joostmakaay Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Als jullie een top 3 met beste Oranje-spelers ooit moeten maken, hoe ziet die dan uit? Kom zelf op het volgende; - Cruijf - Robben - Marco van Basten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 (bewerkt) Die ik zelf heb zien spelen in een oranje shirt: Robben, Bergkamp en Kluivert. Beste ooit: Cruijff, van hanegem en van basten 7 april 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Robben Sneijder en Bergkamp die ik echt heb zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Cruijff, Van Hanegem, Bergkamp denk ik. Zelf gezien: Bergkamp, Van Persie, Robben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Die ik zelf gezien heb: Van Basten, Bergkamp en Robben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Robben , de huidige bondscoach en VVD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Je kan dan beter per linie of een elftal samenstellen denk ik. Want iedereen heeft het nu over aanvallers, maar de keepers en verdedigers zijn ook belangrijk. 1. Cruijff 2. Stam 3. van Breukelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Bergkamp, Overmars, Kluivert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 18 uur geleden zei joostmakaay: Als jullie een top 3 met beste Oranje-spelers ooit moeten maken, hoe ziet die dan uit? Kom zelf op het volgende; - Cruijf - Robben - Marco van Basten Zelf gezien: - vd Sar - Bergkamp - Robben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Cruyff Van Hanegem Van Persie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Seedorf, Sneijder, Bergkamp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Cruyff, Gullit, Van Basten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 (bewerkt) Ooit: Cruijff, Hanegem, Rijkaard? Zelf bewust meegemaakt: Sneijder, Van Dijk, De Jong En Robben, hoe geweldig spectaculair ook, is zwaar overschat. 9 april 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Robben overschat noemen en dan Van Dijk in je top-3 zetten. Virgil is pas overschat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 (bewerkt) Ik denk Romano Denneboom, Ugur Yildirim en Romeo Castelen. 9 april 2023 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 1 minuut geleden zei neva: Ik denk Romano Denneboom, Ugur Yildirim en Romeo Castelen. Geen Slory en Nelom??? Vanaf 2000 (toen ik het allemaal een beetje bewust meekreeg): Robben Van der Sar Sneijder Blind heeft het net niet gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 36 minuten geleden zei rich ruzzian: Robben overschat noemen en dan Van Dijk in je top-3 zetten. Virgil is pas overschat En Sneijder? Aantal goede wedstrijden dat die in Oranje heeft gespeeld valt echt flink tegen. Na WK2010 was het vaker wel kut dan niet. Robben veel langer echt goed geweest imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 2 uur geleden zei Keko: Geen Slory en Nelom??? Vanaf 2000 (toen ik het allemaal een beetje bewust meekreeg): Robben Van der Sar Sneijder Blind heeft het net niet gehaald En Joel Veltman? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Zojuist zei Arezo: En Joel Veltman? Het gaat hier niet om de sportiviteitsprijs he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Ooit: Cruijff, van Hanegem, van Basten Zelf meegemaakt: Bergkamp, Rijkaard, Davids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Ooit: Cruijff, van Hanegem en van Basten Gezien: Bergkamp, Robben en Sneijder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 6 uur geleden zei rich ruzzian: Robben overschat noemen en dan Van Dijk in je top-3 zetten. Virgil is pas overschat Virgil is jarenlang de rots in de branding geweest in Oranje. Ik heb Robben vaak overhyped gevonden, veel mensen vonden hem geweldig omdat hij spectaculair was. Maakte vaak imo vertragende en egoïstische beslissingen. Beste voorbeeld was tegen Brazilië in 2010. Iedereen vond hem geweldig, want veel acties. Zette vaak zo'n actie in, waarbij met passing een countermogelijkheid was ontstaan. De actie vertraagde de aanval, waardoor er meer Brazilianen terugkwamen. Sowieso vond ik hem het best op links. Daar kon hij excelleren in een meer dienende rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Zelf zien spelen overigend: Bergkamp, van Persie en Robben denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Fun fact: het enige eindtoernooi van Virgil was het WK22. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Zelf zien spelen: Stam, Bergkamp en van der Sar. Ik durf Robben niet meer te noemen door @Hwb Ooit , en dan beperk ik me ook tot de weinige beelden die ik van deze mannen gezien heb: Cruijff, Gullit en van Basten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten