Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei cimbomcu:

Wat is daarmee en wat is je alternatief.

Wel erg weinig bewezen om gekozen te worden boven spelers als Karsdorp, Frimpong en zelfs Geertruida.

Edit: Kijk overigens geen Bundesliga dus kan niet oordelen over Frimpong, maar Socrates zegt dat 'ie goed is dus dat is waarheid.

bewerkt door Bolderbast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het schijnt dat de Tadic, Bassey en Alvarez verbolgen zijn dat ze niet opgeroepen zijn voor Oranje. Ik had ze persoonlijk gewoon opgeroepen en opgesteld. 

De tyfus, echt iedereen met een hartslag wordt opgeroepen vsn Ajax. Voor de haters die denken dat ik haat, op basis waarvan zijn Rensch, Klaassen en Berghuis en Pasveer opgeroepen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

Het schijnt dat de Tadic, Bassey en Alvarez verbolgen zijn dat ze niet opgeroepen zijn voor Oranje. Ik had ze persoonlijk gewoon opgeroepen en opgesteld. 

De tyfus, echt iedereen met een hartslag wordt opgeroepen vsn Ajax. Voor de haters die denken dat ik haat, op basis waarvan zijn Rensch, Klaassen en Berghuis en Pasveer opgeroepen? 

Berghuis en Pasveer zijn toch wel begrijpelijk? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou gaan voor: Cillessen, Flekken en Bijlow. Heb een paar maanden geleden al een 4 keepers scenario gedropt. Dan zou ik gaan voor de persoon die het best in de groep ligt en qua statistieken een penaltykiller is als 4e keeper.

Berghuis laat in de CL wel zien dat hij niet zo denderend is, maar misschien moet ik dan een bepaalde bril afzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Bolderbast:

Wel erg weinig bewezen om gekozen te worden boven spelers als Karsdorp, Frimpong en zelfs Geertruida.

Edit: Kijk overigens geen Bundesliga dus kan niet oordelen over Frimpong, maar Socrates zegt dat 'ie goed is dus dat is waarheid.

Is toch geblesseerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Arezo:

Ik zou gaan voor: Cillessen, Flekken en Bijlow. Heb een paar maanden geleden al een 4 keepers scenario gedropt. Dan zou ik gaan voor de persoon die het best in de groep ligt en qua statistieken een penaltykiller is als 4e keeper.

Berghuis laat in de CL wel zien dat hij niet zo denderend is, maar misschien moet ik dan een bepaalde bril afzetten.

Ja ik ben geen keeperexpert hoor, maar Pasveer vind ik wel een betrouwbare keeper. Bijlow zal vast meer talent hebben, maar maakt nog steeds wel een foutje af en toe of is wat te wild. Misschien ook met vorm te maken.

Berghuis heeft ook wel redelijke CL-potten gespeeld en daarnaast zie ik momenteel geen betere creatieve tien, dus dat vind ik dan weer heel logisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bolderbast:

Ik weet iig dat Frimpong dinsdag/woensdag op de bank zat. Geen idee of hij basisspeler is of wissel daar dus.

Geertruida idd niet fit. Karsdorp vind ik niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei cimbomcu:

Ik weet iig dat Frimpong dinsdag/woensdag op de bank zat. Geen idee of hij basisspeler is of wissel daar dus.

Geertruida idd niet fit. Karsdorp vind ik niks.

Ben in een goeie bui dus heb het even voor je opgezocht, was overigens niet heel moeilijk, en Frimpong heeft vrijwel altijd basis. Geertruida zou getuige de voorselectie ook niet de voorkeur hebben boven Rensch.

Maargoed Dumfries speelt toch dus boeiend verder ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Bolderbast:

Ben in een goeie bui dus heb het even voor je opgezocht, was overigens niet heel moeilijk, en Frimpong heeft vrijwel altijd basis. Geertruida zou getuige de voorselectie ook niet de voorkeur hebben boven Rensch.

Maargoed Dumfries speelt toch dus boeiend verder ook.

Nee, Rensch zat er (volgens mij) zelfs bij toen hij in de KKD speelde voor Jong Ajax. Geertruida zit wel bij Jong overigens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei The Saint:

4 keepers voor wat, max 7 wedstrijden en dat is als je de finale haalt 

Die zogenaamde penaltystopper wil hij ook alleen maar om een interessante wissel in blessuretijd te doen zodat 'ie zichzelf erna heel hard op de borst kan kloppen.

Walgelijke persconferentie gisteren weer, overigens. Ook de hele tijd wijzen naar 'Jeroen'. Kinderachtige man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keeper 1&2 zijn keepers die elkaar niet veel ontlopen. Keeper 3 is een goede keeper, ook voor in de kleedkamer. Keeper 4 is de penaltykiller.

Ik snap die eeuwige strijd met 'de media' ook niet zo goed. Hij haalt er veel uit. We hebben het WK 74 bijna gewonnen door een vergelijkbare mediastrijd (en een tering goed elftal). en het kan werken in een groepsproces ( wij-zij situatie creëren, dat versterkt een groep), maar hij overdrijft het wel een beetje nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites