Socrates Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Schouten, hehe, eindelijk. BMI en Janssen dan weer echt lachwekkend, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Huh, waar zijn Mootje, Taylor, Rensch, Unuvar en Schuurs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: Huh, waar zijn Mootje, Taylor, Rensch, Unuvar en Schuurs? Bij Jong Oranje? Naci speelt niet eens voor Ajax 1..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Bij Jong Oranje? Naci speelt niet eens voor Ajax 1..... Omdat Ten Hag hem natuurlijk spaarde voor het Nederlands elftal! Moet btw Jong Oranje ook eens? Lijkt mij wel weer leuker om te volgen. En is daarvan een selectie bekend? Of moet ik gewoon weer zelf gaan Googlen en hier niks vragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Omdat Ten Hag hem natuurlijk spaarde voor het Nederlands elftal! Moet btw Jong Oranje ook eens? Lijkt mij wel weer leuker om te volgen. En is daarvan een selectie bekend? Of moet ik gewoon weer zelf gaan Googlen en hier niks vragen? Vanavond om 18:45 tegen Jong Zwitserland voor EK kwalificatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Vanavond om 18:45 tegen Jong Zwitserland voor EK kwalificatie. Kut, ik moet echt weer vrijgezel zijn. Wat is de selectie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Geen Danjuma ook? Wel ja, neem je beste aanvaller van dit seizoen niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Paar gare oefenwedstrijdes (naja 2x een paar eigenlijk). Lekker man. Gek geen Danjuma. Voorderest prima selectie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 27 minuten geleden zei Socrates: Geen Danjuma ook? Wel ja, neem je beste aanvaller van dit seizoen niet mee. was wel wat geblesseerd aan het einde van het seizoen, wellicht dat Van Gaal hem spaart... een andere reden kan ik niet bedenkten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 28 minuten geleden zei Socrates: Geen Danjuma ook? Wel ja, neem je beste aanvaller van dit seizoen niet mee. Ja, wat een rare keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Als danjuma gewoon fit is, dan heeft die vast pikante sms'jes naar Truus gestuurd. Een andere verklaring kan daar toch niet voor zijn? Janssen ook echt lachwekkend zeg. Hoewel het niks uitmaakt omdat die toch niet speelt ( mag ik hopen) blijft het wel echt een idiote oproep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Danjuma is geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 @La Pulga Bondscoach Erwin van de Looi heeft drie debutanten in de selectie van Jong Oranje opgenomen:Hugo Wentges,Denso Kasius en Sven Mijnans.De ploeg speelt nog EK-kwalificatieduels met Moldavië (3 juni,Chisinau),Gibraltar (7 juni, Almere) en Wales (11 juni,Llanelli). De selectie: Wentges (ADO),Brobbey, Rensch,Gorter,Taylor (Ajax),Van Hecke (Blackburn),Bakker (Leverkusen),Boadu (Monaco),Van Kaam (Groningen),Kasius (Bologna),Burger (Basel),Ekkelenkamp (Hertha),Timber (Utrecht),Geertruida (Feyenoord),Scherpen (Oostende),Botman (Lille),Tavsan (NEC),Redan (PEC),vd.Ven (Wolfsburg),vd.Berg (Preston),Zirkzee (Anderlecht),Van Ewijk (Heerenveen), Mijnans (Sparta). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 BMI is geloof ik niet echt in vorm, van wat ik er van gezien heb. Clasie is de man in vorm van AZ, die had me dan deze keer minder verbaasd. Schouten interessante naam, wil ik best een kans geven maar zal vast tegenvallen zodra we hem echt zien voetballen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 2 uur geleden zei Socrates: Geen Danjuma ook? Wel ja, neem je beste aanvaller van dit seizoen niet mee. Ik neem aan dat die net als Wijndal last heeft van een blessure? Janssen en MBI.... Zitten we in een tijdmachine dat we weer in 2018 zitten? Ik snap ook niet waarom iedereen in de media dit slikt. Maakte Danny Blind deze selectie, dan was hij op De Dam gescalpeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Dit artikel https://www.vi.nl/nieuws/verbazing-in-mexico-janssen-is-de-gelukkigste-speler-van-heel-nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik kijk goedemorgen eredivisie terug en hoor het in meerdere programma's. BMI is traag, maar dat is Blind toch ook? Volgens mij heeft BMI qua bal veroveringen best heel goed gescoord dit seizoen. Ik realiseer me dat Blind voetballend veeeeel beter is, maar BMI verdedigend dus. Het een heft het andere een beetje op i.m.o. Anyhow, ik vind alleen de snelheidskaart uitspelen een beetje een zwaktebod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 De huidige BMI vergelijken met Blind slaat alleen niet echt ergens op. Totaal andere types. Blind is een tactische verdediger, BMI een fysieke. Dan zit Blind er ook nog eens als LWB bij en BMI mogelijk als LCV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Ja maar (ja maar = nee zei mijn oma altijd). Ik vind Blind absoluut geen LWB. Omdat hij dus zo traag is als dikke stront door een trechter. Ik zie hem als LCV, vandaar de vergelijking. Denk dat je met Malacia en Wijndal ook prima voorzien bent op LWB. Ik weet dat Wijndal er niet is wegens blessure maar Blind kan echt niet meer daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Dat ben ik ook gewoon met je eens, maar Van Gaal leeft nog in 2014. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Wel goed van onze mister dat ie ook zichzelf op Youtube laat horen. Verder Van Gaal, beste Nederlandse trainer ooit. Als die is gestopt wordt dat pas beaamd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Maar goed Vincent Jansen selecteren, blijft maf. Ik zou nog eerder Linssen of van Wolfswinkel dan maar een keer selecteren. Als de jeugd er niet is en er veel spitsen geblesseerd zijn kan je zelfs Wijnaldum nog beter in de spits zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Van Dijk doet alleen mee tegen België. De andere wedstrijden mag hij lekker op vakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 15 uur geleden zei himan: Maar goed Vincent Jansen selecteren, blijft maf. Ik zou nog eerder Linssen of van Wolfswinkel dan maar een keer selecteren. Als de jeugd er niet is en er veel spitsen geblesseerd zijn kan je zelfs Wijnaldum nog beter in de spits zetten. tuurlijk blijft het raar, maar Van Gaal staat er om bekend om zijn belangrijke spelers op scherp te zetten. Zijn uitleg is ook duidelijk en Janssen gaat echt geen minuten maken hoor. Van Gaal wilt een soort van statement maken en gaat daardoor een beetje te ver. Je kon nog beter inderdaad gewoon die spits van ADO meenemen als statement maar hij heeft voor Janssen gekozen. wel goed voor Janssen zelf dit, wie weet krijgt hij dan hierdoor zijn transfer naar Feyenoord of dergelijke te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Ben het gewoon eens met Louis over Wijnaldum. Die heeft de laatste interlands natuurlijk er met de pet naar gegooid toen die vanaf de bank startte of toen die moest invallen. Ja dan mag je thuis blijven en lekker geld verdienen in Parijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten