Kelvin Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Geertruida ook afgehaakt, met dit tempo komen we vanzelf uit bij Smal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 (bewerkt) Daarom zeg ik.. Smal moet in Oranje. Men kijkt zich scheel op de spelers in het buitenland enzovoort, maar Smal is wat we nodig hebben op links. Moet alleen zorgen dat hij van achteren gedekt wordt daarna kan hij zijn ding doen. Oprukken langs Depay en vervolgens voorzetten enzovoort. Geertruida is uitgevallen met een blessure, dus ik zeg: 'Koeman, geef Smal een kans.' 17 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Weet niet of ik de opstelling helemaal begrijp, maar we gaan het zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Lekker Woutje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Knappe goal van Weghorst. Ook al een paar leuke overstapjes gezien, spel is minder statisch dan het lijkt. Gaat nog wel 4-0 worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Belabberd voetbal zeg, voorin is het besluiteloos. Middenveld onzichtbaar en te veel balletjes achteruit. Blind en de Vrij je beste veldspelers, dat zegt alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Verbruggen kent echt dramatische debuutwedstrijden zeg. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Verbruggen kent echt dramatische debuutwedstrijden zeg. Ongekend. Tegen Frankrijk en Griekenland keepte hij ook al he. En in die eerste maakte hij ook al geen goede indruk. Vond de opmerking van Koeman bij de uitleg van de keeperskeuze ook wel opmerkelijk daardoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 8 minuten geleden zei MetalMichael: Tegen Frankrijk en Griekenland keepte hij ook al he. Daarom het meervoud hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Rogier.: Daarom het meervoud hè. Over het meervoud heen gelezen, excuus. 18 november 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Je kan maar 1 debuutwedstrijd hebben, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) Ik begreep dat we vandaag gewonnen hebben (ik lees hier namelijk bijna niets over de wedstrijd - meestal is het een stuk drukker). Dan hebben we toch het EK ticket binnen?! 18 november 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Blij dat deze pot erop zit zeg Doelpunt was geniaal wel. Voor de rest ging de tijd langzaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 2 uur geleden zei PJHoutman: Knappe goal van Weghorst. Ook al een paar leuke overstapjes gezien, spel is minder statisch dan het lijkt. Gaat nog wel 4-0 worden. Optimist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 23 minuten geleden zei MisterX: Ik begreep dat we vandaag gewonnen hebben (ik lees hier namelijk bijna niets over de wedstrijd - meestal is het een stuk drukker). Dan hebben we toch het EK ticket binnen?! www.nosteletekst.nl www.ad.nl www.vi.nl www.voetbalzone.nl www.voetbalprimeur.nl www.korfbalisgeensport.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Zojuist zei Kelvin: www.nosteletekst.nl www.ad.nl www.vi.nl www.voetbalzone.nl www.voetbalprimeur.nl www.korfbalisgeensport.nl Ja, ik had de uitslag al gezien en dat we een ticket hadden. ik ben vooral verbaasd dat hier weinig discussie over is. Meestal wordt er hier veel meer gepost tijdens een interland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 3 minuten geleden zei Kelvin: www.nosteletekst.nl www.ad.nl www.vi.nl www.voetbalzone.nl www.voetbalprimeur.nl www.korfbalisgeensport.nl Die laatste site bestaat niet. Geen wonder die verwarring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 4 minuten geleden zei himan: Die laatste site bestaat niet. Geen wonder die verwarring. De naam van die laatste website is ook feitelijk onjuist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 29 minuten geleden zei Aaron21: Optimist. Gezien het aantal kansen was 6-0 ook logisch geweest. Vond Nederland echt niet zo heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Dat stukje interview van Weghorst Wat een sneuhaas is het toch ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 2 uur geleden zei Richarð.: Je kan maar 1 debuutwedstrijd hebben, toch? Als je 19 jaar en 364 dagen bent en een contract bij Ajax tekent val je nog onder eigen jeugd. Dus kun je ook 4x debuteren volgens het Amsterdamse recht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 1 uur geleden zei Vitesse88: Dat stukje interview van Weghorst Wat een sneuhaas is het toch ook Even voor degene die het interview niet hebben gezien Citaat Wout Weghorst heeft een verhit interview gegeven, na afloop van het treffen tussen Nederland en Ierland. De spits was niet gediend van een kritische vraag, maar daar snappen Pierre van Hooijdonk en Rafael van der Vaart niets van. Dankzij een goal van Weghorst won Oranje met 1-0 van Ierland, maar goed speelde de formatie van Ronald Koeman zeker niet. In gesprek met de NOS wordt Weghorst gevraagd 'waarom het wat moeilijker ging dan gehoopt'. "Maar dat is wat je belangrijk vindt op dit moment?", reageert de spits op scherpe wijze. De verslaggever antwoordt vervolgens dat hij het belangrijk vindt dat Oranje gekwalificeerd is voor het EK, waarna Weghorst hem onderbreekt. "Dat is het ja, dat is waar het om gaat." "Dat het beter moet en kan: absoluut. Maar in je tweede vraag stel je al dat het een moeilijke wedstrijd was", gaat Weghorst verder. "Ik wil helemaal niet naar zo'n een interview toe gaan. Iedereen voelt in de wedstrijd dat het bij vlagen moeizaam gaat en niet voldoende is. Ik snap alleen nooit zo goed dat je daar dan direct naar toe moet, dat vind ik jammer", besluit Weghorst. Van Hooijdonk reageert vervolgens op het interview van de aanvaller. "Wout moet ook even met beide benen op de grond gezet worden. Hij maakt een fantastische goal, maar dit is nu de tweede keer dat we naar een verongelijkt interview zitten te kijken, terwijl er een hele normale vraag gesteld wordt. Dezelfde vraag is hier aan ons gesteld, daar hebben wij gewoon antwoord op gegeven. Waarom kan Wout Weghorst dat niet normaal doen?" Van der Vaart vult aan: "Toen hij scoorde, maakte hij ook al een gebaar naar het publiek, of naar ons. Er wordt natuurlijk om Luuk de Jong geroepen en ik denk dat hij daar heel erg mee zit. Hoe vaak hebben we al niet gezegd hoe fantastisch het is, wat die jongen uit zijn loopbaan haalt? Vandaag was alleen geen wedstrijd waarvan je dacht: top. Dan mag je die vraag stellen en reageert hij zo. Dan denk ik: jongen, je hebt een wereldgoal gemaakt. Hij is zelf juist degene die scoort en zo doet." Ja, rare snuiter. Jammer dat er tegenwoordig niet veel beters rondloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Of ze nou gelijk hebben of niet(allicht in dit geval wel) maar Van der Vaart en Van Hooijdonk zijn al heellang, niet meer serieus te nemen bij de NOS, is echt lachwekkend geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Ik had gisteravond een paar Amerikaanse vrienden over om de wedstrijd te kijken. Het hield niet over. Echte reclame voor het Nederlandse voetbal was het dan ook niet Gelukkig begrijpen die Amerikanen er zelf ook maar weinig van op voetbalgebied. Enfin, EK binnen met uiteindelijk alleen logische nederlagen tegen Frankrijk. Het spel baart me zorgen, maar daar kan Koeman de komende maanden nog mee aan de slag. Op naar de tekentafel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Of ze nou gelijk hebben of niet(allicht in dit geval wel) maar Van der Vaart en Van Hooijdonk zijn al heellang, niet meer serieus te nemen bij de NOS, is echt lachwekkend geworden. Ze hebben wel gelijk. Die engerd moet zich gewoon normaal gedragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten