cimbomcu Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Malen en Frimpong mogen op voetbaltechnisch gebied de veters van Bergwijn niet eens strikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Hoe mis je dit dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Hij had gewoon 1x moeten uithalen. Dat gedraai steeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Hoe kan je Bergwijn de eerste drie wedstrijden niet opstellen. Alleen al door zijn loopacties zonder bal naar binnen toe brengt hij Dumfries in stelling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Xavi . Dan wil je ook gewoon niet scoren hoor. Laten we overigens niet te lyrisch doen over Bergwijn. Roemenië geeft ‘m ook wel echt alle tijd en ruimte. Kan nu lekker sloffen en dribbelen. Kan je tegen Oostenrijk (en zelfs Turkije) als je door komt gewoon vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Xavi . Dan wil je ook gewoon niet scoren hoor. Laten we overigens niet te lyrisch doen over Bergwijn. Roemenië geeft ‘m ook wel echt alle tijd en ruimte. Kan nu lekker sloffen en dribbelen. Kan je tegen Oostenrijk (en zelfs Turkije) als je door komt gewoon vergeten. Bergwijn is een veel slimmere voetballer dan Frimpong/Malen. Dat zijn hardlopers. Bergwijn kan slim lopen, is behendig, kan redelijk voetballen, is balvast, heeft een pass in huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Redelijk prima eerste helft. Het Bergwijn-effect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Zojuist zei cimbomcu: Bergwijn is een veel slimmere voetballer dan Frimpong/Malen. Dat zijn hardlopers. Bergwijn kan slim lopen, is behendig, kan redelijk voetballen, is balvast, heeft een pass in huis. Dat kan hij zodra hij niet onder druk staat. Wil het nog wel eens zien tegen die hoge pressing van de Oostenrijkers. Als hij ook steeds weggetrokken wordt omdat hij met een back of middenvelder mee moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Bergwijn speelt in elk geval zijn beste wedstrijd van het seizoen. @Titan ik gooi hem er maar weer in: wat erger ik me mateloos aan Depay. Wat is die man toch allemaal aan het doen. Slechte aannames, constant te laat, constant niet op de juiste plek, legt het in de sprint af en onze aliexpress Ronaldo vind dat natuurlijk nog niet genoeg, hij mag ook alle corners en vrije ballen nemen en die zijn nog slechter. Ik call het maar alvast: je speelt gewoon met 10 man. Heeft 1 actie goed gedaan, en dat was dat die zichzelf dan de zijkant vrij speelde. Wat een droeftoeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli #BergwijnArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Wat een wissel, Bergwijn er nu al uit #Koemanout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 5 minuten geleden zei La Pulga: Wat een wissel, Bergwijn er nu al uit #Koemanout Neem aan dat je sarcastisch bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 2 minuten geleden zei Jotew: Neem aan dat je sarcastisch bent? Tuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Die van Depay was gewoon 2-0 maar die campingvoetballer verneukt het weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli (bewerkt) Dumfel had nog iets theatraler naar de grond moeten gaan 2 juli bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Wie kan er nu nog serieus Depay verdedigen? Walgelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Jerdy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Je moet hier toch al even met 0-3 voorstaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Minimaal Zojuist zei ElPrincipito: Je moet hier toch al even met 0-3 voorstaan? Minimaal ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 3 minuten geleden zei Geppiej: Wie kan er nu nog serieus Depay verdedigen? Walgelijk. Roemenië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Ik voorspel alvast, zo 1-1 uit een van richting veranderd schot. #orakelvanMU Overigens vond ik Bergwijn best fijn spelen, of het was simpelweg boven de verwachting die ik had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Deze wedstrijd schreeuwt om Wijnaldum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik voorspel alvast, zo 1-1 uit een van richting veranderd schot. #orakelvanMU Overigens vond ik Bergwijn best fijn spelen, of het was simpelweg boven de verwachting die ik had. Je bent me net voor. Veerman komt er ook nog eens in. Dat terwijl de veldbezetting nu prima is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 2 minuten geleden zei Rogier.: Je bent me net voor. Veerman komt er ook nog eens in. Dat terwijl de veldbezetting nu prima is. #Meestervoorspeller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Schouten eraf voor Veerman, ik snap niets meer van voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten