Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

Nouja, beginnen met "iedereen is heel positief, dat verbaast me" is natuurlijk wel vrij stevig voor een met deze groep succesvolle bondscoach over zijn opvolger. Ook inhoudelijk levert hij wel kritiek "wij zijn ook begonnen met 5-3-2, maar daar zijn we vanaf gestapt" en "hij heeft bepaalde koppeltjes uit elkaar gehaald".

Tegelijk is hij ook niet negatief. Hij vond het bv niet slecht en zegt voortdurend dat een coach de eigen afwegingen en keuzes moet maken.

Voor luyden die precies willen weten wat hij nou gezegd heeft en hoe, de NOS heeft gewoon een filmpje met het interview staan. https://nos.nl/collectie/13781/artikel/2385372-oud-bondscoach-koeman-kritisch-op-oranje-verbaast-me-dat-iedereen-zo-positief-is

Btw, @neva vanavond is behalve de Belg ook de BBC wel een goed alternatief voor de NOS.

Edited by Hwb

Memphis is te druk geweest met alle andere zaken, lijkt bijzonder weinig focus te hebben. Misschien ook niet helemaal op z'n gemak met 'Wouter' die er geen snars van snapt als Memphis de bal heeft :DEén van de twee spelers voorin er hopelijk af. Hoop op Malen voor Weghorst. 

14 minuten geleden zei Socrates:

De vleugels en spitsen doen weer pijn aan de ogen. Wel genieten van De Ligt, wat is die man goed he.

Mee eens, Depay is echt echt slecht en Weghorst heb je gewoon weinig aan. Van Aanholt zie ik weinig doen, maar over zijn kant komt er helemaal niks door bij Oostenrijk, dus misschien doet hij toch iets goed?

De Ligt is inderdaad fantastisch, net als de rushes van Frenkie, dat is genieten.

Zojuist zei Michaelinho*:

Pi-Air en Raffie vinden het echt een geweldige pot tot nu toe :-D

Ja die vonden ook Dumfries MotM de vorige keer. Bij Pierre komt er zelden wat nuttigs uit mocht dat je nog niet zijn opgevallen ;c 

6 minuten geleden zei Socrates:

Berghuis voor Van Aanholt of De Roon, die zie je ook van 10km aankomen nu he.

Ik denk dat De Boer weleens kan 'verrassen' met Timber voor De Roon. Hoewel ik liever gewoon Gravenberch zie. En dan Malen voorin.

Edited by FlyD

5 minuten geleden zei Fantasy:

Ja die vonden ook Dumfries MotM de vorige keer. Bij Pierre komt er zelden wat nuttigs uit mocht dat je nog niet zijn opgevallen ;c 

Nee was ook niet verbaasd. Vind Pierre sowieso een ongelooflijke galbak.. 

Laten we vooropstellen dat winst mooi is omdat Oranje dan nog 2 wedstrijden mag spelen. Maar tegen een Italië ga je er op deze manier met minimaal 4-0 vanaf ;c

Edited by Michaelinho*

Blind, Frenkie en Thijssie zijn wel weer echt goed hoor. Om maar even een positieve noot te plaatsen. Meer Ajax jongens zeg ik! 

Blind er ook gewoon uit en die loodgieter De Roon mag blijven staan :-D

Edited by Regis