Geppiej Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 6 minuten geleden zei Lenstra: Zeker. Grijpt fel in en zet al meerdere fouten van teamgenoten recht. Ja behalve die fout in begin van de wedstrijd. En die is cruciaal voorlopig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Geppiej: Ja behalve die fout in begin van de wedstrijd. En die is cruciaal voorlopig. Nee fout is van Koeman dat je mandekking speelt tegen Mbappe, instructies had moeten zijn minstens dubbele dekking op Mbappe. Er had minstens tweede speler bij moeten staan, bij 1/2 beste voetballers ter wereld Spoiler In de PL heeft Bukayo Saka al minstens 3 jaar dubbele dekking zelfs 13 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Oh zo, natuurlijk, dat je een fysiek duel verliest van Mbappe bepaalt je marktwaarde. 20 minuten geleden zei Rogier.: Belachelijke gele kaart zeg. Zeer onterecht. Zoals verwacht aanvallend ontzettend tandeloos met Veerman, De Roon, Reijnders en Weghorst. Eigenlijk heb je tot nu toe alleen wat aan Reijnders van deze vier. Ik snap de keuze voor De Roon tov Wieffer niet, of is dat mijn 010-bril? (Net als met bovenstaande opmerkingen ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Dumfries Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 5 minuten geleden zei Lenstra: Eigenlijk heb je tot nu toe alleen wat aan Reijnders van deze vier. Ik snap de keuze voor De Roon tov Wieffer niet, of is dat mijn 010-bril? (Net als met bovenstaande opmerkingen ) Denk dat het niet zoveel uitmaakt wie je daar neer zet. Je mist vooral een beetje diepgang en mankracht met deze namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Zie nu de goal pas voor het eerst. Verbruggen moet die bal toch gewoon hebben, als je de eerste doelman van Oranje wil zijn? Los van dat er op geen moment druk op de bal en tegenstanders is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Denk dat het niet zoveel uitmaakt wie je daar neer zet. Je mist vooral een beetje diepgang en mankracht met deze namen. Nouja, je ziet dat de Roon zoveel aan de bal komt, Griezmann loopt niet mee, maar de Roon kan daar zo weinig mee. Ik ga er vanuit dat Wieffert daar toch iets meer mee kan. 1 minuut geleden zei MetalMichael: Zie nu de goal pas voor het eerst. Verbruggen moet die bal toch gewoon hebben, als je de eerste doelman van Oranje wil zijn? Los van dat er op geen moment druk op de bal en tegenstanders is. Sja. Wel van echt heel dichtbij, maar hij stond duidelijk niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Je mist vooral een beetje diepgang en mankracht met deze namen. Vind dat Reijnders die diepgang nog wel laat zien deze wedstrijd. Nadeel alleen is dat er dan voor de rest geen aansluiting is met Simons en Veerman die vooral aan de linkerkant gepositioneerd staan en De Roon toch veel meer behouden speelt. Zou je kunnen oplossen met Wieffer ipv De Roon of een Simons die centraler komt te spelen. Wieffer ipv De Roon zorgt toch wel weer voor iets minder balans met een hele hoge Dumfries Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Tsja, dit is ook gewoon fraude natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) Gaat lekker met Nederland. Blij dat ik 1998-2014ish hebt meegemaakt. 13 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Hier gaan we een aantal dingen mis. Buiten dat Mbappe buitenklasse is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 https://twitter.com/sportzeloot/status/1712918277435896012?t=cxuktkMB1z1r4ewXQteSSQ&s=19 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Nou, ik vind de keeper ook nog niet overtuigen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Ben al gestopt met kijken. Vind vrouwenelftal toch leuker spelen. Al was tegen Argentinië wel een hele drama. Kan me ook niet identificeren met de spelers die er lopen. FM maar weer opstarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Op 11-10-2023 om 22:45 zei Aaron21: Nick Olij gaat niet spelen, haha. Helaas niet nee, had ie maar wel gedaan 😜haahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Moet je een 0-2 achterstand proberen nog gelijk te krijgen, breng je nu Bergwijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Zojuist zei Thomassje123: Moet je een 0-2 achterstand proberen nog gelijk te krijgen, breng je nu Bergwijn Lijkt me aanzienlijk nuttiger dan Noppert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Heel veel nuttiger dan Noppert denk ik zelfs wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 3 minuten geleden zei Thomassje123: Moet je een 0-2 achterstand proberen nog gelijk te krijgen, breng je nu Bergwijn Loopt gelijk. Onze aanvoerder is dan ook in de vorm van zijn leven. Laat zelfs zo'n linksbackje ineens opbloeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 minuut geleden zei Arezo: QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ Maar wel direct last... Kutinterlands ook altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 minuut geleden zei Arezo: QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ Ik app net precies tzelfde naar Mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Van de Ven zijn Pa is trouwens een van de Hunters van Hunted, maar dat geheel terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Zojuist zei Arezo: Van de Ven zijn Pa is trouwens een van de Hunters van Hunted, maar dat geheel terzijde. Niet zomaar een he, de grote baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Van de Ven zijn Pa is trouwens een van de Hunters van Hunted, maar dat geheel terzijde. Hij staat wel basis (helaas) bij de nummer 1 van Engeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten