Vitesse88 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Zojuist zei Rogier.: Sowieso had een Gakpo allang gewisseld mogen worden, die heeft echt heel weinig goed gedaan. Memphis dan, wederom het grootste drama op het veld. Trekt z’n EK lijn gewoon door. Oranje creëert in de 2e helft gewoon niks, dat kun je V Gaal wel aanrekenen door niet in te grijpen. Volgend jaar kan de eredivisie lekker door gaan tijdens het WK, op deze manier plaats je je nooit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Verdomme Denzel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Zojuist zei 007mark: Verdomme Denzel Tering, nu helemaal kut omdat Turkije gelijk heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Ai aai ai wat een kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Gelijkspel is terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Turkije 2-2 tegen Montenegro door een goal van Montenegro in 90+7' "Alles nog in eigen hand" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Jezus waar heb ik weer naar zitten kijken. Tenenkrommend slecht. Die de vrij laat ook elke keer zijn vorm in Italië achter he? Bij die bal op de paal lekker op de verkeerde man letten. Me werkelijk dood geërgerd ook aan die 3 voorin. Malen Depay berghuis. Jezus. Echt de simpelste aannames gaan verkeerd. Kom je er een keer uit, wat je toch graag hebt met de snelheid van malen, spelen ze de bal 10 meter voor zich uit. Wat een stelletje amateurs zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Wat deed zo'n snotjoch net bij VVD? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Wat deed zo'n snotjoch net bij VVD? Wat deed hij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Jezus waar heb ik weer naar zitten kijken. Tenenkrommend slecht. Die de vrij laat ook elke keer zijn vorm in Italië achter he? Bij die bal op de paal lekker op de verkeerde man letten. Me werkelijk dood geërgerd ook aan die 3 voorin. Malen Depay berghuis. Jezus. Echt de simpelste aannames gaan verkeerd. Kom je er een keer uit, wat je toch graag hebt met de snelheid van malen, spelen ze de bal 10 meter voor zich uit. Wat een stelletje amateurs zeg. Ik erger me vooral aan Memphis. Laat echt al wedstrijden op rij geen reet zien in oranje. Trek eerst je kousen normaal omhoog. Malen mja, nog geen gelukkig huwelijk met oranje. Gakpo was ook niet best vandaag trouwens. VGaal had Woutje moeten brengen, Bergwijn op de flank en voorzetten maar. Op het einde geeft blind een voorzet. Gast, je spitsen zijn allen koppen kleiner dan die van Noorwegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Alleen laatste 20 minuten gekeken. Dumfries blijft ook lekker beperkt. Zo'n bal opeens met links doen. En was die scheids de hele wedstrijd zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 13 minuten geleden zei Vitesse88: Ik erger me vooral aan Memphis. Laat echt al wedstrijden op rij geen reet zien in oranje. Trek eerst je kousen normaal omhoog. Malen mja, nog geen gelukkig huwelijk met oranje. Gakpo was ook niet best vandaag trouwens. VGaal had Woutje moeten brengen, Bergwijn op de flank en voorzetten maar. Op het einde geeft blind een voorzet. Gast, je spitsen zijn allen koppen kleiner dan die van Noorwegen Wat hebben hogen sokken ermee te maken? Zijn echt tientallen voetballers zowel nu als jaren geleden te noemen die dit hebben. Zal er vast mee te maken dat het beter zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 4 minuten geleden zei RotterdamZuid: Wat hebben hogen sokken ermee te maken? Zijn echt tientallen voetballers zowel nu als jaren geleden te noemen die dit hebben. Zal er vast mee te maken dat het beter zit. Vind het onprofessioneel eruit zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 10 minuten geleden zei Vitesse88: Vind het onprofessioneel eruit zien. Als die een hattrick had gemaakt stoor je er niet aan inderdaad. Ik ken het gevoel bij Barcelona, daar juich ik wel voor hem. Geeft ook aan hoe triest het is bij Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Gelukkig zijn Noorwegen en Turkije uit nu geweest, nu doordrukken en eerste worden in de groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Lastige westrijd, paar spelers die even vergeten waren dat ze moesten voetballen, en dan is een puntje prima. Twee keer op rij thuis winnen en de wereld ziet er weer anders uit. Leek zo nu en dan op een pot bij de F-jes: met z'n allen op een kluitje en maar tegen de bal aanlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 27 minuten geleden zei Titan: Lastige westrijd, paar spelers die even vergeten waren dat ze moesten voetballen, en dan is een puntje prima. Twee keer op rij thuis winnen en de wereld ziet er weer anders uit. Leek zo nu en dan op een pot bij de F-jes: met z'n allen op een kluitje en maar tegen de bal aanlopen. Ja tenenkrommend. En dan ook steeds een balletje net even achter iemand spelen. Vooral Blind en Timber waren erg onzuiver in de passing. Maar ik blijf me verbazen over het feit dat er spelers zijn die 8 keer in de week trainen en dan nog steeds niet een bal in de beweging goed kunnen leggen. Als je dan de bal nog 3/4 meter te ver voor je uit tikt, dan gaat er toch wat niet helemaal goed. Overigens zie je ook weer duidelijk dat je met Depay en Malen spelers hebt die graag in de spits spelen, maar helemaaaaaal niet snappen wat ze daar dienen te doen met bijvoorbeeld voorzetten. Hoe vaak ik die 2 niet dicht bij elkaar heb zien staan bij een voorzet. Dan kan ik toch wel genieten van Haaland hoor. Even dat stapje opzij zetten bij die bal op de paal, net op het moment dat de Vrij zijn blik op Odegaard had. Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 En hoe was de Van Gaal vibe? Het is in ieder geval niet terug te zien in de uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Nooit meer dit middenveld graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 (bewerkt) Kreeg hier wel echt Ajax Rosenberg/Sonck vibes van met die Malen op zo'n ongemakkelijke plek neer te zetten om hem maar op te kunnen stellen (lijkt het). En dan ook nog via Blind zovaak de bal hoog voorgooien. Op wie was dat dan. 2 september 2021 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Ik vond het verschil tussen eerste en tweede helft zo enorm. Gakpo gevaarlijkste man in de eerste helft, totaal niet gezien in de tweede. Wijnaldum die in de eerste helft paar keer goed wegdraaide en tussen de linies kwam was in de tweede helft alleen maar aan het rennen... Zonde, want als je in de eerste helft wat scherper en secuurder was in de passing had je 2 a 3x kunnen scoren en boek je hier een eenvoudige zege. Noorwegen stelt echt niets voor buiten Haaland en die had je echt op moeten kunnen rollen. Grootste dissonant was wederom onze grote meneer Depay. Die kan gewoon geen bal normaal aannemen... Alles stuitert van zijn voet af en zijn kaatsen zijn vrijwel allemaal te zacht of inaccuraat. Snap niet dat die niet gewoon eens gewisseld wordt na 60 min, zo heb je er namelijk ook geen enkele fluit aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Ik snap vooral niet waarom Louis met een rechtspoot op de linkerflank speelt en een linkspoot op de rechterflank, en dan als backs Blind (pace 12) en Timber (geen back). Dat werkt toch niet. Je hebt geluk dat de Turken in minuut 90+7 gelijkspelen. Nu twee keer winnen en er is niks aan 't handje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 8 minuten geleden zei E2E: Ik vind alle journalisten zo weinig kritisch. Keuze voor 4-3-3, Blind én Timber, Wijnaldum én Klaassen, Frenkie steeds achterin de bal laten halen, en wat was daarna het plan? Malen 45 minuten linksbuiten (het is geen buitenspeler), en vervolgens geen enkele wissel tot in de 91e minuut een rechtsback voor een rechtsback () Er is een soort idee gaan heersen dat Louis qua voetbal alleen maar goede beslissingen maakt, nou daar kan je echt wel een discussie over opstarten, maar dat lees of hoor ik nergens. Zodat de backs er lekker overheen kunnen...... oh wacht. Dan hadden we wellicht Rensch/Dumfries op rechts moeten opstellen en een andere linksback mee moeten nemen..... Interlandvoetbal is toch al niet mijn cup of tea en als ik dan de laatste jaren Oranje zie spelen.... Man het doet gewoon pijn aan mijn ogen. Enige intelligente opmerking van Louis sinds hij bondscoach is We moeten niet denken dat we wereld top zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 (bewerkt) Ik bedoel het volgende niet sarcastisch, en nee dit is niet bedoeld omdat ik een Feyenoord bril heb maar: bestaat er een tutorial die uitlegt waarom Frenkie de Jong zo'n goede speler is. Nogmaals, het zal echt te maken hebben met mijn tactische beperkingen en ik heb maar een helft gekeken maaarr deze man speelt toch alleen maar veilige balletjes? Verder laat dit resultaat zien wat we iets missen. Ik zelf denk nog steeds een mentaliteitsdingetje. Dit elftal heeft gewoon niet de gunfactor ook. Er zijn echt weinig spelers waarvan ik denk: hoezee. Waarom speelt Gravenberch bijvoorbeeld niet? 2 september 2021 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 3 minuten geleden zei Arezo: Ik bedoel het volgende niet sarcastisch, en nee dit is niet bedoeld omdat ik een Feyenoord bril heb maar: bestaat er een tutorial die uitlegt waarom Frenkie de Jong zo'n goede speler is. Nogmaals, het zal echt te maken hebben met mijn tactische beperkingen en ik heb maar een helft gekeken maaarr deze man speelt toch alleen maar veilige balletjes? Verder laat dit resultaat zien wat we iets missen. Ik zelf denk nog steeds een mentaliteitsdingetje. Dit elftal heeft gewoon niet de gunfactor ook. Er zijn echt weinig spelers waarvan ik denk: hoezee. Waarom speelt Gravenberch bijvoorbeeld niet? Want bij Gravenberch zie je het wel? Je weet dat die jongen bij Ajax speelt hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten