Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Rogier.:

Het is dat Malen nu ontzettend goed in vorm is, maar als dat niet zo zou zijn, zou Frimpong zonder dollen ook gewoon onze beste rechtsbuiten zijn. Vreemd dat je hem niet eens in de voorselectie opneemt.

:-D:classic_blink:

https://www.whoscored.com/Players/392644/Show/Jeremie-Frimpong

https://www.transfermarkt.nl/jeremie-frimpong/profil/spieler/484547

Rechter middenveld=/= rechtsbuiten

Gek genoeg heeft ie toevallig 3x rechtsbuiten gespeeld en daar kreeg ie 6.51 voor maar elke andere positie hoger bijvoorbeeld DMR 7.31(26x) en DR 6.54

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Kyrill:

:-D:classic_blink:

https://www.whoscored.com/Players/392644/Show/Jeremie-Frimpong

https://www.transfermarkt.nl/jeremie-frimpong/profil/spieler/484547

Rechter middenveld=/= rechtsbuiten

Gek genoeg heeft ie toevallig 3x rechtsbuiten gespeeld en daar kreeg ie 6.51 voor maar elke andere positie hoger bijvoorbeeld DMR 7.31(26x) en DR 6.54

Rechtsbuiten ja 👇

https://totalfootballanalysis.com/player-analysis/jeremie-frimpong-at-bayer-leverkusen-202223-scout-report-tactical-analysis-tactics

Let vooral op zijn heatmap en positie van waaruit hij de bal krijgt: diep op de helft van de tegenstander. 

Frimpong is in de 352/343 van Leverkusen meer een buitenspeler dan een verdediger (meer aanvallende dan verdedigende acties per wedstrijd). Kortom: als je puur naar flank spelers kijkt die als rechtsbuiten kunnen spelen bij Oranje dan is Frimpong qua dribbels, voorzetten en aanvallende intenties wel degelijk de beste rechtsbuiten die we hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lazy:

Rechtsbuiten ja 👇

https://totalfootballanalysis.com/player-analysis/jeremie-frimpong-at-bayer-leverkusen-202223-scout-report-tactical-analysis-tactics

Let vooral op zijn heatmap en positie van waaruit hij de bal krijgt: diep op de helft van de tegenstander. 

Frimpong is in de 352/343 van Leverkusen meer een buitenspeler dan een verdediger (meer aanvallende dan verdedigende acties per wedstrijd). Kortom: als je puur naar flank spelers kijkt die als rechtsbuiten kunnen spelen bij Oranje dan is Frimpong qua dribbels, voorzetten en aanvallende intenties wel degelijk de beste rechtsbuiten die we hebben.

Goed artikel vriendje....

Maar is van eind oktober 2022, dat is bijna 7 maanden geleden....

Zoals je op mijn sites die ik deelde kan zijn, heeft ie tot dusver maar daadwerkelijk 3x gespeeld op rechtsbuiten bij Leverkusen en deed ie het op elke andere positie net beter (Rechtsback) tot vele malen beter rechter defensieve middenvelder 7.34.

Dus ik vind het nogal van ''armoede'' getuigen dat iemand vooropgesteld sowieso een erg goede speler is, door jou en Rogier beschouwd wordt als beste rechtsbuiten van Oranje, terwijl ie bij zijn club daar amper speelt.

En ja bijna elke rechtsback/valt meer aan en komt mee op en geeft voorzetten maar dat maakt ze nog steeds wezenlijk niet een rechtsbuiten, is zeker nog wel groot verschil tussen. Hangt ook van de formatie/taktiek van het team af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kyrill:

Goed artikel vriendje....

Maar is van eind oktober 2022, dat is bijna 7 maanden geleden....

Zoals je op mijn sites die ik deelde kan zijn, heeft ie tot dusver maar daadwerkelijk 3x gespeeld op rechtsbuiten bij Leverkusen en deed ie het op elke andere positie net beter (Rechtsback) tot vele malen beter rechter defensieve middenvelder 7.34.

Dus ik vind het nogal van ''armoede'' getuigen dat iemand vooropgesteld sowieso een erg goede speler is, door jou en Rogier beschouwd wordt als beste rechtsbuiten van Oranje, terwijl ie bij zijn club daar amper speelt.

En ja bijna elke rechtsback/valt meer aan en komt mee op en geeft voorzetten maar dat maakt ze nog steeds wezenlijk niet een rechtsbuiten, is zeker nog wel groot verschil tussen. Hangt ook van de formatie/taktiek van het team af.

Dit inderdaad, en dat is ook wat @Lazy je duidelijk probeert te maken. Leverkusen speelt op papier niet met een rechts- of linksbuiten, dus volgens jouw bronnen klopt het dat hij daar niet gespeeld heeft.

Frimpong wordt echter wel met een soortgelijke instructie het veld ingestuurd, kijkende naar o.a. de heatmaps, waardoor je wel mag concluderen dat hij in de zone van rechtsbuiten een uitstekende optie is, ook voor Oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien hoe geniaal goed seizoen Ake heeft bij City, moet je hem echt in overweging nemen voor Oranje... Hij kan ook makelijk LB en WBL. 

En Malen gaat ook erg goed bij Dortmund en Gakpo bij Liverpool :)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Zou inderdaad ook een speler voor Oranje in overweging nemen, wanneer hij daar de afgelopen 9 wedstrijden al basis stond...

Ik weet niet precies wat je bedoelt maar zowel Malen als Gakpo staan veel basis bij hun clubs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Ake stond de afgelopen 9 wedstrijden in de basis bij het Nederlands elftal.

Ik snapte je post wbt Ake ook niet, eerlijk gezegd.

Oooh op die manier, bedankt. Daar was ik niet van op de hoogte, mijn kennis over Oranje, faalt duidelijk. Excuses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De man die Foor dekt hè? Is dat een Foorstopper?

Hato heeft nog geen eens baardgroei. die is 14 ofzo. Dat je het bij een suptopper in Nederland goed doet wil niet zeggen dat hij meteen klaar is voor het NL elftal (hier moet dat ene teken dat ik sarcastisch ben, speciaal voor de mensen die daar moeite mee hebben).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Arezo:

De man die Foor dekt hè? Is dat een Foorstopper?

Hato heeft nog geen eens baardgroei. die is 14 ofzo. Dat je het bij een suptopper in Nederland goed doet wil niet zeggen dat hij meteen klaar is voor het NL elftal (hier moet dat ene teken dat ik sarcastisch ben, speciaal voor de mensen die daar moeite mee hebben).

Foor speelt gewoon fooraan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites