Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

1 minuut geleden zei MisterX:

Dumfries wordt toch zo de held van de avond :D

Dat was hij al..

ALLE kenners (of mensen die daarvoor opgeleid zijn) zijn het erover eens dat Dumfries bij alle gevaren betrokken was. Maar hier wordt gewoon alsof hij niet goed was...

Echt, alle dagen FM spelen maakt je nog geen analist.

Maar wel mooie wraak voor Dumfries

• Like 1

Zojuist zei Berjan1986:

Dat was hij al..

ALLE kenners (of mensen die daarvoor opgeleid zijn) zijn het erover eens dat Dumfries bij alle gevaren betrokken was. Maar hier wordt gewoon alsof hij niet goed was...

Echt, alle dagen FM spelen maakt je nog geen analist.

Maar wel mooie wraak voor Dumfries

Was gewoon niet goed aan de bal. En omdat hij nu goed een bal kopt ook niet ineens. Had 'ie in de eerste helft al moeten doen trouwens. 

• Like 3

Dumfries het vaakst van de bal gezet en van de veldspelers na Van Aanholt de slechtste passing accuracy. Kan die onzin ook weer de prullebak in. Dumfries bracht veel qua energie, zeker in de tweede helft. Maar dat hij in de eerste helft gewoon matig aan de bal was is nog een understatement.

Dumfries moet in dit systeem ook niet voor de opbouw gebruikt worden, maar als een stormtrooper die maar blijft gaan en zo onrust veroorzaakt. Op die momenten was hij heel sterk en waardevol. 

Weghorst hoort er niet in, ondanks zijn goal. Geen connectie met Memphis, weinig inzicht qua veldspel. Werkt erg hard en zal het daardoor verdiend hebben, maar hij loopt zichzelf de helft van de tijd voorbij in al zijn ijver. 

Mooi die rust die Timber uitstraalt trouwens. Had Ake absoluut niet aan de bal. Maar goed, wel een assist. 

Edited by Titan

Yes blij met deze, terechte 3 punten. Denzel, wat een geitje zeg :D

Maar even kritisch. Die Depay moet echt gaan nadenken hoe hij speelt na de 2-0. Speel eens over man. De 2-1 komt gewoon voort uit zijn balverlies, daardoor geef je ze vertrouwen en maken ze de gelijkmaker. Graag wat meer overzicht man. 

Maar goh, Denzel moest eigenlijk wel de winnend maken. Hij speelde goed, belangrijke factor in dit systeem. Centrale trio speelden trouwens echt goed, weinig aan de hand. 

Edited by Vitesse88

3 minuten geleden zei Vitesse88:

Maar goh, Denzel moest eigenlijk wel de winnend maken. Hij speelde goed, belangrijke factor in dit systeem. Centrale trio speelden trouwens echt goed, weinig aan de hand. 

Ik vond Daley Blind in de eerste helft verdedigend niet zo heel goed eigenlijk. Aan de bal wel trouwens. Timber er De Vrij waren daardoor minder dominant aan de bal, maar Blind doet het voetballend gewoon goed natuurlijk.

Frenkie kwam veel meer aan de bal dan de vorige wedstrijden, dus dat is prima. De Roon speelde iets dynamischer, dan is hij even nutteloos, maar loopt hij minder in de weg bij de opbouw.

verder zou ik inderdaad ook echt graag Malen-Depay eens zien van de start.

• Like 1

5 minuten geleden zei FlyD:

Ik vond Daley Blind in de eerste helft verdedigend niet zo heel goed eigenlijk. Aan de bal wel trouwens. Timber er De Vrij waren daardoor minder dominant aan de bal, maar Blind doet het voetballend gewoon goed natuurlijk.

Frenkie kwam veel meer aan de bal dan de vorige wedstrijden, dus dat is prima. De Roon speelde iets dynamischer, dan is hij even nutteloos, maar loopt hij minder in de weg bij de opbouw.

verder zou ik inderdaad ook echt graag Malen-Depay eens zien van de start.

Mja ik ben vaak kritisch op Blind, maar vond hem meer steady. Zelfs de Roon speelde goed vandaag, had juist het idee dat hij in de 2e helft beter was maar op tv zeggen ze juist de 1e helft. 

Ja eens betreft de spitsen maar anderzijds was Weghorst in de 2e helft wel belangrijker en nuttiger dan in de 1e helft. Woutje wel zo’n uitgroeiende cultfiguur bij het publiek. 

10 minuten geleden zei Vitesse88:

Mja ik ben vaak kritisch op Blind, maar vond hem meer steady. Zelfs de Roon speelde goed vandaag, had juist het idee dat hij in de 2e helft beter was maar op tv zeggen ze juist de 1e helft. 

Ja eens betreft de spitsen maar anderzijds was Weghorst in de 2e helft wel belangrijker en nuttiger dan in de 1e helft. Woutje wel zo’n uitgroeiende cultfiguur bij het publiek. 

Ik vond de Roon ook een goede wedstrijd spelen. Onderschatte speler. Depay en frenkie vond ik minder.

• Like 1