Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Socrates:

Maar dat is geen tien en passer hè. Vleugelspeler die ook als linkerspits kan. Dribbelaar met scorend vermogen. Eerder een vervanger voor Memphis imo.

Eens, maar die rol van passer past Frenkie toch veel beter? Schouten/ Koopmeiners/ de Roon ( 1 van de 3) - Frenkie  daarvoor Bergwijn, Depay en Danjuma (zoals ze zo mooi doen, door elkaar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Memphis weer eens een aardige kutpot. Gakpo bevalt mij wel. Bergwijn lijkt sinds zijn komst naar Ajax wel snelheid ingeleverd te hebben. 

Zou soms wel fijn zijn als je een wat offensievere wingback zou hebben. Type Kostic/Perisic, een wat meer gemaakte. Jammer dat LvG nooit op z'n minst iets geprobeerd heeft met een van oorsprong vleugelaanvaller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Socrates:

Memphis weer eens een aardige kutpot. Gakpo bevalt mij wel. Bergwijn lijkt sinds zijn komst naar Ajax wel snelheid ingeleverd te hebben. 

Zou soms wel fijn zijn als je een wat offensievere wingback zou hebben. Type Kostic/Perisic, een wat meer gemaakte. Jammer dat LvG nooit op z'n minst iets geprobeerd heeft met een van oorsprong vleugelaanvaller.

Hij heeft ooit Dirk Kuyt op de back gezet op een WK:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Socrates:

Kostic zou inderdaad perfect passen op die linkerkant. Zie helaas geen enkele Nederlander die dat (op links) zo kan invullen.

Zojuist zei Thierryvane:

Stevie _O_

@Socrates Is Danjuma gewoon gepasseerd of geblesseerd? 

Geblesseerd.

Goed gespeeld van Janssen. Die gaat wel mee naar het WK, kan Louis ook weer claimen dat hij hem ontdekt heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thierryvane:

We staan met Weghorst en Janssen in de punt van de aanval.

Hoop niet dat die beide meegaan naar het WK. 

Zou ze eigenlijk allebei gewoon thuis laten. Een spits met diepte en snelheid (Malen of Brobbey) en als je een pinchitter wil zou ik altijd voor Luuk de Jong kiezen als hij weer fit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Janssen valt gewoon weer goed in, wat mij betreft een prima sub in de laatste 20 minuten. Balvast, neusje voor de goal en overzicht. 

Blind eruit en eventueel de Ligt erin voor Ake. Prima overwinning verder, niet extreem in de problemen geweest. Finals lijkt me binnen toch? Tenzij België 0-5 winst zondag? Of hoe werkt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Vitesse88:

Janssen valt gewoon weer goed in, wat mij betreft een prima sub in de laatste 20 minuten. Balvast, neusje voor de goal en overzicht. 

Blind eruit en eventueel de Ligt erin voor Ake. Prima overwinning verder, niet extreem in de problemen geweest. Finals lijkt me binnen toch? Tenzij België 0-5 winst zondag? Of hoe werkt dat?

Waarom zou je Aké eruit zetten? Ik vind dat hij het echt prima doet sinds hij erin staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Vitesse88:

3 doelpunten verschil of meer. 

Dat zeg ik fout. Als Wikipedia klopt is 0-3 voor België ook nog genoeg. 

De Nederlandse althans, de Engelse zegt van niet. Dus 3 doelpunten verschil of meer is waarschijnlijk het antwoord. Dit gezeik komt omdat de uitdoelpuntenregel is veranderd. Ik wist dat wel, maar de Nederlandse Wiki blijkbaar nog niet. :sorry:

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites