Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Mwoah, ik gok zelf, als je zoals gisteren speelt qua formatie, dat het zoiets wordt:

Verbruggen

Dumfries-van Dijk-Ake-Vd ven

Frenkie-Reijnders

Simons

Frimpong-Depay-Gakpo

Of dat is wat ik hoop, laat ik het dan zo stellen. 

Dumfries en Frimpong is echt teveel van het goede. Ik zou kiezen voor Frimpong en Dumfries bank.

bewerkt door MarcFR
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei MarcFR:

Dumfries en Frimpong is echt teveel van het goede. Ik zou kiezen voor Frimpong en Dumfries bank.

Dan houdt je geen back over en een volle bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koeman mag mij altijd bellen. #kampioenuhhhhh

Citaat

Memphis - Brobbey/Gakpo

Xavi

Frenkie - Reijnders

Van de Ven - Aké - Virgil - Geert - Frimpong
Bartje

bewerkt door Thierryvane
Keepertje wel handig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MarcFR:

Denk dat de keuze voor Koeman gaat worden Geertruida vs. Dumfries ipv Frimpong vs. Dumfries.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Arezo:

Reijnders? Die heeft het vorige interlandperiode goed gedaan op die positie toch? Ik vind die dubbele dm wel wat stabieler. Dus Schouten en Frenkie (mocht die brekebeen fit zijn)

Ja goeie, is ook een optie. Vind hem wel nog moeilijk te beoordelen; alleen een paar keer in Oranje gezien, en toen was het vooral aanvallend goed. Nog de vraag hoe dat uitpakt tegen een topland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Rogier.:

Ja goeie, is ook een optie. Vind hem wel nog moeilijk te beoordelen; alleen een paar keer in Oranje gezien, en toen was het vooral aanvallend goed. Nog de vraag hoe dat uitpakt tegen een topland.

Speelt bij MIlan vrij veel basis en daar is hij naar achteren gegaan op het middenveld. Stond op 10 maar hebben hem dus meer naar de DM positie gehaald. 

Zou hem persoonlijk hoger op het veld liever zien staan, dan als DM. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sophomore:

Denk dat de keuze voor Koeman gaat worden Geertruida vs. Dumfries ipv Frimpong vs. Dumfries.

Ik ben gekleurd maar zou dan altijd voor Geertruida kiezen op die plek en die rol. Dumfries moet lekker kunnen rennen en z’n gang kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Verbruggen, Geertruida, Van Dijk, Ake, Vd Ven, De Jong, Schouten, Koopmeiners, Depay, Brobbey, Frimpong

Zou ik nu voor gaan.

Ik ook, alleen Depay ipv Brobbey en Gakpo op links. Gakpo heeft het de laatste paar weken van het seizoen eindelijk eens laten zien bij Liverpool toen hij eens vanaf links mocht komen. Die zie ik wel weer een goed toernooi spelen.

Daarnaast denk ik niet dat Brobbey al in staat is hele wedstrijden te spelen, maar dat geldt waarschijnlijk ook voor Depay. Brobbey kan je dan mooi brengen na een uur of zeventig minuten. En als je wat moet forceren eventueel katholieke Woutje er nog op voor een verdediger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Beppu:

Ik ook, alleen Depay ipv Brobbey en Gakpo op links. Gakpo heeft het de laatste paar weken van het seizoen eindelijk eens laten zien bij Liverpool toen hij eens vanaf links mocht komen. Die zie ik wel weer een goed toernooi spelen.

Daarnaast denk ik niet dat Brobbey al in staat is hele wedstrijden te spelen, maar dat geldt waarschijnlijk ook voor Depay. Brobbey kan je dan mooi brengen na een uur of zeventig minuten. En als je wat moet forceren eventueel katholieke Woutje er nog op voor een verdediger.

Ik heb een vreselijke hekel aan Depay in de spits. Daarom kies ik voor Brobbey.  Anders had ik ook graag een Gakpo erin gewild inderdaad. 

Naar mijn mening doet Depay in de spits alles behalve wat die moet doen als spits, namelijk  in de spits staan. 

En verder:

Geertruida boven Dumfries > Ik vind die laatste overschat, en juist met Frimpong voor hem moet je iemand hebben die naar binnen kan spelen als back.

Ake boven De Ligt: Liever een linksbenige erbij in het centrum

Schouten boven Reijnders: Gevalletje pech van je jetlag jongen. Ik ben wel gecharmeerd van Reijnders maar vind Schouten ook echt gruwelijk. Daarnaast hopelijk naast De Jong, de Lasse Schone van 2018.

Koopmeiners: Niet ideaal, maar alles behalve Gini

Frimpong: Niet ideaal, want zie liever gewoon een aanvaller. Maar kan je ongelofelijke wapens geen met zijn snelheid en diepgang, variatie in je aanvalspel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermoedelijke basisspelers bij Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Koopmeiners, Reijnders; Gakpo, Simons.

Op basis van hesjes bij training. Je kan natuurlijk ook gewoon geen van de 3 spitsen opstellen. Ik kan ergere opstellingen bedenken, maar deze is ook nog wel uit balans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Chiemel:

Vermoedelijke basisspelers bij Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Koopmeiners, Reijnders; Gakpo, Simons.

Op basis van hesjes bij training. Je kan natuurlijk ook gewoon geen van de 3 spitsen opstellen. Ik kan ergere opstellingen bedenken, maar deze is ook nog wel uit balans.

Schouten staat er niet in, Memphis wel. Koopmeiners op 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lenstra:

Zou mij ook niet verbazen. Toch klein beetje flashbacks naar 2012 met De Vrij en Koeman.

Stonden die samen achterin in 2012?

Link naar opmerking
Deel via andere websites