Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Rogier.:

Poh, domme actie van Virgil zeg. Streng gestraft, maar allebei niet onterecht denk ik zo.

Gewoon terecht 2x geel. Gewoon een oliedomme speler af en toe Van Dijk. Ik vind hem bij Nederland ook heel vaak slecht spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei aron24:

Gewoon terecht 2x geel. Gewoon een oliedomme speler af en toe Van Dijk. Ik vind hem bij Nederland ook heel vaak slecht spelen.

Misschien moet ik de dubbele ontkenning voortaan achterwege laten, want zoals ik al zeg vind ik het ook 2 terecht gele kaarten :D Zijn alleen genoeg situaties waarbij de scheidsrechter een speler spaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Misschien moet ik de dubbele ontkenning voortaan achterwege laten, want zoals ik al zeg vind ik het ook 2 terecht gele kaarten :D Zijn alleen genoeg situaties waarbij de scheidsrechter een speler spaart.

Ik haakte vooral aan op streng. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lenstra:

Nou ja, professionele dan  maar die kunnen ook goor zijn. 

Zit weinig aggressie in toch? Ook weinig kans op een blessure. Niet erg gemeen. Maar wel vervelend voor Maalen die hem gewoon al kwijt is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben stiekem wel blij dat Van Dijk geschorst is tegen de Duitsers. Wil hem al langer uit het elftal hebben, omdat hij veel fouten maakt en we het materiaal hebben om door te selecteren. En Koeman zou hem uit zichzelf nooit ernaast hebben gezet. Benieuwd hoe het duo De Vrij - Van de Ven staat, met Maatsen op links. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reactie van Van Dijk op die eerste gele kaart is wel weer aanvoerder-onwaardig. Lijkt wel alsof men in het voetbal niet meer weet wat wel en niet respectvol is. Hij komt schreeuwend met armen wijd aan gesprint en gaat door met roepen als de scheidsrechter zich omdraait. Jammer dat we in de week van de scheidsrechter maar liefst 2 toonbeelden uit de Nederlandse voetballerij hebben die laten zien hoe het níét moet. Hoe moet de jeugd dit wel niet opvatten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Beppu:

Het gaat hier de laatste tijd veel te weinig over de leeftijd van Hato. Wat is die gozer jong hé. Wat een talent! Hato hato hato

Ik begin met de dag en week, steeds vaker te twijfelen of jij niet gewoon Ajax fan bent ipv Feyenoord.....:D;c:t:

Link naar opmerking
Deel via andere websites