Tim' Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Walgelijke persconferentie gisteren weer, overigens. Ook de hele tijd wijzen naar 'Jeroen'. Kinderachtige man. Wat zette hij zichzelf weer voor paal inderdaad. Soms is het nog wel leuk, maar nu werd het vrij gênant. Ook heel boos gaan zitten doen op de vraag of hij Georginio Wijnaldum nog gesproken heeft, want 'daar bedoel je iets mee'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 58 minuten geleden zei The Saint: 4 keepers voor wat, max 7 wedstrijden en dat is als je de finale haalt Hij neemt toch maar drie keepers mee. Ik heb niets van mee gekregen dat het vier gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Van Gaal is een idioot, maar die vragen vind ik ook soms idioot hoor. Stekelenburg die dan gaat vragen/suggereren ''Justin oogde niet blij gisteren'' ja wat wil je daarmee als verslaggever? Die jongen heeft gisteren gewoon verloren tegen een titelconcurrent, moet hij dan blij zijn? Wat bedoel je daarmee om die vraag te stellen aan de bondscoach. Daarin snap ik Louis wel, hoe die daarna tekeer gaat is wel ronduit tenenkrommend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Van Gaal is een idioot, maar die vragen vind ik ook soms idioot hoor. Stekelenburg die dan gaat vragen/suggereren ''Justin oogde niet blij gisteren'' ja wat wil je daarmee als verslaggever? Die jongen heeft gisteren gewoon verloren tegen een titelconcurrent, moet hij dan blij zijn? Wat bedoel je daarmee om die vraag te stellen aan de bondscoach. Daarin snap ik Louis wel, hoe die daarna tekeer gaat is wel ronduit tenenkrommend. Das lief van je Cimmie maar PSV en Feyenoord zijn niet per se titelconcurrenten van Ajax. Schreuder moet gewoon nog even wennen en daarna blaast Ajax iedereen omver iig in de ED.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 6 uur geleden zei delichris: Hij neemt toch maar drie keepers mee. Ik heb niets van mee gekregen dat het vier gaan worden. Hij wil dat, maar ze gaan navragen doen bij de UEFA of het mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 7 minuten geleden zei The Saint: Hij wil dat, maar ze gaan navragen doen bij de UEFA of het mag. MMmm oke. Je mag ook meer spelers meenemen dus tja dan is het te begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Vier keepers slaat nergens op en gaat ten koste van een veldspeler of twee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 knap hoe 1 extra keeper ten koste gaat van 2 veldspelers. leg eens uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Je mag er 26 meenemen waaronder minimaal 3 doelmannen, dat had iemand van VI (?) binnen 30 seconden gevonden in de online regelementen, maar de KNVB moet het eerst 'navragen'. Best bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 51 minuten geleden zei Aaron21: knap hoe 1 extra keeper ten koste gaat van 2 veldspelers. leg eens uit. 1 dan, nog steeds slaat nergens op om 4 keepers mee te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 3 uur geleden zei Kyrill: 1 dan, nog steeds slaat nergens op om 4 keepers mee te nemen. daarmee ben ik wel akkoord. is voor niks nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Ik vind het eigenlijk sowieso wel bijzonder dat er een aparte regel is voor doelmannen. Wat kan het de FIFA/UEFA schelen dat een team 26 spitsen meeneemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Mijn educated guess: de FIFA wilt voorkomen dat er veldspelers op doel moeten staan. Hoewel het extreem grappig is, doet het natuurlijk wel schade aan de reputatie van de sport. Was het niet Noord-Korea die ooit een spits als derde doelman mee wilde nemen? Maar daar kwam de FIFA nog net op tijd achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 1 uur geleden zei Sophomore: Was het niet Noord-Korea die ooit een spits als derde doelman mee wilde nemen? Maar daar kwam de FIFA nog net op tijd achter. Geen idee welk land, maar ik kan het me wel nog herinneren. Toen heeft de FIFA toch maar snel besloten dat de 3 doelmannen alleen ingezet mogen worden als doelman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Nederland vanavond met de sterkste 11 aldus Louis. Krijgen we zoiets? Citaat Memphis - Bergwijn Berghuis Frenkie - Koopmeiners Malacia - Blind/Aké - Virgil - De Vrij/De Ligt - Dumfries Pasveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Dit gaat het denk ik worden Cillisissen Dumfries van Dijk Blind Timber Malacia Koopmeiners De Jong Klaassen Bergwijn Depay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 (bewerkt) Ik vergat Timber helemaal. Aardige puzzel achterin. 22 september 2022 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 14 minuten geleden zei Thierryvane: Ik vergat Timber helemaal. Aardige puzzel achterin. Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal: Cillessen; Dumfries, Timber, Van Dijk, Aké, Blind; Koopmeiners, De Jong, Berghuis; Bergwijn, Depay. Op zich prima opstelling.. Malacia mag nog wel op het plekje van Blind. Dat is het verdedigend helemaal in orde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 36 minuten geleden zei Thierryvane: Ik vergat Timber helemaal. Aardige puzzel achterin. Valt best mee toch. De Vrij is gewoon niet goed genoeg momenteel. Aké - Van Dijk - Timber heeft het vaker al prima gedaan. Qua vorm is alleen Van Dijk wankel, maar De Ligt is ook nog aan het wennen bij zijn nieuwe club. Zou het wel een beetje triest vinden als Blind de voorkeur krijgt boven Malacia. Maar goed, ik mis Frimpong en Schouten ook en die zijn er niet eens bij. Zal mij een worst wezen verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 12 minuten geleden zei Socrates: Valt best mee toch. De Vrij is gewoon niet goed genoeg momenteel. Aké - Van Dijk - Timber heeft het vaker al prima gedaan. Qua vorm is alleen Van Dijk wankel, maar De Ligt is ook nog aan het wennen bij zijn nieuwe club. Zou het wel een beetje triest vinden als Blind de voorkeur krijgt boven Malacia. Maar goed, ik mis Frimpong en Schouten ook en die zijn er niet eens bij. Zal mij een worst wezen verder. Robin Schouten doet het niet zo goed bij zijn nieuwe club dus dat snap ik nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 49 minuten geleden zei Socrates: Valt best mee toch. De Vrij is gewoon niet goed genoeg momenteel. Aké - Van Dijk - Timber heeft het vaker al prima gedaan. Qua vorm is alleen Van Dijk wankel, maar De Ligt is ook nog aan het wennen bij zijn nieuwe club. Zou het wel een beetje triest vinden als Blind de voorkeur krijgt boven Malacia. Maar goed, ik mis Frimpong en Schouten ook en die zijn er niet eens bij. Zal mij een worst wezen verder. Maar gelukkig zit De Roon er wel bij, pfffffff. Frimpong is apart ja. Sterk bezig bij Leverkusen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 1 uur geleden zei Superboeren: Robin Schouten doet het niet zo goed bij zijn nieuwe club dus dat snap ik nog wel. @Socrates bedoeld volgens mij Jerdy Schouten van Bologna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 ALTIJD. MAAR. DALEY. BLIND. Malacia is beter en Aké is beter. Die man is te traag voor topvoetbal. Je wordt er geen wereldkampioen mee. Maar goed, zn pappie op de bank doet een hoop. Ander zwakpunt vind ik Berghuis. (het zijn toevallig 2 ajacieden, mij wordt verweten dat ik geen Ajaxfan ben. Laat even duidelijk zijn dat ik J Timber en Bergwijn absolute basisspelers in Oranje vindt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 1 minuut geleden zei Arezo: ALTIJD. MAAR. DALEY. BLIND. Malacia is beter en Aké is beter. Die man is te traag voor topvoetbal. Je wordt er geen wereldkampioen mee. Maar goed, zn pappie op de bank doet een hoop. Ander zwakpunt vind ik Berghuis. (het zijn toevallig 2 ajacieden, mij wordt verweten dat ik geen Ajaxfan ben. Laat even duidelijk zijn dat ik J Timber en Bergwijn absolute basisspelers in Oranje vindt). Zei je laatst ook al, maar wie moet er dan op tien? Berghuis is echt de enige die daar kan spelen en een goed balletje kan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Zei je laatst ook al, maar wie moet er dan op tien? Berghuis is echt de enige die daar kan spelen en een goed balletje kan geven. Danjuma. Maar die is er nu niet bij. Dus in die zin snap ik Berghuis wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten