Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Kyrill:

@timpy00 was een grap,Van der Wiel. Er was laatst bij een spelletje hier vraag, over actieve spelers,en @Urbeto kwam met Van der Wiel,op de proppen:cheer:

Je wees mij er afgelopen week in PM op dat ik jou steeds 'zoek', maar heb je nu misschien door dat je een ander iets verwijt waar je jezelf dubbel en dwars schuldig aan maakt? En ga je nu niet verschuilen achter 'dat het maar een grapje was', want om aan dat label te voldoen moet het op z'n minst enigszins komisch zijn. 

Tim zegt het al terecht; ik heb op 25 oktober een vraag verkeerd gelezen en je hebt het er een maand later nog over alsof ik daadwerkelijk dacht dat Van der Wiel nu nog actief is. Kleutergedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Urbeto:

Je wees mij er afgelopen week in PM op dat ik jou steeds 'zoek', maar heb je nu misschien door dat je een ander iets verwijt waar je jezelf dubbel en dwars schuldig aan maakt? En ga je nu niet verschuilen achter 'dat het maar een grapje was', want om aan dat label te voldoen moet het op z'n minst enigszins komisch zijn. 

Tim zegt het al terecht; ik heb op 25 oktober een vraag verkeerd gelezen en je hebt het er een maand later nog over alsof ik daadwerkelijk dacht dat Van der Wiel nu nog actief is. Kleutergedrag.

Hij leest dit toch niet, want je staat op de negeerlijst. 

Ah nee, wacht. :mrgy:

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Makkie:-D maar goed hopelijk kan je het thuis nog spannend houden. Dan weet je maat nooit. Zo groot is het verschil nu ook niet dat het 8-0 gaat worden over twee wedstrijden.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei himan:

Makkie maar goed hopelijk kan je het thuis nog spannend houden. Dan weet je maat nooit. Zo groot is het verschil nu ook niet dat het 8-0 gaat worden over twee wedstrijden.

Oke, Dick

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loting voor de WK-kwalificatie is zojuist geweest. Is voor Nederland überhaupt nog niet duidelijk in welke poule ze komen, want hangt af van het resultaat tegen Spanje in de kwartfinale van de Nations League.

Bij winst tegen Spanje tegen: Turkije, Georgië en Bulgarije
Bij verlies tegen Spanje tegen: Polen, Finland, Litouwen en Malta

Poulewinnaars gaan naar het WK, maar daarna zijn er nog play-off routes voor ploegen die 2e zijn geworden óf het goed hebben gedaan in de Nations League. Die regels zijn bijna ondoorgrondelijk haha. Maar bij deze loting zou je bijna denken dat het gunstig is om van Spanje te verliezen (wat überhaupt een grote kans is). Die route is wel makkelijker om direct poulewinnaar te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt wel mee hoor, als je gewoon eerste in je poule wordt. :cab:

Je moet door beiden gaan, maar Turkije kan iets vervelender dan Polen. Zeker in combinatie met Georgië en Bulgarije. Terwijl in die andere poule alleen Finland zit die nog iets kan doen. 

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites