Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Kyrill:

Bij Jong Oranje? Naci speelt niet eens voor Ajax 1.....

Omdat Ten Hag hem natuurlijk spaarde voor het Nederlands elftal! 

Moet btw Jong Oranje ook eens? Lijkt mij wel weer leuker om te volgen. En is daarvan een selectie bekend? Of moet ik gewoon weer zelf gaan Googlen en hier niks vragen? ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Omdat Ten Hag hem natuurlijk spaarde voor het Nederlands elftal! 

Moet btw Jong Oranje ook eens? Lijkt mij wel weer leuker om te volgen. En is daarvan een selectie bekend? Of moet ik gewoon weer zelf gaan Googlen en hier niks vragen? ;c 

Vanavond om 18:45 tegen Jong Zwitserland voor EK kwalificatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Socrates:

Geen Danjuma ook? Wel ja, neem je beste aanvaller van dit seizoen niet mee.

was wel wat geblesseerd aan het einde van het seizoen, wellicht dat Van Gaal hem spaart... een andere reden kan ik niet bedenkten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als danjuma gewoon fit is, dan heeft die vast pikante sms'jes naar Truus gestuurd. Een andere verklaring kan daar toch niet voor zijn?

Janssen ook echt lachwekkend zeg. Hoewel het niks uitmaakt omdat die toch niet speelt ( mag ik hopen) blijft het wel echt een idiote oproep. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@La Pulga

Bondscoach Erwin van de Looi heeft   
 drie debutanten in de selectie van Jong
 Oranje opgenomen:Hugo Wentges,Denso    
 Kasius en Sven Mijnans.De ploeg speelt 
 nog EK-kwalificatieduels met Moldavië  
 (3 juni,Chisinau),Gibraltar (7 juni,   
 Almere) en Wales (11 juni,Llanelli).   

De selectie: Wentges (ADO),Brobbey,    
 Rensch,Gorter,Taylor (Ajax),Van Hecke  
 (Blackburn),Bakker (Leverkusen),Boadu  
 (Monaco),Van Kaam (Groningen),Kasius   
 (Bologna),Burger (Basel),Ekkelenkamp   
 (Hertha),Timber (Utrecht),Geertruida   
 (Feyenoord),Scherpen (Oostende),Botman 
 (Lille),Tavsan (NEC),Redan (PEC),vd.Ven
 (Wolfsburg),vd.Berg (Preston),Zirkzee  
 (Anderlecht),Van Ewijk (Heerenveen),   
 Mijnans (Sparta).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

BMI is geloof ik niet echt in vorm, van wat ik er van gezien heb. Clasie is de man in vorm van AZ, die had me dan deze keer minder verbaasd. Schouten interessante naam, wil ik best een kans geven maar zal vast tegenvallen zodra we hem echt zien voetballen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Socrates:

Geen Danjuma ook? Wel ja, neem je beste aanvaller van dit seizoen niet mee.

Ik neem aan dat die net als Wijndal last heeft van een blessure? 

Janssen en MBI.... Zitten we in een tijdmachine dat we weer in 2018 zitten? Ik snap ook niet waarom iedereen in de media dit slikt. Maakte Danny Blind deze selectie, dan was hij op De Dam gescalpeerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk goedemorgen eredivisie terug en hoor het in meerdere programma's. BMI is traag, maar dat is Blind toch ook? Volgens mij heeft BMI qua bal veroveringen best heel goed gescoord dit seizoen. Ik realiseer me dat Blind voetballend veeeeel beter is, maar BMI verdedigend dus. Het een heft het andere een beetje op i.m.o. Anyhow, ik vind alleen de snelheidskaart uitspelen een beetje een zwaktebod. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar (ja maar = nee zei mijn oma altijd). Ik vind Blind absoluut geen LWB. Omdat hij dus zo traag is als dikke stront door een trechter. Ik zie hem als LCV, vandaar de vergelijking. Denk dat je met Malacia en Wijndal ook prima voorzien bent op LWB. Ik weet dat Wijndal er niet is wegens blessure maar Blind kan echt niet meer daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed Vincent Jansen selecteren, blijft maf. Ik zou nog eerder Linssen of van Wolfswinkel dan maar een keer selecteren. Als de jeugd er niet is en er veel spitsen geblesseerd zijn kan je zelfs Wijnaldum nog beter in de spits zetten. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei himan:

Maar goed Vincent Jansen selecteren, blijft maf. Ik zou nog eerder Linssen of van Wolfswinkel dan maar een keer selecteren. Als de jeugd er niet is en er veel spitsen geblesseerd zijn kan je zelfs Wijnaldum nog beter in de spits zetten. 

tuurlijk blijft het raar, maar Van Gaal staat er om bekend om zijn belangrijke spelers op scherp te zetten. Zijn uitleg is ook duidelijk en Janssen gaat echt geen minuten maken hoor. Van Gaal wilt een soort van statement maken en gaat daardoor een beetje te ver. Je kon nog beter inderdaad gewoon die spits van ADO meenemen als statement maar hij heeft voor Janssen gekozen. 

wel goed voor Janssen zelf dit, wie weet krijgt hij dan hierdoor zijn transfer naar Feyenoord of dergelijke te pakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het gewoon eens met Louis over Wijnaldum. Die heeft de laatste interlands natuurlijk er met de pet naar gegooid toen die vanaf de bank startte of toen die moest invallen. Ja dan mag je thuis blijven en lekker geld verdienen in Parijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites