La Pulga Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Depay weg en alles gaat mis bij Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Je had iig meer aan Depay gehad dan aan Zirkzee in deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Gore overtreding van Fiola. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Poh, domme actie van Virgil zeg. Streng gestraft, maar allebei niet onterecht denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Zojuist zei Rogier.: Poh, domme actie van Virgil zeg. Streng gestraft, maar allebei niet onterecht denk ik zo. Die eerste wel toch? Blijft een domme overtreding, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Zojuist zei Rogier.: Poh, domme actie van Virgil zeg. Streng gestraft, maar allebei niet onterecht denk ik zo. Gewoon terecht 2x geel. Gewoon een oliedomme speler af en toe Van Dijk. Ik vind hem bij Nederland ook heel vaak slecht spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 1 minuut geleden zei Rogier.: Poh, domme actie van Virgil zeg. Streng gestraft, maar allebei niet onterecht denk ik zo. Gewoon héél dom. Duidelijk frustratie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 4 minuten geleden zei Lenstra: Gore overtreding van Fiola. proffesionele overtreding heet dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Kijk eens aan, fijn dat Xavi Simons een keer niet aanlegt voor een vrije trap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Nieuwe captain staat ff op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 1 minuut geleden zei aron24: Gewoon terecht 2x geel. Gewoon een oliedomme speler af en toe Van Dijk. Ik vind hem bij Nederland ook heel vaak slecht spelen. Misschien moet ik de dubbele ontkenning voortaan achterwege laten, want zoals ik al zeg vind ik het ook 2 terecht gele kaarten Zijn alleen genoeg situaties waarbij de scheidsrechter een speler spaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Goede kopbal van Demfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Zojuist zei Rogier.: Misschien moet ik de dubbele ontkenning voortaan achterwege laten, want zoals ik al zeg vind ik het ook 2 terecht gele kaarten Zijn alleen genoeg situaties waarbij de scheidsrechter een speler spaart. Ik haakte vooral aan op streng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 5 minuten geleden zei Djurovski: proffesionele overtreding heet dat Nou ja, professionele dan maar die kunnen ook goor zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 11 minuten geleden zei Lenstra: Nou ja, professionele dan maar die kunnen ook goor zijn. Zit weinig aggressie in toch? Ook weinig kans op een blessure. Niet erg gemeen. Maar wel vervelend voor Maalen die hem gewoon al kwijt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Dumfries als aanvoerder is zeker een absoluut dieptepunt in de geschiedenis van het Nederlands elftal. Hopelijk snel een nieuwe bondscoach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Ik ben stiekem wel blij dat Van Dijk geschorst is tegen de Duitsers. Wil hem al langer uit het elftal hebben, omdat hij veel fouten maakt en we het materiaal hebben om door te selecteren. En Koeman zou hem uit zichzelf nooit ernaast hebben gezet. Benieuwd hoe het duo De Vrij - Van de Ven staat, met Maatsen op links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 13 uur geleden zei Tim': Jong Oranje is maandag pas toch? Ik heb een kaartje dus zou jammer zijn als ik nu nog op de fiets moet springen om het te redden. Banzuzi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Reactie van Van Dijk op die eerste gele kaart is wel weer aanvoerder-onwaardig. Lijkt wel alsof men in het voetbal niet meer weet wat wel en niet respectvol is. Hij komt schreeuwend met armen wijd aan gesprint en gaat door met roepen als de scheidsrechter zich omdraait. Jammer dat we in de week van de scheidsrechter maar liefst 2 toonbeelden uit de Nederlandse voetballerij hebben die laten zien hoe het níét moet. Hoe moet de jeugd dit wel niet opvatten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 3 uur geleden zei FlyD: Banzuzi! Hij speelde eergisteren tegen Mexico zag ik. Hopelijk krijgt hij maandag ook nog minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 8 uur geleden zei FlyD: Banzuzi! Vraag je hier nou om een ban?? @Fantasy @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Ik weet niet wie @Zuzi is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 1 minuut geleden zei neva: Ik weet niet wie @Zuzi is.. Wellicht het verlepte neefje van Zidane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Het gaat hier de laatste tijd veel te weinig over de leeftijd van Hato. Wat is die gozer jong hé. Wat een talent! Hato hato hato Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 59 minuten geleden zei Beppu: Het gaat hier de laatste tijd veel te weinig over de leeftijd van Hato. Wat is die gozer jong hé. Wat een talent! Hato hato hato Ik begin met de dag en week, steeds vaker te twijfelen of jij niet gewoon Ajax fan bent ipv Feyenoord..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten