MarcFR Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni (bewerkt) Misschien niet geheel objectief maar ik vind twee renners aan één kant teveel. Ik had voor Geertruida gekozen achter Frimpong. Gewoon iemand die comfortabel aan de bal is. Verder prima opstelling 21 juni bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Prima begin zo. Je ziet ook wel geijk de tekortkomingen van Frimpong op verdedigend vlak, maar hij levert je wel kansen op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Van Dijk ook weer lekker wakker bij die 2e grote kans van Griezmann Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni De hele verdedigang anders, zag je ook tegen Polen meerdere keren. Verdediging lijkt dan helemaal stil te staan, geen idee waarom ze dat doen. Depay zit er nog niet echt lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Depay maar eventjes wisselen. David Min brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Schouten wordt er ingeluisd door Griezmann Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Depay… Zoveel balverlies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 6 minuten geleden zei Beppu: Depay maar eventjes wisselen. David Min brengen. Je schrijft Wout Weghorst verkeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Jezus, waar zitten we naar te kijken? KKD niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Deze scheids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Het is dat die Koeman geen ballen heeft, maar je zou die depay er toch in de rust afhalen nu? Wat staat die te doen zeg. Ook weer geen geluk met de scheids wat mij betreft. Alle twijfelgevallen zijn voor frankrijk, die vrij bal randje 16 was ook hilarisch, daar moet je die oetlul van een dembele gewoon heel geven voor een Schwalbe. Gele kaart schouten was ook gewoon beide kanten trekken aan het shirt. Valt me nog niet mee dit. Qua kansen volgens mij ongeveer gelijk, maar heb wel het gevoel dat we aanvallend nergens zijn. Kom maar op met brobbeast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Dumfries heb je echt niets aan in deze rol. Ik begrijp dat niet van Koeman Dumfries en Depay zou ik wisselen. Geertruida en Zirkzee. Maar gaat niet gebeuren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Aanvallend kunnen we (nog) niks helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Je weet toch al dat Depay in deze vorm de winnende bal in de laatste minuut van de EK-finale binnentikt. Dertig jaar later gaan witte mannen verkleed met zweetband, dreadlocks en schmink naar het EK in Frankijk, om vervolgens uitgemaakt te worden voor racist door de zoon van Akwasi en genderneutraal kind van Asha ten Broeke? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Sterke eerste kwartier krijgt geen gevolg en dat ligt, in tegenstelling tot de kritiek die Depay krijgt, voor 90% aan Reijnders. Die jongen doet werkelijk alles fout (dus zal wel scoren zo) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Verbruggen beste van de elf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 1 minuut geleden zei sennid: Verbruggen beste van de elf. Die keept een partijtje sterk idd. Mooi voor ‘m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Los van de eerste 20 minuten is het echt heel pover. Gelukkig komt Wijnaldum er zo in. Hij gaat scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Wijnaldum hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Het piept en het kraakt...en dan breng je zo Wijnaldum... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Waarom duurt dit zo lang joh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Poeh, lastige. Ik zou zeggen buitenspel, maar zelfs als hij duikt. Heeft hij hem dan en/of springt hij tegen Denzel aan? Twijfel ik over. Maar ik denk een terechte beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Gewoon buitenspel. Moet Domfries daar maar niet wederom apatisch reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Depay lekker nooit meer opstellen tegen grote landen. Laat het nooit zien. edit: Laatste goal tegen een groot land.... 2019! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten