reet of je die pot verliest. Veel belangrijker dat je fris richting de knock-outs gaat. Overigens eens naar het speelschema zitten kijken, maar als je de achtste finales door komt speel je wel constant tegen een tegenstander die een dag meer rust heeft gehad. Zeker voor de halve finale kan dat wel een dingetje zijn als je van Baku naar London moet. Is allemaal nog ver weg natuurlijk, maar toch interessant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 1 uur geleden zei Mordurette: Nee, geboren in Den Helder maar mijn moeder komt van Wieringen. aha. Ja 1 van mijn beste vrienden is ook familie van Donyell. Kom zelf ook niet van Wieringen, maar wel vlakbij. Veel wieringse vrienden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Zojuist zei Regis: aha. Ja 1 van mijn beste vrienden is ook familie van Donyell. Kom zelf ook niet van Wieringen, maar wel vlakbij. Veel wieringse vrienden Wie is die vriend dan? Misschien ook familie van mij ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Kans is vrij groot. Alles is familie van elkaar daar heb je even een DM gestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 3 uur geleden zei 007mark: Gravenberch >>>> De Roon Zelfs als Feyenoorder kan ik genieten van Raya. Ben daar zelf geen groot fan van. Ik zie vooral graag De Jong wat meer risico kunnen nemen. En Wijnaldum niet zo hoog staan steeds. Als je dit elftal laat staan met enkel Gravenberch ipv De Roon ben je per saldo even lang/weinig aan de bal. Gravenberch onderschept een stuk minder ballen. Aan de bal doe je het wel iets beter, maar vergeet niet: Dumfries en Weghorst verspelen ontzettend veel ballen. Gisteren ook weer de slechtste passing accuracy met 59% en 60%. Dan heb je ook nog Memphis die de helft van zijn baltoetsen verkloot. Zeker als je straks tegen betere tegenstanders komt, moet je ook gaan nadenken over je kwetsbaarheid achterop. Schildpad Blind, ter voorbeeld. Elke rund wist ter aanvang ook al dat Weghorst niet zou werken in dit systeem en met Memphis naast zich. Zou dan eerder zoiets neerzetten: DM: Stekelenburg RCV: De Ligt CV: De Vrij LCV: Aké CVM: Blind RM: Dumfries RCM: Wijnaldum LCM: De Jong LM: Van Aanholt/Wijndal (ik vind het allebei niks) RS: Malen LS: Memphis Met Aké een goede verdediger die niet gauw op snelheid geklopt zal worden, met Blind nog steeds een goede voetballer en iemand die in de opbouw goed is en zowel Wijnaldum als nu ook De Jong kunnen af en toe runs maken naar voren of een vleugel induiken. Niet met té veel risico, maar toch. Met Malen kan je nog eens counteren. En kan Memphis een diepe bal spelen. Lijkt me sowieso wel aardig om te zien. Waar tegenstanders normaal Frenkie vastzetten en De Roon vrij laten, zou je dan nu Blind of Wijnaldum vrij krijgen. Of minder dekking op De Jong. Moet een tegenstander toch keuzes maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Denk je dat Aké dat aankan? Ik vind hem tot nu toe heel onrustig, maar misschien dat het al scheelt als ie mag starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Onrustig met? Defensief niet imo, hoor. En hij kan ook de Premier League aan. Zowel in de kelder als een aantal wedstrijden met City in de top. Natuurlijk kan hij dat aan. Met zijn snelheid en anticipatie ook bij uitstek een geschikte LCV met drie achterop. De vraag moet eerder zijn of Blind straks een versnellende Berardi aan kan. Dan zijn er die leuk kwebbelen: nee, maar Blind lost dat tactisch op, die kan dat. Omdat dat toevallig een paar jaar terug zo was en vooral ook de spelers om hem heen dat konden compenseren (De Ligt die alle duels en één-op-ééns won, De Jong die helemaal terug moest sprinten, Tagliafico die hetzelfde deed..). Daarnaast denk ik ook dat Blind als zes juist controle en voetbal toe kan voegen. En daarmee Frenkie mogelijk met iets meer vrijheid kan gaan voetballen. Want face it, dit elftal gaat niet Europees kampioen worden door een aardig opbouwende LCV. Of door Weghorst die iedere keer met een geweldige actie de ban breekt. Zelfs Dumfries niet die constant matig is aan de bal maar het compenseert met een hoop geren en ballen waar hij tegenaan loopt. Je zal het toch moeten hebben van een defensief solide collectief dat stabiel is aan de bal. Waarbij je zoveel mogelijk uit Frenkie de Jong haalt en eens op de omschakeling kan rekenen met een tandem voorin (Memphis & Malen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Vooral aan de bal, maar ook verdedigend vond ik hem niet vlekkeloos. Ik heb het dan wel over de 2 wedstrijden op dit toernooi he. Wat ie bij City kan weet ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Ik had gister trouwens wat centjes gepakt door Denzel Dumfries shot on target, schiet ie em er in ook. @Thierryvane Nu is het de beurt van Markus Berg om op doel te schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 51 minuten geleden zei La Pulga: Ik had gister trouwens wat centjes gepakt door Denzel Dumfries shot on target, schiet ie em er in ook. @Thierryvane Nu is het de beurt van Markus Berg om op doel te schieten. Redelijk zonde van je geld wel dit Heeft die überhaupt (op doel) geschoten dit toernooi al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 11 minuten geleden zei Fantasy: Redelijk zonde van je geld wel dit Heeft die überhaupt (op doel) geschoten dit toernooi al? Haha ja zonde dat ie werd gewisseld, volgens mij is het zo dat als die voor 60e minuut word gewisseld het dan niet telt. Volgens mij heeft ie geen bal aangeraakt vandaag. Maja gister maakte Dumfries het meer dan goed dus ik kan het hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 Op 18-6-2021 om 10:31 zei Socrates: Als je dit al goed vond ondanks het constante balverlies, hoeveel orgasmes heb je dan tijdens de wedstrijden van Italië gehad Huub? Zit 'ie er nog wel aan? Er was niets bijzonders aan, maar het was niet slecht imo. Je houdt het volledig dicht tegen een behoorlijke tegenstander en je creëert een aantal grote kansen. Het was geen leuke wedstrijd om te kijken, maar het zat vrij goed in elkaar. Uitvoering in balbezit moet nog beter. Italië nog niet gezien trouwens. En voor orgasmes kijk ik naar iets anders dan voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 Zonde, zou toch eerder naar Italië kijken als je tijd schaars is. Ik vind Oostenrijk verder helemaal geen behoorlijke tegenstander. Buiten Sabitzer hebben die voorin helemaal niets bijzonders staan. En ja, defensief was het wel prima. Scheelt ook dat Blind niet getest werd. Maar in balbezit moet het niet gewoon wat beter, maar echt heel veel beter. Ik vond het op momenten niet om aan te gluren namelijk. En de invulling is daar ook schuldig aan. Met deze namen en bezetting ga je niet gauw goed voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 waarom heb ik altijd gedacht dat Robin Gosens een Nederlander is en ik vroeg me af waarom hij niet werd opgeroepen. het is verdomme een Duitser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 5 minuten geleden zei Aaron21: waarom heb ik altijd gedacht dat Robin Gosens een Nederlander is en ik vroeg me af waarom hij niet werd opgeroepen. het is verdomme een Duitser. Half - half. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 5 minuten geleden zei Aaron21: waarom heb ik altijd gedacht dat Robin Gosens een Nederlander is en ik vroeg me af waarom hij niet werd opgeroepen. het is verdomme een Duitser. Nederlandse moeder, Duitse vader. Of andersom dat zou ook kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 Gosens - Dest was toch beter geweest dan Van Aanholt - Dumfries hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 10 minuten geleden zei Aaron21: Gosens - Dest was toch beter geweest dan Van Aanholt - Dumfries hé. Als je daar aan wilt beginnen; ik kan wel een mooie opstelling maken met Ziyech, Mazraoui, Asensio erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 15 minuten geleden zei Aaron21: Gosens - Dest was toch beter geweest dan Van Aanholt - Dumfries hé. Nou nee. Dumfries heeft al twee goals gemaakt en Nederland zes punten. Duitsland geen doelpunten gemaakt en nul punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 30 minuten geleden zei Aaron21: Gosens - Dest was toch beter geweest dan Van Aanholt - Dumfries hé. Klopt ja, ontzettend veel beter. Maar ja, men bekommerde zich vooral over Ihattaren. Een flegmatieke tien met een schijtmentaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 24 minuten geleden zei delichris: Nou nee. Dumfries heeft al twee goals gemaakt en Nederland zes punten. Duitsland geen doelpunten gemaakt en nul punten. ah wat jammer nou, maken ze er net 2. mede door die goeie linksback van hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 2 minuten geleden zei Aaron21: ah wat jammer nou, maken ze er net 2. mede door die goeie linksback van hun. Nee hoor. Zijn twee eigen doelpunten. Check de beelden maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei delichris: Nee hoor. Zijn twee eigen doelpunten. Check de beelden maar goed. het telt even goed als een goal hé. edit : de laatste goal gezien? @delichris 19 juni 2021 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 @delichris leve Dumfries - Van Aanholt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 5 minuten geleden zei Aaron21: @delichris leve Dumfries - Van Aanholt! Gosens doet het goed inderdaad. Portugal is wel heel slecht vandaag. Maar goed Portugal scoort vier keer en nog staan ze achter. En ze kunnen er zelfs uitvliegen als ze tegen de Fransen wederom verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten