Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

@Rinus Smal en Klaassen? Dan ben je wel af hoor. Over de bank nog maar te zwijgen

Wie zou je er dan neer zetten? Ik vind Smal wel een leuk talentje. We hebben niet zo heel veel opties daar. Over twee jaar zou ik Bommel op de plek van Depay neerzetten. En over 5 jaar heb je Jens Mathijssen nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rinus:

Wie zou je er dan neer zetten? Ik vind Smal wel een leuk talentje. We hebben niet zo heel veel opties daar. Over twee jaar zou ik Bommel op de plek van Depay neerzetten. En over 5 jaar heb je Jens Mathijssen nog.

Leuk talentje? Vent is 26.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Hwb:

Smal boven Aké verkiezen....

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

En Smal heeft zich al bewezen natuurlijk....

Uhu. Vind dat Smal het mag gaan proberen. Als die het goed doet dan kan het zijn carriere weleens een boost geven. Ake zou ik VC zetten als Virgil te oud wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rinus:

Uhu. Vind dat Smal het mag gaan proberen. Als die het goed doet dan kan het zijn carriere weleens een boost geven. Ake zou ik VC zetten als Virgil te oud wordt.

Vanzelfsprekend. Maar dat geldt ook voor Evert Linthorst, Sven Mijnans, Redouan El Yakoubi of Bobby Adekanye. En daar ruim je geen plekje voor in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Bas Kuipers als back up van Smal is ook nog niet zo gek

Direct betrokken bij 22% van de goals van zijn club. Slechts 216 minuten nodig voor een goal of assist als linksback. Moet je nagaan wat die kan als hij betere spelers om zich heen heeft.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Hwb:

Direct betrokken bij 22% van de goals van zijn club. Slechts 216 minuten nodig voor een goal of assist als linksback. Moet je nagaan wat die kan als hij betere spelers om zich heen heeft.

Een dubbele linksback is ook altijd nog een optie. Smal en Kuipers achter elkaar. Denk niet dat de Ieren en Gibraltarezen daar geen antwoord op weten hoor. Van Polen kan ook wel op links toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites