Sick Blik Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 1 uur geleden zei Beppu: Het gaat hier de laatste tijd veel te weinig over de leeftijd van Hato. Wat is die gozer jong hé. Wat een talent! Hato hato hato Is denk ik wel de beste keuze om op te stellen op links komende wedstrijd, hoe overschat die op sommige momenten ook mag zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 9 minuten geleden zei Sick Blik: Is denk ik wel de beste keuze om op te stellen op links komende wedstrijd, hoe overschat die op sommige momenten ook mag zijn. Maatsen - Vd Ven - De Vrij - Dumfries zou mijn inziens logischer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Hato kan je er in brengen als je met 3-0 achter staat... bij jong oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Van der Ven gaat wel erg goed ja, bij een Engelse middenmoter club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 2 uur geleden zei Urbeto: Maatsen - Vd Ven - De Vrij - Dumfries zou mijn inziens logischer zijn. Maatsen heeft nog geen wedstrijd dit seizoen in de basis gestaan, vind ik wel een dingetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 3 uur geleden zei Urbeto: Maatsen - Vd Ven - De Vrij - Dumfries zou mijn inziens logischer zijn. Prima optie behalve die rechtsback. Elke andere optie is een vooruitgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 3 uur geleden zei Tim': Prima optie behalve die rechtsback. Elke andere optie is een vooruitgang. Die rechtsback die jullie vorige keer redde van een blamage in Hongarije en die dat wel vaker doet? Ik weet niet wat iedereen tegen Dumfries heeft? Beter vervang je die Reijnders eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 40 minuten geleden zei Aaron21: Die rechtsback die jullie vorige keer redde van een blamage in Hongarije en die dat wel vaker doet? Ik weet niet wat iedereen tegen Dumfries heeft? Beter vervang je die Reijnders eens. Het is natuurlijk niet lekker om naar Dumfries te kijken wanneer je Frimpong op de bank hebt zitten, dus ik deel die kritiek van Tim tot enig niveau wel. Tegelijkertijd denk ik dat Dumfries 1. teveel krediet heeft om nu gepasseerd te worden en 2. tegen Duitsland misschien wel geschikter is dan Frimpong. Hato tegen Duitsland opstellen ben ik echt geen fan van. Maatsen mag dan wel weinig spelen bij Villa, maar is wel een echte linksback. Wil hem sowieso eens in Oranje aan het werk zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 3 uur geleden zei Urbeto: Het is natuurlijk niet lekker om naar Dumfries te kijken wanneer je Frimpong op de bank hebt zitten, dus ik deel die kritiek van Tim tot enig niveau wel. Tegelijkertijd denk ik dat Dumfries 1. teveel krediet heeft om nu gepasseerd te worden en 2. tegen Duitsland misschien wel geschikter is dan Frimpong. Hato tegen Duitsland opstellen ben ik echt geen fan van. Maatsen mag dan wel weinig spelen bij Villa, maar is wel een echte linksback. Wil hem sowieso eens in Oranje aan het werk zien. Waarom zou je Maatsen op LB willen als bijvoorbeeld Ake,Hartman, Blind,Van de Ven, Bakker etc allemaal ook kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 5 uur geleden zei Kyrill: Waarom zou je Maatsen op LB willen als bijvoorbeeld Ake,Hartman, Blind,Van de Ven, Bakker etc allemaal ook kunnen? Omdat er 4 geblesseerd zijn en Daley Blind gestopt is als international (en niet meer kan lopen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 5 uur geleden zei Kyrill: Waarom zou je Maatsen op LB willen als bijvoorbeeld Ake,Hartman, Blind,Van de Ven, Bakker etc allemaal ook kunnen? Je vergeet Van Aanholt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober In wat heeft Dumfries teveel krediet dan? Staat er altijd en levert altijd 110%, dat het technisch allemaal wat ruw is doet daar niets vanaf. Ik denk dat het meer is dat men Frimpong vaker wil zien spelen, en daarom de prestaties van Dumfries downplayen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boppah Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 3 uur geleden zei joostmakaay: In wat heeft Dumfries teveel krediet dan? Staat er altijd en levert altijd 110%, dat het technisch allemaal wat ruw is doet daar niets vanaf. Ik denk dat het meer is dat men Frimpong vaker wil zien spelen, en daarom de prestaties van Dumfries downplayen. Dumfries is ook wel een bijzondere speler. Hij zit bij Oranje blijkbaar het meeste op zijn plek en dat merk je aan zijn prestaties. Zolang Koeman met 4 man achterin speelt zou ik niet met Frimpong spelen, dan is Dumfries de beste optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Denzel Dumfries heeft 8 goals en 17 assists in 61 duels voor Oranje en dat als een RB/WBR, statistieken boeit niemand hier op dit forum, maakt niemand hier een reet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 8 minuten geleden zei Kyrill: Denzel Dumfries heeft 8 goals en 17 assists in 61 duels voor Oranje en dat als een RB/WBR, statistieken boeit niemand hier op dit forum, maakt niemand hier een reet uit Dus eigenlijk zeg je nu, ik heb een nutteloze post gedaan waarmee ik mijn aantal post opkrik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 9 minuten geleden zei timpy00: Dus eigenlijk zeg je nu, ik heb een nutteloze post gedaan waarmee ik mijn aantal post opkrik? Nee maak jij er van. Jij maakt een nutteloze post door je post aantal op te krikken. Ik maak wel nuttige post door aan te geven bij hoeveel goals hij al betrokken is om het in perspectief te plaatsen, juist omdat er zovaak kritiek op hem is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 23 minuten geleden zei Kyrill: Nee maak jij er van. Jij maakt een nutteloze post door je post aantal op te krikken. Ik maak wel nuttige post door aan te geven bij hoeveel goals hij al betrokken is om het in perspectief te plaatsen, juist omdat er zovaak kritiek op hem is. Ah oke dan is het goed. Bedankt voor de statistiek, ik kijk verder niet naar het Nederlands elftal dus geen idee. Succes vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Melvin Platje heeft in 0 interlands voor het Nederlandse Elftal 0 goals en 0 assists, ook niet slecht, en dat als spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 9 minuten geleden zei Aaron21: Melvin Platje heeft in 0 interlands voor het Nederlandse Elftal 0 goals en 0 assists, ook niet slecht, en dat als spits. Melvin platje gruwelijke rechtsboetoe bij Telstar in het jaar van de bijna promotie. Samen met Jerdy Schoetoe, Novakovic in de spits, Osmannetje, Hamdaouitje. Wat een tijden! Had niet misstaan in het Nederlands elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 40 minuten geleden zei timpy00: Ah oke dan is het goed. Bedankt voor de statistiek, ik kijk verder niet naar het Nederlands elftal dus geen idee. Succes vanavond. Ik kijk geen Nations League,oprotten ermee. Jij succes ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 30 minuten geleden zei Aaron21: Melvin Platje heeft in 0 interlands voor het Nederlandse Elftal 0 goals en 0 assists, ook niet slecht, en dat als spits. Iedere interland die hij speelde voor Nederland gewonnen. Alle WKs waar hij voor Nederland speelde gewonnen. Scoorde net zo vaak voor Nederland als Mbappe, Messi, Ronaldo en Nick Olij samen. Even wat aanvullingen op je statistiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 33 minuten geleden zei Aaron21: Melvin Platje heeft in 0 interlands voor het Nederlandse Elftal 0 goals en 0 assists, ook niet slecht, en dat als spits. Hij heeft iig betere humor dan jij ooit gehad hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 1 minuut geleden zei Kyrill: Hij heeft iig betere humor dan jij ooit gehad hebt. Beter blijft hij dan posten. Scheelt je onderbroeken wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 31 minuten geleden zei Kyrill: Hij heeft iig betere humor dan jij ooit gehad hebt. Jij kent Melvin persoonlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 9 minuten geleden zei Aaron21: Jij kent Melvin persoonlijk? In jouw wereld geeft een voetballer nooit interviews en maken ze nooit filmpjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten