Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Geppiej:

Ja behalve die fout in begin van de wedstrijd. En die is cruciaal voorlopig.

Nee fout is van Koeman dat je mandekking speelt tegen Mbappe, instructies had moeten zijn minstens dubbele dekking op Mbappe. Er had minstens tweede speler bij moeten staan, bij 1/2 beste voetballers ter wereld :classic_ninja:

Spoiler

In de PL heeft Bukayo Saka al minstens 3 jaar dubbele dekking zelfs ;c

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh zo, natuurlijk, dat je een fysiek duel verliest van Mbappe bepaalt je marktwaarde. 

20 minuten geleden zei Rogier.:

Belachelijke gele kaart zeg. Zeer onterecht.

Zoals verwacht aanvallend ontzettend tandeloos met Veerman, De Roon, Reijnders en Weghorst. 

Eigenlijk heb je tot nu toe alleen wat aan Reijnders van deze vier. Ik snap de keuze voor De Roon tov Wieffer niet, of is dat mijn 010-bril? (Net als met bovenstaande opmerkingen ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lenstra:

Eigenlijk heb je tot nu toe alleen wat aan Reijnders van deze vier. Ik snap de keuze voor De Roon tov Wieffer niet, of is dat mijn 010-bril? (Net als met bovenstaande opmerkingen ;))

Denk dat het niet zoveel uitmaakt wie je daar neer zet. Je mist vooral een beetje diepgang en mankracht met deze namen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

Denk dat het niet zoveel uitmaakt wie je daar neer zet. Je mist vooral een beetje diepgang en mankracht met deze namen. 

Nouja, je ziet dat de Roon zoveel aan de bal komt, Griezmann loopt niet mee, maar de Roon kan daar zo weinig mee. Ik ga er vanuit dat Wieffert daar toch iets meer mee kan.  

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Zie nu de goal pas voor het eerst. Verbruggen moet die bal toch gewoon hebben, als je de eerste doelman van Oranje wil zijn? Los van dat er op geen moment druk op de bal en tegenstanders is. 

Sja. Wel van echt heel dichtbij, maar hij stond duidelijk niet goed.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

Je mist vooral een beetje diepgang en mankracht met deze namen. 

Vind dat Reijnders die diepgang nog wel laat zien deze wedstrijd. Nadeel alleen is dat er dan voor de rest geen aansluiting is met Simons en Veerman die vooral aan de linkerkant gepositioneerd staan en De Roon toch veel meer behouden speelt. Zou je kunnen oplossen met Wieffer ipv De Roon of een Simons die centraler komt te spelen. Wieffer ipv De Roon zorgt toch wel weer voor iets minder balans met een hele hoge Dumfries

Link naar opmerking
Deel via andere websites