himan Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Gewoon het B team in de finale van het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Heerlijk nog ff hoe Frenkie die aanval opzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 3 uur geleden zei Titan: Behoorlijk onwennig met drie verdedigers, elke keer weer. Zal me niet verbazen als De Ligt mag gaan banken in Qatar. De Ligt met z’n rechterpoot op de meest linker CV. Dat werkt bij hem niet. Zet VVD daar lekker neer (als die er weer bij is), die speelt bij Liverpool ook als linker cv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 8 uur geleden zei Vitesse88: De Ligt met z’n rechterpoot op de meest linker CV. Dat werkt bij hem niet. Zet VVD daar lekker neer (als die er weer bij is), die speelt bij Liverpool ook als linker cv. Waarschijnlijk wil Van Gaal spelen met Van Dijk als de centrale van de drie, de speler die de verdediging moet organiseren. Precies wat hij bij Liverpool zo sterk doet. Rechts De Vrij en dan links een strijd tussen Ake en De Ligt. Met De Ligt op die plek is het helaas wel wachten op problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 Schouten toch wel enigzins het lichtpuntje toch? Voor de rest was het zeer matig. Wat opzich niet erg is. Als er van je wisselspelers 3/4 man zijn die je zo in kunt passen, is dat prima lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 9 minuten geleden zei Titan: Waarschijnlijk wil Van Gaal spelen met Van Dijk als de centrale van de drie, de speler die de verdediging moet organiseren. Precies wat hij bij Liverpool zo sterk doet. Rechts De Vrij en dan links een strijd tussen Ake en De Ligt. Met De Ligt op die plek is het helaas wel wachten op problemen. Timber gaat zich in de basis spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 Heb eens zitten knutselen. Ik kom op dit moment tot deze selectie van 22 man. Er mogen er 26 geselecteerd worden voor het WK. Ik zou Cillissen als 3e keeper meenemen. Wellicht zelfs Krul (voor de penalty's) als 4e. Dan Weghorst/ L de Jong als pinchhitter en misschien Til als 26e man. Andere opties als 26e man in de selectie zijn vd Beek, Q Timber de Roon of wellicht Teze. Denk dat van Gaal daar vrij flexibel in gaat zijn. Hoop open deuren denk ik hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Schouten toch wel enigzins het lichtpuntje toch? Voor de rest was het zeer matig. Wat opzich niet erg is. Als er van je wisselspelers 3/4 man zijn die je zo in kunt passen, is dat prima lijkt me. Was redelijk. Vond het vooral te veilig. Teze, Hateboer en Koopmeiners vond ik echt bizar slecht. Mag echt hopen dat van de Beek in het nieuwe seizoen aan spelen toekomt. Broodnodig bij het Nederlands elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 Wat Frenkie doet bij die 1-2 is toch ongekend. Dat maakt zo'n avond echt goed. Jammer dat ik de hele pot heb gekeken en in de 85 minuut in slaap viel. Oude man. Ik vond Schouten ook wel leuk spelen alleen leek hij veel het middenveldblok in de bewegen om Koopmeiners vrij te krijgen in de opbouw. Ik had dat zelf graag andersom gezien zodat we hem echt in de opbouw aan het werk hadden kunnen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 46 minuten geleden zei Arezo: Heb eens zitten knutselen. Ik kom op dit moment tot deze selectie van 22 man. Er mogen er 26 geselecteerd worden voor het WK. Ik zou Cillissen als 3e keeper meenemen. Wellicht zelfs Krul (voor de penalty's) als 4e. Dan Weghorst/ L de Jong als pinchhitter en misschien Til als 26e man. Andere opties als 26e man in de selectie zijn vd Beek, Q Timber de Roon of wellicht Teze. Denk dat van Gaal daar vrij flexibel in gaat zijn. Hoop open deuren denk ik hè? Redelijk spot on, al zou ik Cillessen als 2e man doen, Berghuis op de plek van Klaassen en dan wijnaldum/Schouten op de plek van Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 (bewerkt) @Arezo je mist Gravenberch denk ik nog in je overzicht. Verder duidelijk en logisch inderdaad. Invulling van het middenveld is nog wel een discussiepunt, net zoals de 3 centraal achterin. Mag hopen dat Louis als linkercentrale ook Koopmeiners nog eens probeert (tegen een zwakkere broeder). Dat zou het spel vanuit achter ten goede kunnen komen. Anders Blind/Aké daar en vooral de Ligt daar niet meer op te stellen :). 9 juni 2022 bewerkt door Jeffers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Geen Lewandowski vanavond. Dat scheelt voor onze jongens achterin wat een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Zonde dat Lewa niet meedoet. Met het oog op het WK wil je toch optimaal getest worden, lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Dit is voor Louis meer om de tactiek in te slijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Sorry jongens, ik juich stiekem voor Polen vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Mark Flekken, Jurriën Timber, Stefan de Vrij, Nathan Aké, Denzel Dumfries, Steven Berghuis, Davy Klaassen, Frenkie de Jong, Daley Blind, Steven Bergwijn, Memphis Depay Team zoals tegen België, alleen Flekken en de Vrij komen erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Kunnen we ondertussen stellen dat het experiment-Flekken jammerlijk is mislukt in Oranje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Blind Maja papa zit op de bank he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Hierna alleen nog maar Flekkenloze wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 13 minuten geleden zei Titan: Kunnen we ondertussen stellen dat het experiment-Flekken jammerlijk is mislukt in Oranje? Kijk ook weer eens ( zit bij m'n pa) maar Depay geeft toch ook een partij slechte ballen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Zojuist zei Djurovski: Kijk ook weer eens ( zit bij m'n pa) maar Depay geeft toch ook een partij slechte ballen zeg Dat zijn we al jaren van hem gewend. Ontzettend irritant en frustrerend, maar tegelijkertijd levert hij wel goals en assist in Oranje en is hij regelmatig beslissend. Dat systeem waar Van Gaal in speelt is in dat opzicht ook wel ideaal om zijn mislukte acties en balletjes op te vangen. Zie je nu ook weer: Depay bal kwijt, twee middenvelders er volle druk op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Depay speelt inderdaad (weer) barslecht. Denzel Dumfries ook trouwens. Misschien toch Karsdorp eens een kans geven als je ziet wat Dumfries en Hateboer deze periode laten zien. Of zijn er nog andere alternatieven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 13 minuten geleden zei FlyD: Depay speelt inderdaad (weer) barslecht. Denzel Dumfries ook trouwens. Misschien toch Karsdorp eens een kans geven als je ziet wat Dumfries en Hateboer deze periode laten zien. Of zijn er nog andere alternatieven? In een 4 mans achterhoede zou je Geertruida nog kunnen noemen, maar in dit systeem zie ik hem meer als een goede optie achter Timber. Geertruida kan ook zo spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 1 minuut geleden zei MetalMichael: In een 4 mans achterhoede zou je Geertruida nog kunnen noemen, maar in dit systeem zie ik hem meer als een goede optie achter Timber. Geertruida kan ook zo spelen. Ja, daar ben ik het mee eens. Dan zou je eerder moeten kijken naar een rechtsbenig vleugelspits die het kan invullen op de hele flank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Leerzaam potje wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten