Chiemel Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Vond 3 pagina's aan mensen die het opnemen voor Bijlow gewoon wat te veel van het goeie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 55 minuten geleden zei PJHoutman: Als keeper van Feyenoord beker en kampioenschap gewonnen, finale ConLeague. Wat moet ie precies meer presteren dan voor hij 'iets gepresteerd heeft'? Zeker in vergelijking met Bart Verbruggen, die de laatste maanden alleen maar de bal uit het netje heeft moeten plukken? Er zit natuurlijk wel een verschil tussen een Bijlow die voor een topteam in Nederland keept en Verbruggen die in de middenmoot van Engeland zit... Een topteam krijgt eenmaal minder kansen en dus ook doelpunten tegen. Europees is natuurlijk een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 18 minuten geleden zei Chiemel: Vond 3 pagina's aan mensen die het opnemen voor Bijlow gewoon wat te veel van het goeie. Dat mag, maar het zou op zich wel aardig zijn als je daar een argument voor hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Ik was niet echt serieus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Heeft Koeman nog jets gezegd over met welk systeem hij wil spelen? Ik las wat berichten dat hij 4-3-3 wil spelen, maar dan snap ik echt niet waarom we zoveel CVs hebben spelen. Of is dat alleen tegen Polen en Oostenrijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Zijn er al opstellingen gedropt in dit topic? Ik ben wel benieuwd welke 11 jullie zouden opstellen, rekening houdend met de tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Op 29-5-2024 om 13:25 zei Bolderbast: Eigenlijk waren we er met zijn allen al wel over eens dat dit hem moet gaan worden @Jeffers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Zijn we allemaal ready voor Gini op 10? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) Gini op 10, Memphis in de spits en Simons op een plek waar hij niet rendeert omdat Koeman toch het gevoel heeft dat hij niet om hem heen kan. Ook gewoon Frenkie de Jong weer helemaal laten terugzakken naar de verdediging want met Van Dijk en Aké heb je daar natuurlijk 0 voetballend vermogen. Heb er zin in! 6 juni bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Frenkie zal in ieder geval nog niet spelen. Met deze selectie verwacht ik dat Koeman met 5 verdedigers spelen tegen de grote landen en dan tegen Oostenrijk en Polen meer in een 4-3-3 en dat dan wellicht ook tegen Canada zo beginnen. Merk dat het vormen van het middenveld dan wel een vraagstuk is, beetje luxeprobleem zelf. Welke middenvelders zijn het sterkste in verdedigende taken, Koopmeiners/Schouten of Geertruida eventueel zelfs? En als je Simons erin wil, dan op het middenveld? Zou zelf dit doen: Verbruggen Dumfries van Dijk Ake Blind Simons Reijnders Koopmeiners Gakpo Brobbey Malen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Met 433 vanavond zal ik denk ik dit doen: Verbruggen Dumfries, Geertje, Van Dijk, Aké Schouten, Koopmeiners Simons Malen, Depay, Gakpo Met een 532 dit: Verbruggen Geertruida, Van Dijk, Vd Ven, Ake Frimpong Reijnders, Koopmeiners Simons Malen, Gakpo Frimpong hier bewust hoger staan, want die zou dan ook half als een rechtsbuiten spelen eigenlijk. Dan wordt Geertruida de rechtsback en Aké de linksback. Geertruida die kan mee doen in de opbouw en meer voor de restverdediging zorgt op het middenveld zoals hij eigenlijk ook veel bij Feyenoord doet. Reijnders en Koopmeiners kunnen dan iets 'avontuurlijker' spelen. Belang is dan dat Simons, Gakpo of Malen toch iets meer uitwijkt naar links zodat het iets meer een 343 wordt in het laatste gedeelte van het veld. Kunnen daar alle drie prima uit de voeten en zijn drie wel zwervende/beweeglijke spelers. Denk dat je hier ook echt wel de spelers voor hebt. Taak aan Koeman dan om het er ook uit te laten komen. Wat ik verwacht: Verbruggen Dumfries, Van Dijk, Ake, Blind Schouten, Reijnders Gini Malen, Depay, Gakpo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) 24 minuten geleden zei bas huijsmans: Met 433 vanavond zal ik denk ik dit doen: Verbruggen Dumfries, Geertje, Van Dijk, Aké Schouten, Koopmeiners Simons Malen, Depay, Gakpo Met een 532 dit: Verbruggen Geertruida, Van Dijk, Vd Ven, Ake Frimpong Reijnders, Koopmeiners Simons Malen, Gakpo Frimpong hier bewust hoger staan, want die zou dan ook half als een rechtsbuiten spelen eigenlijk. Dan wordt Geertruida de rechtsback en Aké de linksback. Geertruida die kan mee doen in de opbouw en meer voor de restverdediging zorgt op het middenveld zoals hij eigenlijk ook veel bij Feyenoord doet. Reijnders en Koopmeiners kunnen dan iets 'avontuurlijker' spelen. Belang is dan dat Simons, Gakpo of Malen toch iets meer uitwijkt naar links zodat het iets meer een 343 wordt in het laatste gedeelte van het veld. Kunnen daar alle drie prima uit de voeten en zijn drie wel zwervende/beweeglijke spelers. Denk dat je hier ook echt wel de spelers voor hebt. Taak aan Koeman dan om het er ook uit te laten komen. Wat ik verwacht: Verbruggen Dumfries, Van Dijk, Ake, Blind Schouten, Reijnders Gini Malen, Depay, Gakpo Die 5-3-2 is mooi, maar denk dat dat voor een nationaal elftal te ingewikkeld is, om de patronen ingeslepen te krijgen. Nu zo vlak voor het EK Als ze daar eerder mee waren begonnen, had ik het wel zien zitten. 6 juni bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) Bij 4-3-3 Verbruggen Frimpong van Dijk Aké van de Ven Schouten Koopmeinders Simons Malen Depay Gakpo Bij 5-3-2 Verbruggen Frimpong de Ligt van Dijk Aké van de Ven Schouten Koopmeinders Simons Depay Gakpo 6 juni bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 1 uur geleden zei rich ruzzian: Die 5-3-2 is mooi, maar denk dat dat voor een nationaal elftal te ingewikkeld is, om de patronen ingeslepen te krijgen. Nu zo vlak voor het EK Als ze daar eerder mee waren begonnen, had ik het wel zien zitten. Op zich spelen we al langer 3-5-2 (of 5-3-2) natuurlijk, zelfs al op het WK. Daarnaast spelen een aantal spelers al standaard met die veldbezetting. Denk dat dit een geldig argument is als je meer variatie in wedstrijden wil aanbrengen (andere spelers tegen Polen dan tegen Frankrijk), maar verder zijn dit profs en moet je binnen een aantal weken dit gewoon goed neer kunnen zetten als bondscoach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 1 uur geleden zei rich ruzzian: Die 5-3-2 is mooi, maar denk dat dat voor een nationaal elftal te ingewikkeld is, om de patronen ingeslepen te krijgen. Nu zo vlak voor het EK Als ze daar eerder mee waren begonnen, had ik het wel zien zitten. Als ze alleen maar 433 gaan spelen, dan snap ik echt niet dat er zoveel CVs zijn opgeroepen. Ik verwacht echt wel tegen Frankrijk 5 verdedigers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Beetje left wing op de left wing, maar hey. Oh en uiteraard gewoon zonder keeper en met 10 man beginnen, het is Canada maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 9 minuten geleden zei Thierryvane: Het zegt allemaal weinig nog. Maar dat Wijnaldum rugnummer 8 heeft gekregen is dan weer wel veelzeggend ben ik bang.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni BROBBEAST. Voor de rest een gare opstelling. Geen idee ook wat je hieruit kan concluderen. Vrijwel geheel een mogelijk B elftal, maar dan wel Depay. Wellicht dat hij in deze wedstrijd het koppeltje Wijnaldum en Depay wil testen of dat nog werkt, of wellicht fitheid van Depay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni B elftal neem ik aan? maandag de echte jongens. Ik zou Alphonso Davies rechtsbuiten neerzetten. Gaan we lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 20 minuten geleden zei Arezo: B elftal neem ik aan? maandag de echte jongens. Ik zou Alphonso Davies rechtsbuiten neerzetten. Gaan we lachen. Vennetje is sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Koeman wil ongetwijfed wat jongens aan het werk zien, want wat is dit dan Gare opstelling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Wat een opstelling. Twee wedstrijden voor het EK nog even iets willen proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Sinds wanneer mag je als veldspeler met zo’n idiote zweetband om je kop spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni My god we gaan er echt hard af tegen Oostenrijk als het deze speelwijze wordt. Hoe makkelijk ze aan de zijkant opgesloten worden is bizar. Nu is Van de Ven niet de beste zo aan de zijkant, maar de oplossingen zijn er nog niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten