bas huijsmans Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 @Rinus Smal en Klaassen? Dan ben je wel af hoor. Over de bank nog maar te zwijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 's Ochtends beginnen met wodka is nooit een goed idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Dit zal wel sarcastisch geweest zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: @Rinus Smal en Klaassen? Dan ben je wel af hoor. Over de bank nog maar te zwijgen Wie zou je er dan neer zetten? Ik vind Smal wel een leuk talentje. We hebben niet zo heel veel opties daar. Over twee jaar zou ik Bommel op de plek van Depay neerzetten. En over 5 jaar heb je Jens Mathijssen nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 3 minuten geleden zei Rinus: Wie zou je er dan neer zetten? Ik vind Smal wel een leuk talentje. We hebben niet zo heel veel opties daar. Over twee jaar zou ik Bommel op de plek van Depay neerzetten. En over 5 jaar heb je Jens Mathijssen nog. Leuk talentje? Vent is 26. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Zojuist zei neva: Leuk talentje? Vent is 26. Uhu, een laatbloeier. Net als Vardy destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Wisten jullie dat er een Nederlander basisspeler is bij de koploper van La Liga? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Ja, hallo, bennie Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 16 minuten geleden zei Rinus: Wie zou je er dan neer zetten? Ik vind Smal wel een leuk talentje. We hebben niet zo heel veel opties daar. Over twee jaar zou ik Bommel op de plek van Depay neerzetten. En over 5 jaar heb je Jens Mathijssen nog. Blind/Hartman/Maatsen doen niet meer mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Blind/Hartman/Maatsen doen niet meer mee! Blind zat ik ook nog aan te denken, ja. Die andere twee mogen nog wat rijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Smal boven Aké verkiezen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 minuut geleden zei Rinus: Blind zat ik ook nog aan te denken, ja. Die andere twee mogen nog wat rijpen. En Smal heeft zich al bewezen natuurlijk.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: En Smal heeft zich al bewezen natuurlijk.... Nouja, hij heeft na zijn blessure wel Regeer uit de basis gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 minuut geleden zei Hwb: Smal boven Aké verkiezen.... 1 minuut geleden zei bas huijsmans: En Smal heeft zich al bewezen natuurlijk.... Uhu. Vind dat Smal het mag gaan proberen. Als die het goed doet dan kan het zijn carriere weleens een boost geven. Ake zou ik VC zetten als Virgil te oud wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 minuut geleden zei Hwb: Nouja, hij heeft na zijn blessure wel Regeer uit de basis gespeeld. Dat kunnen Blind, Hartman, Ake en Maatsen natuurlijk niet zeggen nee. Vanaf nu #TeamSmal #SmaldiniInOranje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 minuut geleden zei Rinus: Uhu. Vind dat Smal het mag gaan proberen. Als die het goed doet dan kan het zijn carriere weleens een boost geven. Ake zou ik VC zetten als Virgil te oud wordt. Vanzelfsprekend. Maar dat geldt ook voor Evert Linthorst, Sven Mijnans, Redouan El Yakoubi of Bobby Adekanye. En daar ruim je geen plekje voor in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Mijnans is nog niet goed genoeg. Geef hem 2 jaar. Dan mag die het gaan proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Bas Kuipers als back up van Smal is ook nog niet zo gek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Bas Kuipers als back up van Smal is ook nog niet zo gek Direct betrokken bij 22% van de goals van zijn club. Slechts 216 minuten nodig voor een goal of assist als linksback. Moet je nagaan wat die kan als hij betere spelers om zich heen heeft. 17 november 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 minuut geleden zei Hwb: Direct betrokken bij 22% van de goals van zijn club. Slechts 216 minuten nodig voor een goal of assist als linksback. Moet je nagaan wat die kan als hij betere spelers om zich heen heeft. Een dubbele linksback is ook altijd nog een optie. Smal en Kuipers achter elkaar. Denk niet dat de Ieren en Gibraltarezen daar geen antwoord op weten hoor. Van Polen kan ook wel op links toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Tof om te zien dat jullie er zo over discussiëren. Het is fijn als een ander een nieuw licht schijnt op wat opties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Thanks Rinus voor het nu al maken van m'n dag , Smaldini in Oranje, ik teken ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Wel veel kuddos voor Smal. Kwam toen naar Twente en moest enorm wennen aan het niveau. Maar heeft zich wel snel dat eigen gemaakt en de cijfers spreken voor zich. Maar voor oranje genoeg opties om niet aan Smal te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Opvolger van Ronald Koeman is bekend: Rinus van MU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Hebben we wel eindelijk Van Hecke in Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten