Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei PJHoutman:

Jeroen Stekelenburg: “Kun je al bevatten wat er vanavond allemaal gebeurd is?” 

Wat de fuck is dit nu weer voor heldenverering voor een fucking oefenpotje?

Eens. Toch pas 1e zege op België in 25 jaar.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Aaron21:

vrij simpel, het was van beide kanten pover hoor. Nederland was gewoon efficiënter. België een 3, Nederland een 6. geen WK winnaars aan het werk gezien.

Efficiënter? Was Nederland dat maar! Had er 2-9 op het scorebord gestaan! En nee daarmee zeg ik niet dat Oranje goed speelde. Maar je kunt ze niet efficiënter noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Azpi:

ik zie toch liever Cillessen of die keeper van Feyenoord dan die Flekken. Die Flekken heeft echt de uitstraling van een koekenbakker

Cillissen staat bekend om zijn uitstraling zeker? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Geppiej:

Efficiënter? Was Nederland dat maar! Had er 2-9 op het scorebord gestaan! En nee daarmee zeg ik niet dat Oranje goed speelde. Maar je kunt ze niet efficiënter noemen.

Doe die oranje bril eens af. Ze hebben niet eens 9 kansen gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe serieus is toch van de zottem je nu deze nations league speelt na een net al LOODZWAAR seizoen voor duizenden spelers en hun club? En dan ook nog 3 duels in korte tijd....

Stuur ze op vakantie ofzo...

Sommige clubs moeten in Juli alweer voorronde CL/EL etc gaan spelen:sorry::classic_rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Kyrill:

Effe serieus is toch van de zottem je nu deze nations league speelt na een net al LOODZWAAR seizoen voor duizenden spelers en hun club? En dan ook nog 3 duels in korte tijd....

Stuur ze op vakantie ofzo...

Sommige clubs moeten in Juli alweer voorronde CL/EL etc gaan spelen:sorry::classic_rolleyes:

Dat kan juist niet vanwege het domme WK wat je speelt in de winter. Dan kunnen ze niet zoveel oefenwedstrijden spelen zoals ze altijd willen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-6-2022 om 13:03 zei delichris:

Dat kan juist niet vanwege het domme WK wat je speelt in de winter. Dan kunnen ze niet zoveel oefenwedstrijden spelen zoals ze altijd willen doen.

Ja daar dacht ik ook aan. Maar dat WK begint 1 december ofzo er moet/gaat toch wel iets geofend worden in Oktober-November?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kyrill:

Ja daar dacht ik ook aan. Maar dat WK begint 1 december ofzo er moet/gaat toch wel iets geofend worden in Oktober-November?

WK begint 21 november. Oranje zal er dus ook eerder moeten zijn om aan die warmte te wennen. Programma Eredivisie is nog niet bekend, maar dan zal er ergens nog in oktober een oefenwedstrijd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

WK begint 21 november. Oranje zal er dus ook eerder moeten zijn om aan die warmte te wennen. Programma Eredivisie is nog niet bekend, maar dan zal er ergens nog in oktober een oefenwedstrijd zijn.

Volgens mij zijn de interlands in september de laatste voor het WK. Meen mij te herinneren dat Louis dat zei en daarom nu veel spelers aan het werk wil zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nog stuitender vind (ik schakel net in) is dat gezicht als er gescoord wordt. Het lijkt verdomme wel alsof ze bij de crematie van hun favoriete huisdier zitten. Je speelt voor Jong Oranje, hier dromen heel veel jongens van. Straal even iets anders uit. Ja, ook tegen FC rots in de branding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei La Pulga:

En hebben we er al zin in? 

Ach ja, Wales uit, altijd lastig. Denk niet dat ze er overheen gaan lopen, gezien ik vermoed dat Wales tegen Nederland toch wel gemotiveerd gaat zijn. Dus het wordt netjes 11 voor de pot en dus 0-1 voor Nederland of zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei himan:

Ach ja, Wales uit, altijd lastig. Denk niet dat ze er overheen gaan lopen, gezien ik vermoed dat Wales tegen Nederland toch wel gemotiveerd gaat zijn. Dus het wordt netjes 11 voor de pot en dus 0-1 voor Nederland of zoiets.

Ik denk wel dat Wales nog wel dronken zal zijn van afgelopen zondag, wat een feest zouden die gehad hebben zeg. Bij Nederland is alleen Janssen nog dronken van zijn bruiloft maar die speelt niet. 

Wel krijgen heel veel spelers rust en gaat er echt veel gerouleerd worden, leuk om ook eens andere spelers in actie te zien! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Ruud Gullit heeft geen goed woord over voor het beleid van de KNVB. Volgens de voormalige assistent-bondscoach van het Nederlands elftal worden donkere trainers nog altijd niet voor vol aangezien.

Na het vertrek van Henk Fraser naar FC Utrecht kwam de KNVB uit bij Edgar Davids. "Elke keer zie je al die donkere spelers die alleen maar assistent mogen worden. Flikker op!", reageert Gullit in een uitgebreid interview met Helden Magazine. "Mij bekruipt het gevoel dat ze dachten na het vertrek van Henk Fraser: we moeten wel weer iemand hebben die donker is. Sorry hoor, maar ik kan er niks aan doen dat dat gevoel bij mij overheerst."

Zelf werkte Gullit in 2017 als assistent-bondscoach aan de zijde van Dick Advocaat. Hij kreeg te horen dat hij 'tussen de spelers in moest staan', maar mocht nooit een training geven. "Soms dacht ik bij Advocaat weleens stiekem: zou hij me een keer een training laten geven? Ik heb toch wel wat dingen gewonnen in mijn loopbaan, wel wat dingen gedaan als trainer en zat echt te wachten tot Dick het me ging vragen. De enige die trainingen gaf, was Fred Grim."

"In wezen liet Advocaat me zien dat hij me niet nodig had voor mijn expertise, maar toch ben ik hem dankbaar dat ik dankzij hem bij het Nederlands elftal heb gewerkt. Als jullie me vragen of ik het weer zou doen, zeg ik: nee natuurlijk niet", besluit Gullit.

Dit is toch wel weer jammer van Gullit. Noem dan één donkere trainer die het recht heeft om bondscoach te worden. Fraser kwam er heel erg dichtbij maar blijkbaar is die ook net niet goed genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites