MarcFR Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni (bewerkt) 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Mwoah, ik gok zelf, als je zoals gisteren speelt qua formatie, dat het zoiets wordt: Verbruggen Dumfries-van Dijk-Ake-Vd ven Frenkie-Reijnders Simons Frimpong-Depay-Gakpo Of dat is wat ik hoop, laat ik het dan zo stellen. Dumfries en Frimpong is echt teveel van het goede. Ik zou kiezen voor Frimpong en Dumfries bank. 7 juni bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 17 minuten geleden zei MarcFR: Dumfries en Frimpong is echt teveel van het goede. Ik zou kiezen voor Frimpong en Dumfries bank. Dan houdt je geen back over en een volle bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni (bewerkt) Koeman mag mij altijd bellen. #kampioenuhhhhh Citaat Memphis - Brobbey/Gakpo Xavi Frenkie - Reijnders Van de Ven - Aké - Virgil - Geert - Frimpong Bartje 7 juni bewerkt door Thierryvane Keepertje wel handig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Brobbey als targetman met Depay zwervend en Xavi erachter zou nog best aardig kunnen werken tegen bijv de Fransen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 3 uur geleden zei MarcFR: Dumfries en Frimpong is echt teveel van het goede. Ik zou kiezen voor Frimpong en Dumfries bank. Denk dat de keuze voor Koeman gaat worden Geertruida vs. Dumfries ipv Frimpong vs. Dumfries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 3 uur geleden zei Arezo: Reijnders? Die heeft het vorige interlandperiode goed gedaan op die positie toch? Ik vind die dubbele dm wel wat stabieler. Dus Schouten en Frenkie (mocht die brekebeen fit zijn) Ja goeie, is ook een optie. Vind hem wel nog moeilijk te beoordelen; alleen een paar keer in Oranje gezien, en toen was het vooral aanvallend goed. Nog de vraag hoe dat uitpakt tegen een topland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 50 minuten geleden zei Rogier.: Ja goeie, is ook een optie. Vind hem wel nog moeilijk te beoordelen; alleen een paar keer in Oranje gezien, en toen was het vooral aanvallend goed. Nog de vraag hoe dat uitpakt tegen een topland. Speelt bij MIlan vrij veel basis en daar is hij naar achteren gegaan op het middenveld. Stond op 10 maar hebben hem dus meer naar de DM positie gehaald. Zou hem persoonlijk hoger op het veld liever zien staan, dan als DM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 1 uur geleden zei Sophomore: Denk dat de keuze voor Koeman gaat worden Geertruida vs. Dumfries ipv Frimpong vs. Dumfries. Ik ben gekleurd maar zou dan altijd voor Geertruida kiezen op die plek en die rol. Dumfries moet lekker kunnen rennen en z’n gang kunnen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni (bewerkt) Frimpong voor topscoorder EK. Goed voor de scorito puntjes! 7 juni bewerkt door Zawisza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Verbruggen, Geertruida, Van Dijk, Ake, Vd Ven, De Jong, Schouten, Koopmeiners, Depay, Brobbey, Frimpong Zou ik nu voor gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni 4 minuten geleden zei cimbomcu: Verbruggen, Geertruida, Van Dijk, Ake, Vd Ven, De Jong, Schouten, Koopmeiners, Depay, Brobbey, Frimpong Zou ik nu voor gaan. Ik ook, alleen Depay ipv Brobbey en Gakpo op links. Gakpo heeft het de laatste paar weken van het seizoen eindelijk eens laten zien bij Liverpool toen hij eens vanaf links mocht komen. Die zie ik wel weer een goed toernooi spelen. Daarnaast denk ik niet dat Brobbey al in staat is hele wedstrijden te spelen, maar dat geldt waarschijnlijk ook voor Depay. Brobbey kan je dan mooi brengen na een uur of zeventig minuten. En als je wat moet forceren eventueel katholieke Woutje er nog op voor een verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni 3 minuten geleden zei Beppu: Ik ook, alleen Depay ipv Brobbey en Gakpo op links. Gakpo heeft het de laatste paar weken van het seizoen eindelijk eens laten zien bij Liverpool toen hij eens vanaf links mocht komen. Die zie ik wel weer een goed toernooi spelen. Daarnaast denk ik niet dat Brobbey al in staat is hele wedstrijden te spelen, maar dat geldt waarschijnlijk ook voor Depay. Brobbey kan je dan mooi brengen na een uur of zeventig minuten. En als je wat moet forceren eventueel katholieke Woutje er nog op voor een verdediger. Ik heb een vreselijke hekel aan Depay in de spits. Daarom kies ik voor Brobbey. Anders had ik ook graag een Gakpo erin gewild inderdaad. Naar mijn mening doet Depay in de spits alles behalve wat die moet doen als spits, namelijk in de spits staan. En verder: Geertruida boven Dumfries > Ik vind die laatste overschat, en juist met Frimpong voor hem moet je iemand hebben die naar binnen kan spelen als back. Ake boven De Ligt: Liever een linksbenige erbij in het centrum Schouten boven Reijnders: Gevalletje pech van je jetlag jongen. Ik ben wel gecharmeerd van Reijnders maar vind Schouten ook echt gruwelijk. Daarnaast hopelijk naast De Jong, de Lasse Schone van 2018. Koopmeiners: Niet ideaal, maar alles behalve Gini Frimpong: Niet ideaal, want zie liever gewoon een aanvaller. Maar kan je ongelofelijke wapens geen met zijn snelheid en diepgang, variatie in je aanvalspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Ik zou Reijnders nog even boven De Jong kiezen wegens vorm en fitheid, Brobbey ook geen basis omdat je 100% zeker weet dat je hem moet wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Vermoedelijke basisspelers bij Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Koopmeiners, Reijnders; Gakpo, Simons. Op basis van hesjes bij training. Je kan natuurlijk ook gewoon geen van de 3 spitsen opstellen. Ik kan ergere opstellingen bedenken, maar deze is ook nog wel uit balans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni 10 minuten geleden zei Chiemel: Vermoedelijke basisspelers bij Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Koopmeiners, Reijnders; Gakpo, Simons. Op basis van hesjes bij training. Je kan natuurlijk ook gewoon geen van de 3 spitsen opstellen. Ik kan ergere opstellingen bedenken, maar deze is ook nog wel uit balans. Schouten staat er niet in, Memphis wel. Koopmeiners op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Dubbelpost maar Nederland ooooooh Nederland wij worden (hopelijk) kam-pi-oen! Zal mij niks verbazen als De Vrij ook op het EK basis staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 1 uur geleden zei Thierryvane: Zal mij niks verbazen als De Vrij ook op het EK basis staat. Zou mij ook niet verbazen. Toch klein beetje flashbacks naar 2012 met De Vrij en Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 13 minuten geleden zei Lenstra: Zou mij ook niet verbazen. Toch klein beetje flashbacks naar 2012 met De Vrij en Koeman. Stonden die samen achterin in 2012? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Soort van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Die nummer 17 van IJsland, zo stel ik me het gemiddelde forumlid voor qua uiterlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Xavi Ook een heerlijk balletje van onze palingboer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Ik moet zeggen dat het me toch behoorlijk kan bekoren vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Ging wel prima inderdaad. Nu Gini erin is gekomen heb ik eigenlijk geen zin meer om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 5 minuten geleden zei Chiemel: Ging wel prima inderdaad. Nu Gini erin is gekomen heb ik eigenlijk geen zin meer om te kijken. Niemand die je dwingt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Vind Simons niet zo best. Ben ik de enige? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten