Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

7 minuten geleden zei Chiemel:

De Roon zit wel lekker in de wedstrijd, Wijnaldum vanaf minuut 1 moe/traag. Dumfries kan goed lopen, maar daar blijft het dus ook bij. Promes overwegen. 

Zit op de tribune geloof ik.

Woutje eruit, rendeert niet in dit systeem. Malen erin en Davy of Gravenberch erbij. Wordt moedeloos van de Roon. En Denzel, tjonge zo’n kopkans moet toch iig tussen de palen.  Eerste kwartier moet je gewoon scoren. 

1 minuut geleden zei MisterX:

Commentatoren van de NOS. Ik ben net ingeschakeld bij de bespreking van de eerste helft.

Zenden die ook wat uit ja? Dacht 15 minuten reclame in de rust. Schaamteloos van de publieke omroep, zouden een voorbeeld aan de Belgen moeten nemen.

Zojuist zei Socrates:

Zenden die ook wat uit ja? Dacht 15 minuten reclame in de rust. Schaamteloos van de publieke omroep, zouden een voorbeeld aan de Belgen moeten nemen.

Dus die gasten in de studie van de NOS mogen bij deze gaan korfballen ;)

Volgens hun was Dumfries de topper aan Nederlandse kans. 

1 minuut geleden zei Socrates:

Misschien moet jij jouw eigen plek eens kennen? Je hebt niet de kennis van een Cruijff, terwijl je dat wel doet lijken..

Dumfries is bij al het gevaar van Nederland betrokken. Dus die speelt inderdaad een puike wedstrijd. Verdedigend laat hij geen steken vallen. Aanvallend voor gevaar zorgen. Wat moet een Dumfries nog meer doen? Puik keeperswerk verrichten?

Van Hooijdonk zei het volgens mij, dat Dumfries de beste Nederlander was.

1 minuut geleden zei MisterX:

Dus die gasten in de studie van de NOS mogen bij deze gaan korfballen ;)

Volgens hun was Dumfries de topper aan Nederlandse kans. 

Dat was hij ook..

Van Aanholt bijvoorbeeld is niet te zien. Zowel verdedigend als aanvallend niet.

Zojuist zei Socrates:

Dumfries was constant de dissonant in de laatste fase. Maar hij zal wel voor Heerenveen hebben gespeeld ofzo. Wat is dat prikkie wat ze je hebben gegeven eigenlijk Berjan? Zit daar speed in? Je gaat wel als een speer hier de laatste tijd. 

Schitterend dat de mensen waar jij het niet zo op hebt nu mede verantwoordelijk zijn voor de 1-0...

Daarvoor had Dumfries ook al weer een mooie penetratie waar Weghorst te laat op reageerde..

En nee, ik ben niet voor Dumfries of de Roon omdat ze bij Heerenveen gespeeld hebben. Beiden speelden maar 1 jaar bij de club, dus ik heb er niet zo'n band mee. Maar als mensen hun best doen, verantwoordelijk zijn voor veel gevaar dan spelen ze gewoon een goede wedstrijd.

4 minuten geleden zei Socrates:

Dumfries was constant de dissonant in de laatste fase. Maar hij zal wel voor Heerenveen hebben gespeeld ofzo. Wat is dat prikkie wat ze je hebben gegeven eigenlijk Berjan? Zit daar speed in? Je gaat wel als een speer hier de laatste tijd. 

Kan uit ervaring vertellen dat je hier toch vooral erg scherp van wordt.