Michaelinho* Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Pi-Air en Raffie vinden het echt een geweldige pot tot nu toe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Zojuist zei Michaelinho*: Pi-Air en Raffie vinden het echt een geweldige pot tot nu toe Ja die vonden ook Dumfries MotM de vorige keer. Bij Pierre komt er zelden wat nuttigs uit mocht dat je nog niet zijn opgevallen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 (edited) 6 minuten geleden zei Socrates: Berghuis voor Van Aanholt of De Roon, die zie je ook van 10km aankomen nu he. Ik denk dat De Boer weleens kan 'verrassen' met Timber voor De Roon. Hoewel ik liever gewoon Gravenberch zie. En dan Malen voorin. Edited June 17, 2021 by FlyD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 (edited) 5 minuten geleden zei Fantasy: Ja die vonden ook Dumfries MotM de vorige keer. Bij Pierre komt er zelden wat nuttigs uit mocht dat je nog niet zijn opgevallen Nee was ook niet verbaasd. Vind Pierre sowieso een ongelooflijke galbak.. Laten we vooropstellen dat winst mooi is omdat Oranje dan nog 2 wedstrijden mag spelen. Maar tegen een Italië ga je er op deze manier met minimaal 4-0 vanaf Edited June 17, 2021 by Michaelinho* 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misterhille Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Wat heeft van Aanholt nou goed gedaan afgelopen 2 wedstrijden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Jeetje wat armoedig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Als die penalty er niet was geweest dan was het nu helemaal een bloedeloze 0-0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Als ik Malen was zou ik lekker de bus naar huis pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Waarschuw even die Chinese astronauten. Er komt een bal hun kant op 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 (edited) Blind, Frenkie en Thijssie zijn wel weer echt goed hoor. Om maar even een positieve noot te plaatsen. Meer Ajax jongens zeg ik! Blind er ook gewoon uit en die loodgieter De Roon mag blijven staan Edited June 17, 2021 by Regis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 (edited) Denzeeeeelll Definitief exit van Weghorst uit het elftal? Edited June 17, 2021 by Titan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Dumfries weer hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Handig die snelheid van Malen, zou Frank het gezien hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Hij mist ‘m ook nog bijna met die lompe poten van ‘m Mag toch aannemen dat Malen in de basis start tegen Noord-Macedonië en dat we Weghorst niet meer terug zien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Malen staat er twee minuten in en Memphis kan eens een bal geven op een partner die diepgaat en daar ook de snelheid voor heeft. Goh. Verrassend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Krijg je he. Jongen uit de noordkop, Ajax opleiding. Talent spat er direct vanaf! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Ik had 2-0 in m'n poule, dus er gaat nog een doelpunt vallen zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 10 minuten geleden zei Socrates: Malen staat er twee minuten in en Memphis kan eens een bal geven op een partner die diepgaat en daar ook de snelheid voor heeft. Goh. Verrassend. Ook maar 10 minuten van kunnen genieten met Luuk ipv Memphis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Grueter wil een collabje met Famke Louise denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 8 minuten geleden zei Socrates: Ik had 2-0 in m'n poule, dus er gaat nog een doelpunt vallen zo. Dat zou voor mijn poule heel prettig zijn. Als t Oostenrijk is die scoort tenminste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Had al zo'n voorgevoel; waarom de Ligt niet even sparen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Waarom groepswinnaar? Normaal gaat doelsaldo voor toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 Beetje een zaadpot, wel hele wedstrijd onder controle. Nu wachten tot de knock-outfase Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 7 minuten geleden zei Chiemel: Had al zo'n voorgevoel; waarom de Ligt niet even sparen? Waarom? Hij begon tegen Oekraïne ook al niet basis? Kan toch sparen door tegen Noor Macedonië niet te laten spelen? Wijnaldum zou niet goed genoeg zijn voor Barcelona... Bij Nederland is hij erg goed iig.... Vandaag al helemaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 17, 2021 Share Gepost June 17, 2021 7 minuten geleden zei Kyrill: Waarom? Hij begon tegen Oekraïne ook al niet basis? Kan toch sparen door tegen Noor Macedonië niet te laten spelen? Wijnaldum zou niet goed genoeg zijn voor Barcelona... Bij Nederland is hij erg goed iig.... Vandaag al helemaal Jij maakte er beste middenvelder van Barcelona van, dat is een beetje overdreven. Pedri en De Jong hebben meer voetbal in hun rechterteen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts