Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Laatste 15 minuten gezien. Spontaan weer een hekel aan dat Duitsland. Die staf bestaat ook echt weer uit een stel debielen en opgefokte kneuzen. Lees verder dat het vrij beschamend was. Tegen Hongarije al zeer matig, nu weer. Vorige periode weer weggegooid dus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sick Blik:

Heb het niet gezien, maar het is echt elke wedstrijd slecht. Terwijl je allerlei spelers hebt die het bij hun clubs uitstekend doen. Aan wie zou het dan liggen?

Aan alles en iedereen behalve aan Koeman, aldus Ronald Koeman. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Thierryvane:

Wel knap overigens van Reiziger en zijn mannen: 30 uit 10. (y)

Hup Holland hup!

Leuke pot tegen Zweden gisterenavond. De tweede helft kakte een beetje in, maar op Manhoef na (die heeft echt heel weinig goed gedaan) stond er een heel leuk elftal te voetballen. Knappe prestatie inderdaad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Tim':

Leuke pot tegen Zweden gisterenavond. De tweede helft kakte een beetje in, maar op Manhoef na (die heeft echt heel weinig goed gedaan) stond er een heel leuk elftal te voetballen. Knappe prestatie inderdaad!

In theorie kunnen Verbruggen, Maatsen, Hato, Gravenberch, Xavi Simons en Brobbey daar volgens mij ook nog mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arles:

Aan alles en iedereen behalve aan Koeman, aldus Ronald Koeman. 

Als je zelfs Van de Ven, die week in week uit in de beste competitie van de wereld geweldig presteert slecht kan laten spelen, is het wat mij betreft wel klaar idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei FlyD:

In theorie kunnen Verbruggen, Maatsen, Hato, Gravenberch, Xavi Simons en Brobbey daar volgens mij ook nog mee doen.

Klopt ja, leuke generatie spelers. Hato mag zelfs ook nog meedoen tijdens de volgende periode van Jong Oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Tim':

Ik had echt verwacht dat Manhoef al te oud zou zijn. Heeft die - los van deze comment - nog een beetje potentie? Is ie nog gegroeid sinds Vitesse?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Tim':

Manhoef gaf toch nog een paar lekkere diepteballetjes? Geloof Emegha nog één op één gezet. Hij maakte helaas wel veel foute beslissingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Chiemel:

Ik had echt verwacht dat Manhoef al te oud zou zijn. Heeft die - los van deze comment - nog een beetje potentie? Is ie nog gegroeid sinds Vitesse?

Met zijn leeftijd zou ik zeggen dat de potentie er nog altijd moet zitten. Maar ik zie Stoke City nooit voetballen, dus het is lastig in te schatten hoe zijn niveau nu is. Wel heeft hij overwegend een basisplaats, dus dat is een goed teken!

8 minuten geleden zei Titan:

Manhoef gaf toch nog een paar lekkere diepteballetjes? Geloof Emegha nog één op één gezet. Hij maakte helaas wel veel foute beslissingen.

Voor mijn gevoel kwamen de meeste diepteballen van hem net niet aan (behalve die op Emegha inderdaad, dat had een goal kunnen zijn), maar ik heb hem ook twee keer een bal aan iemand zien geven die overduidelijk buitenspel stond en verder was hij vooral veel te voorspelbaar. De tegenstander ogenschijnlijk gevaarlijk opzoeken, maar uiteindelijk toch terugkappen en terugspelen op de back onder je. Van Bommel was een stuk dreigender aan de andere kant. Vooral jammer, want ik keek wel uit naar Manhoef. Vond het bij Vitesse altijd een leuke speler, maar voor mijn gevoel had hij gisteren zijn dagje niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Het was allemaal niet best. Goed om te zien dat Brobbey zijn oude, gebruikelijke niveau blijft vasthouden na die pijnlijke uitschieter in de thuiswedstrijd tegen de Duitsers.

Hahah, ik kwam hier om te kijken of je de kans gepakt had om weer wat negatiefs te zeggen over Brobs. Check.

Brobbey deed toch niet zo heel veel verkeerd? Hoeveel bruikbare ballen heeft die nou gehad? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Simons hè, dat gaat gewoon de nieuwe Seedorf worden. Die presteert zo zwak in oranje, vervolgens zaterdag weer 3 goals maken. 

@ChiemelStond in de zomer op punt om naar Leeds te verkassen maar dat is niet doorgegaan. Maar doet het volgens mij prima in Engeland en bij jong oranje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Vitesse88:

Die Simons hè, dat gaat gewoon de nieuwe Seedorf worden. Die presteert zo zwak in oranje, vervolgens zaterdag weer 3 goals maken. 

@ChiemelStond in de zomer op punt om naar Leeds te verkassen maar dat is niet doorgegaan. Maar doet het volgens mij prima in Engeland en bij jong oranje 

Een andere bondscoach zou al wonderen kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koeman is tactisch ook zo naïef. Hij maakt exact dezelfde fouten als tegen Oostenrijk op het dat zo geweldig verlopen EK. En dan verwacht hij wel een ander resultaat. 

Achteraf ook alleen de spelers de schuld geven, terwijl de meeste spelers het week in en week uit wel gewoon kunnen bij de club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbaas mij dat mensen dit gek vinden.

Onder Koeman zal Oranje nooit verder komen dan wat ze nu hebben laten zien. Zo'n EK is hier eerder het bewijs dan het tegendeel. Jammer dat we hier naar moeten kijken tot 2026.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het is wel gek. Voor mijn gevoel was zijn eerste periode bij oranje echt een stuk beter dan dat er nu gaande is. Iedereen kreeg weer affiniteit met het elftal. Totdat Barca kwam. Van mij mag hij wel weg maar er is maar 1 geschikte andere kandidaat. Die is niet beschikbaar en eigenlijk vind ik Bosz ook totaal geen bondscoach type. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Vitesse88:

Maar het is wel gek. Voor mijn gevoel was zijn eerste periode bij oranje echt een stuk beter dan dat er nu gaande is. Iedereen kreeg weer affiniteit met het elftal. Totdat Barca kwam. Van mij mag hij wel weg maar er is maar 1 geschikte andere kandidaat. Die is niet beschikbaar en eigenlijk vind ik Bosz ook totaal geen bondscoach type. 

Volgens mij was het toen net de overgangsperiode van het absolute dieptepunt (vaste basisplaatsen voor gasten als Vincent Janssen en Narsingh) naar weer een leuke generatie, met toen bijvoorbeeld jonge talenten als De Ligt en Frenkie de Jong. Na vier jaar enorme droevenis wacht iedereen met smart op weer wat leuker nieuws en dat viel goed samen in die periode. Maar to be fair: daar was Koeman natuurlijk ook deels verantwoordelijk voor. 

Bosz lijkt mij ook de perfecte kandidaat, al denk ik dan Ten Hag hier ook veel meer uit zou halen. Maar we zullen het helaas nog twee jaar met Koeman moeten doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites