Urbeto Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 3 uur geleden zei Kyrill: @timpy00 was een grap,Van der Wiel. Er was laatst bij een spelletje hier vraag, over actieve spelers,en @Urbeto kwam met Van der Wiel,op de proppen Je wees mij er afgelopen week in PM op dat ik jou steeds 'zoek', maar heb je nu misschien door dat je een ander iets verwijt waar je jezelf dubbel en dwars schuldig aan maakt? En ga je nu niet verschuilen achter 'dat het maar een grapje was', want om aan dat label te voldoen moet het op z'n minst enigszins komisch zijn. Tim zegt het al terecht; ik heb op 25 oktober een vraag verkeerd gelezen en je hebt het er een maand later nog over alsof ik daadwerkelijk dacht dat Van der Wiel nu nog actief is. Kleutergedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november (bewerkt) 4 minuten geleden zei Urbeto: Je wees mij er afgelopen week in PM op dat ik jou steeds 'zoek', maar heb je nu misschien door dat je een ander iets verwijt waar je jezelf dubbel en dwars schuldig aan maakt? En ga je nu niet verschuilen achter 'dat het maar een grapje was', want om aan dat label te voldoen moet het op z'n minst enigszins komisch zijn. Tim zegt het al terecht; ik heb op 25 oktober een vraag verkeerd gelezen en je hebt het er een maand later nog over alsof ik daadwerkelijk dacht dat Van der Wiel nu nog actief is. Kleutergedrag. Hij leest dit toch niet, want je staat op de negeerlijst. Ah nee, wacht. 21 november bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Tegen Spanje dus in de kwartfinale van de Nations League. Dat wordt zonder spuug en met aanloop, ben ik bang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Snel naar huis, toppie! #KoemanBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november (bewerkt) Makkie maar goed hopelijk kan je het thuis nog spannend houden. Dan weet je maat nooit. Zo groot is het verschil nu ook niet dat het 8-0 gaat worden over twee wedstrijden. 22 november bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november (bewerkt) 16 minuten geleden zei himan: Makkie maar goed hopelijk kan je het thuis nog spannend houden. Dan weet je maat nooit. Zo groot is het verschil nu ook niet dat het 8-0 gaat worden over twee wedstrijden. Oke, Dick 22 november bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november 1 uur geleden zei Kelvin: Oke, Dick Ja, zoiets probeerde ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden Loting voor de WK-kwalificatie is zojuist geweest. Is voor Nederland überhaupt nog niet duidelijk in welke poule ze komen, want hangt af van het resultaat tegen Spanje in de kwartfinale van de Nations League. Bij winst tegen Spanje tegen: Turkije, Georgië en Bulgarije Bij verlies tegen Spanje tegen: Polen, Finland, Litouwen en Malta Poulewinnaars gaan naar het WK, maar daarna zijn er nog play-off routes voor ploegen die 2e zijn geworden óf het goed hebben gedaan in de Nations League. Die regels zijn bijna ondoorgrondelijk haha. Maar bij deze loting zou je bijna denken dat het gunstig is om van Spanje te verliezen (wat überhaupt een grote kans is). Die route is wel makkelijker om direct poulewinnaar te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 uur geleden Share Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Valt wel mee hoor, als je gewoon eerste in je poule wordt. Je moet door beiden gaan, maar Turkije kan iets vervelender dan Polen. Zeker in combinatie met Georgië en Bulgarije. Terwijl in die andere poule alleen Finland zit die nog iets kan doen. 3 uur geleden bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 uur geleden Share Geplaatst 3 uur geleden Wat heeft de UEFA er toch weer een fantastisch gedrocht van gemaakt, Maar we krijgen er wel weer een paar nietszeggende Nations League-kwartfinales bij, dat is fijn natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten